Miehillä on salaa tallessa vähäpukeisia kuvia entisistä heiloistaan
Minulla on edelleen vaimolta salassa tallessa omaan käyttööni kuumia kuvia, joita jotkut naiset, joiden kanssa olen joskus tapaillut, ovat minulle vuosia sitten lähettäneet. Joskus katselen niitä ja muistelen menneitä helliä hetkiä heidän kanssaan.
Yksi ystäväni on myös paljastanut, että hänellä on tallessa entisen kumppaninsa alastonkuvia, vaikka hän on jo pitkään ollut naimisissa toisen kanssa. Ehkä tämä on siis kohtalaisen yleistä miehillä, että saatuja kuvia ei poisteta, vaikka tapailu päättyisikin. Harva siitä haluaa edes ystävilleen puhua. Yleiseen jakoon niitä kuvia ei tietenkään laiteta, se olisi väärin ja laitontakin.
Luonnollista varmaankin, mutta ei kovin reilua kieltämättä nykyisiä vaimoja kohtaan elää välillä ajatuksissaan entisten petikumppaneidensa kanssa.
Kommentit (57)
Jaa miehet ovat tälläkin tavalla roskaa? Kuinka monta aloitusta aiotte vielä tehdä tänään paljastaen, millaista roskaa olette?
Kun muutettiin yhteen suhteen alussa heitettiin molemmat pois kaikki kuvat existä. Näinkin voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa miehet ovat tälläkin tavalla roskaa? Kuinka monta aloitusta aiotte vielä tehdä tänään paljastaen, millaista roskaa olette?
Eräät miehet toimivat noin. Kukaan muu mies ei ole heidän hölmöilystään vastuussa vain siksi että sattuu olemaan mies.
Nää yleistämällä riitaa haastavat viestit on jo niin nähty ettei tarvitse yhtään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kun muutettiin yhteen suhteen alussa heitettiin molemmat pois kaikki kuvat existä. Näinkin voi toimia.
Tai niin mies sanoi...
Vierailija kirjoitti:
No älä usko, että nämä on miesten aloituksia. Joku katkera miehiin pettynyt nainen näitä suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin mies sanoi...
Ihan oltiin paikalla molemmat ja näkemässä, että kaikki lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin mies sanoi...
Mutta siellä salaisessa jemmassa...
Meillä ei tällaista ongelmaa ole, kun en käytä käytettyjä naisia. Nykyään tietysti olisi enää hankala vaihtaa pränikkään mutta ajan vanhalla kun on vielä ihan hyväkin.
Suosittelen että jos vain pystyy jotkut miehet irtautumaan, että heittää kuvat roskiin. Varsinkin väkivaltaiset miehet tai jos se on pelkästään seksuaalista. Ajatukset ovat telepatiaa ja voivat vakavasti häiritä toista ihmistä, jopa omaa elämää joillakin. Kuin mustaa magiaa. -Jokainen vanhenee, muuttuu tädiksi ja mummoksi, miehet sedäksi. Irtipäästö ei tietysti ole kaikille helppoa, vaan on uutta elämää. Sarjamurhaajatkin muistelevat joskus uhrejaan, jos on pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin mies sanoi...
Sorry, ei ollut silloisessa yksiössä moisia salaisia jemmoja 😂
Kyllä minun puhelimesta saa kuvat kyytiä heti kun menee fiilikset enkä ole jäänyt naisia kaipailemaan
Vierailija kirjoitti:
On mullakin eksän alastonkuvia vielä ja runkkaan niille. Mitä sitten.
Sama, se on luonnollista.
Ja ei, en suostuisi niitä hävittämään kenenkään pyynnöstä, pitäisin aina varmuuskopiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin mies sanoi...
... ja kun digikuvien aikakaudella kuvan kopioiminen etukäteen talteen muistitikulle onnistuu helposti niin moisella rituaalilla ei juurikaan ole merkitystä.
Itse en tietenkään poista pitkäaikaisen eksän kuvia, joihin ei kuulu nakukuvia. Nehän ovat osa minun historiasninja elämääni. Eikä nykyinen kumppani sellaista ole pyytänytkään.
En ole koskaan antanut ottaa mitään nakukuvia. Enkä niitä ole myöskään itse ottanut ja lähettänyt. Samoin olen tyttären kasvattanut. Mahdollisen eron hetkellä ei tarvitse murehtia kuviaan väärissä käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin mies sanoi...
Sorry, ei ollut silloisessa yksiössä moisia salaisia jemmoja 😂
Vai oliko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin mies sanoi...
Oikeastiko? Eikö ällöttänyt nähdä kuvia miehen existä, jos ne olivat sellaisia makuuhuonekuvia?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan antanut ottaa mitään nakukuvia. Enkä niitä ole myöskään itse ottanut ja lähettänyt. Samoin olen tyttären kasvattanut. Mahdollisen eron hetkellä ei tarvitse murehtia kuviaan väärissä käsissä.
Surullista, kyllä nakukuvia pitää saada.
Ei ole, eikä varsinkaan "luonnollista"/ "normaalia"🤮