Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä on salaa tallessa vähäpukeisia kuvia entisistä heiloistaan

Vierailija
27.09.2025 |

Minulla on edelleen vaimolta salassa tallessa omaan käyttööni kuumia kuvia, joita jotkut naiset, joiden kanssa olen joskus tapaillut, ovat minulle vuosia sitten lähettäneet. Joskus katselen niitä ja muistelen menneitä helliä hetkiä heidän kanssaan.

Yksi ystäväni on myös paljastanut, että hänellä on tallessa entisen kumppaninsa alastonkuvia, vaikka hän on jo pitkään ollut naimisissa toisen kanssa. Ehkä tämä on siis kohtalaisen yleistä miehillä, että saatuja kuvia ei poisteta, vaikka tapailu päättyisikin. Harva siitä haluaa edes ystävilleen puhua. Yleiseen jakoon niitä kuvia ei tietenkään laiteta, se olisi väärin ja laitontakin.

Luonnollista varmaankin, mutta ei kovin reilua kieltämättä nykyisiä vaimoja kohtaan elää välillä ajatuksissaan entisten petikumppaneidensa kanssa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutettiin yhteen suhteen alussa heitettiin molemmat pois kaikki kuvat existä. Näinkin voi toimia.

Tai niin mies sanoi...

Ihan oltiin paikalla molemmat ja näkemässä, että kaikki lähti.

Mutta siellä salaisessa jemmassa...

Koitahan nyt aikuistua. Eiköhän äitisi ole jo jemmasi siivonnut ajat sitten. 🤣

Vierailija
22/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sekin kuin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutettiin yhteen suhteen alussa heitettiin molemmat pois kaikki kuvat existä. Näinkin voi toimia.

Tai niin mies sanoi...

... ja kun digikuvien aikakaudella kuvan kopioiminen etukäteen talteen muistitikulle onnistuu helposti niin moisella rituaalilla ei juurikaan ole merkitystä. 

Itse en tietenkään poista pitkäaikaisen eksän kuvia, joihin ei kuulu nakukuvia. Nehän ovat osa minun historiasninja elämääni. Eikä nykyinen kumppani sellaista ole pyytänytkään.

Nykyaikana onkin eri asia. Paperivalokuvat kyllä tulee vastaan, jos niitä on. 

Vierailija
24/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai niin mies sanoi...

Alkoiko epäilys kaihertaa?

Vierailija
25/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan antanut ottaa mitään nakukuvia. Enkä niitä ole myöskään itse ottanut ja lähettänyt. Samoin olen tyttären kasvattanut. Mahdollisen eron hetkellä ei tarvitse murehtia kuviaan väärissä käsissä.

Surullista, kyllä nakukuvia pitää saada.

Olen samaa mieltä. Kyllä se kuuluu läheiseen suhteeseen, että lähetellään tuhmia kuvia joista toinen saa innostua.

Vierailija
26/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai niin mies sanoi...

Oikeastiko? Eikö ällöttänyt nähdä kuvia miehen existä, jos ne olivat sellaisia makuuhuonekuvia?

Eivät olleet makkarikuvia. Ihan vaatteet päällä otettuja olivat.

Vierailija
27/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai niin mies sanoi...

Alkoiko epäilys kaihertaa?

Ei yhtään 😌 En onnekseni edes tunne tällaisia teinijonnen tasolle jääneitä 😁

Vierailija
28/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä vartalo niin miksi ei säilyttäisi? Se kiihottaa.

Vierailija
29/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan antanut ottaa mitään nakukuvia. Enkä niitä ole myöskään itse ottanut ja lähettänyt. Samoin olen tyttären kasvattanut. Mahdollisen eron hetkellä ei tarvitse murehtia kuviaan väärissä käsissä.

Olen samaa mieltä. Kyllä se kuuluu läheiseen suhteeseen, että lähetellään tuhmia kuvia joista toinen saa innostua.

Ei todellakaan kuulu. 

Vierailija
30/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulu. 

Meillä kuuluu.

Jokainen tavallaan.

Vierailija
31/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole eikä koskaan ole ollutkaan.

M59

Vierailija
32/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulu. 

Minusta tuntuisi, että iso osa läheisyydestä ja luottamuksesta puuttuisi, jos sitä ei tehtäisi. Ehkä tämä tosin voi tuntua erilaiselta, jos ei ole sinut oman vartalonsa kanssa.

Vierailija
33/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa miehet ovat tälläkin tavalla roskaa? Kuinka monta aloitusta aiotte vielä tehdä tänään paljastaen, millaista roskaa olette?

Sanoppa muuta. En todellakaan ihmettele, miksi miesten yksinäisyys lisääntyy. Vapaat markkinat on puhuneet. 

Vierailija
34/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa miehet ovat tälläkin tavalla roskaa? Kuinka monta aloitusta aiotte vielä tehdä tänään paljastaen, millaista roskaa olette?

Sanoppa muuta. En todellakaan ihmettele, miksi miesten yksinäisyys lisääntyy. Vapaat markkinat on puhuneet. 

Kala ei käy koukkuun eikä riita tunnu alkavan vaikka täkyä tyrkytetään. Voi voi.

Vierailija
35/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin whatsapissa aika eroottisia kuvia muutamasta aiemmasta miehestä kenen kanssa seurustelin. Ja aivan varmasti miehelläni on ihan samalla tavalla kuvia omista eksistään. 

Se ei haittaa minua yhtään. 

Vierailija
37/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla yhdenkään eksäni runkkumateriaalina. Sen verran voi eksiäkin kunnioittaa. t. Nainen 42

Vierailija
38/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulu. 

Minusta tuntuisi, että iso osa läheisyydestä ja luottamuksesta puuttuisi, jos sitä ei tehtäisi. Ehkä tämä tosin voi tuntua erilaiselta, jos ei ole sinut oman vartalonsa kanssa.

Minä en näe mitään yhtymäkohtaa kuvilla ja läheisyydellä.

Vierailija
39/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla yhdenkään eksäni runkkumateriaalina. Sen verran voi eksiäkin kunnioittaa. t. Nainen 42

Jos sä olet lähettänyt aikanaan eksillesi kuvia itsestäsi, niin on hyvin mahdollista että toimit edelleen heille toisinaan runkkumateriaalina. 

En vaan oikein ymmärrä, miksi asia häiritsee sinua :D mitä väliä sillä on, mille joku eksäsi vuosien takaa runkkaa? Mitä ihmeen merkitystä sillä on sinulle?

Vierailija
40/57 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet lähettänyt aikanaan eksillesi kuvia itsestäsi, niin on hyvin mahdollista että toimit edelleen heille toisinaan runkkumateriaalina. 

En vaan oikein ymmärrä, miksi asia häiritsee sinua :D mitä väliä sillä on, mille joku eksäsi vuosien takaa runkkaa? Mitä ihmeen merkitystä sillä on sinulle?

Onhan se halventavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan