Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä on salaa tallessa vähäpukeisia kuvia entisistä heiloistaan

Vierailija
27.09.2025 |

Minulla on edelleen vaimolta salassa tallessa omaan käyttööni kuumia kuvia, joita jotkut naiset, joiden kanssa olen joskus tapaillut, ovat minulle vuosia sitten lähettäneet. Joskus katselen niitä ja muistelen menneitä helliä hetkiä heidän kanssaan.

Yksi ystäväni on myös paljastanut, että hänellä on tallessa entisen kumppaninsa alastonkuvia, vaikka hän on jo pitkään ollut naimisissa toisen kanssa. Ehkä tämä on siis kohtalaisen yleistä miehillä, että saatuja kuvia ei poisteta, vaikka tapailu päättyisikin. Harva siitä haluaa edes ystävilleen puhua. Yleiseen jakoon niitä kuvia ei tietenkään laiteta, se olisi väärin ja laitontakin.

Luonnollista varmaankin, mutta ei kovin reilua kieltämättä nykyisiä vaimoja kohtaan elää välillä ajatuksissaan entisten petikumppaneidensa kanssa.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää totta?

Vierailija
62/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne pitää säilyttää.

Miksipä niitä poiskaan heittäisi kun naiset niitä vapaaehtoisesti lähettelevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse kuvia, kaikki paras on tallentunut valokuvantarkasti loppuelämäkseni mieleeni - huoneen sisustuksista aina näkymään pakaroiden välistä anukseen uppoavaan kaluuni.

Ja kyllä, "parhaat panot" -muistinauha pyörii usein tumputtaessa.

Vierailija
64/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän henkisesti epäkypsät miehet toimivat. Henkisesti kypsät miehet puolestaan kunnioittavat nykyistä kumppaniaan ja suhdettaan ja hävittävät tuollaiset kuvat eivätkä haikaile eksien perään.

Vierailija
65/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu exien, eikiä edes sen viimeisen, joka on myös lasteni äiti. Mulla ei ole edes vaatteet päällä kuvia existä. Ei edes lasteni äidistä.

Vierailija
66/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naiset outoja. Yhtä ainutta miestä ei häiritsisi, jos exä vuosienkin jälkeen runkkaisi hänen kuvilleen. Päinvastoin, siitä tulisi vain kiva mieli, että mukavaa että kuvat innostavat vieläkin. Miksi siitä pitäisi tehdä jokin ongelma?

Vierailija
67/96 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän henkisesti epäkypsät miehet toimivat. Henkisesti kypsät miehet puolestaan kunnioittavat nykyistä kumppaniaan ja suhdettaan ja hävittävät tuollaiset kuvat eivätkä haikaile eksien perään.

Ei se ole mitään haikailemista, jos elää menneisyyden mieluisia hetkiä uudelleen mielessään.

Vierailija
68/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eksien kuvia tallessa, ja jos ne joskus tavaroita penkoessa sukeltavat esille, olen vaan helpottunut että tuonkaan kanssa ei tarvitse enää olla. Parisuhteet ovat päättyneet painavista syistä, moikataan jos tullaan kadulla vastaan, mutta minkäänlaista nostalgiaa en tunne. 

Vierailija
69/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eksien kuvia tallessa, ja jos ne joskus tavaroita penkoessa sukeltavat esille, olen vaan helpottunut että tuonkaan kanssa ei tarvitse enää olla. Parisuhteet ovat päättyneet painavista syistä, moikataan jos tullaan kadulla vastaan, mutta minkäänlaista nostalgiaa en tunne. 

No sepäs se. Eksiä kun muistelee ei voi kun hämmästyä, millaisen luodin vältti. Ap lienee jätetty, koska vieläkin haikailee niiden perään, jotka pääsi karkuun. ;D

Vierailija
70/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kuvat pitäisi poistaa, kunhan ne pitää omana tietona?

Eihän lapsiakaan anneta sosiaalitoimeen, vaikka uutta puolisoa tuskin ihastuttaa nähdä toisen miehen muistutuksia suhteessa tai sitten toisen naisen.

Lisäksi miehet saavat yleensä menninkäinen ja päivänsäde -seksiä, missä nainen on objekti ja mies ruma huohottaja, joka kompastelee tiensä naisen luo ja nainen saa tuntea olevansa miehen yläpuolelle.

Miehen pitää rakentaa seksuaaliterveyttä yhdistämällä mummojen kehuja vuonna 2007 saatuihin hymyihin, nettikommentteihin ja kuviin, koska usein parisuhteessa mies saa seksuaalisesti vain luvan koskettaa. Moni heteronainen ihailee naisia, nauraa alastomille miehille, haluaa seksiä vain ovulaation aikaan, ei halua seksiä koskaan, ei koskaan tee aloitetta, ei koskaan pyydä kuvia mieheltä, ei koskaan utele mitään miehen seksuaalisuudesta jne. 99% naisista omaa ainakin jonkun mojovan valuvian, mitä tulee tuohon hankalan asetelman murtamiseen ja miehen pitää yhdistellä mielessään positiivisia juttuja päästäkseen ihanteelliseen itsepetoksen ja psyykkauksen tilaan, missä paketti pysyy kasassa.

Jos kuvat auttavat erektiohäiriöön, mikä menninkäinen ja päivänsäde -asetelmasta usein tulee varsinkin vanhempana, niin se hoitaa myös parisuhteen terveyttä. 

Vierailija
71/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhähöhä no eihän ole. Maksimissaan jotain uimapukukuvia vanhoissa kuva-albumeissa. 

Vierailija
72/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisen ihmisen sanavarastoon kuuluu sana "heila"?

Naapurissa on se niminen lehmä.

Vierailija
73/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutettiin yhteen suhteen alussa heitettiin molemmat pois kaikki kuvat existä. Näinkin voi toimia.

Tai niin mies sanoi...

Ihan oltiin paikalla molemmat ja näkemässä, että kaikki lähti.

Ihan olitte paikalla missä ja mitä ihmettä se todistaa, jos olet näkemässä kuinka puolisosi poistaa muutamia kuvia?

Hänellehän on voinut jäädä vaikka kuinka monta kuvaa ja myös ne samat kuvat jotka sinun nähden poisti. Et kai sä nyt noin yksinkertainen ole, että uskot ihan mitä vaan?

Vierailija
74/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse kuvia, kaikki paras on tallentunut valokuvantarkasti loppuelämäkseni mieleeni - huoneen sisustuksista aina näkymään pakaroiden välistä anukseen uppoavaan kaluuni.

Ja kyllä, "parhaat panot" -muistinauha pyörii usein tumputtaessa.

Sulla on siis muistikuva omasta kalustasi? Onko se leikattu pois, vai oletko niin läski ettet näe sitä enää, etkä omista peiliä, vai minkä ihmeen takia sun täytyy omaa kaluasi muistella?

Vierailija
75/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan oo kuvia tai videoita existä. Onneksi on hyvä muisti niin näen kaikki pervoilut ihan vain laittamalla silmät kiinni. Jostain syystä en muista heistä mitään muuta, jännä homma.

Vierailija
76/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 

N21

Vierailija
77/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos ei heilaa helluntaina ei heilaa koko kesänä" - vanha nątsien sanoma

Vierailija
78/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni oli ottanut suhteemme aikana valloituskuvia toisista naisista, joita oli pokaillut 13 -vuotisen suhteemme aikana. Osassa hän oli sängyssä yhdessä naisen kanssa ja osassa oli kuvattu naisesta kasvokuvaa edestä ja osassa takaa naisen maatessa sängyllä tai muuten vaan pyllistämässä. 

Voin kertoa, että elämältä meni hetkellisesti pohja kokonaan kun ymmärsin, minkälaisen kusisangon kanssa asun.

Vierailija
79/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin helluntailaisilla on helluntaiheilojensa kuvia. 

Vierailija
80/96 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väärää kuviahan ne vaan on ei niiden kanssa voi "pettää"?

Mullakin on ollut todellä hyvännäköisiä naisia vuosien varrella isotissisiä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän