Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auerin lasten olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa

Vierailija
27.09.2025 |

Olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa, eivät saaneet omaa puhelinta, eivät saaneet katsoa telkkaria, eivät saaneet käydä kotona suihkussa koska sijaisvanhemmat pelkäsivät syyliä, eivät saaneet syödä kaapista omin päin, eivät saaneet tulla yläkerrasta alakertaan ilman lupaa jne. Omassa huoneessa piti olla klo 18, hiljaa. Ei tietenkään internettiä etteivät olisi päässeet jyvälle asioista.

Jääkaappi oli kielletty näky Auerin lapsilta

Anneli Auerin lapset avaavat näkemyksiään karusta arjesta sijaisperheessä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a165337-03d0-4fa8-84fa-71ce6f4d3d14…

Kommentit (2244)

Vierailija
2241/2244 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli mielestäsi on oikeutettua poistattaa minun viestejäni pelkästään siitä syystä, ettet saa minua muuttamaan perusteltuja kantojani? Mikä tarve sinulla on edes keskustella kanssani? Haluatko tehdä myös tästä vauva-ketjusta samanlaisen yhtä totuutta julistavan paikan kuin m*nfosta?"

Jatkan tähän vielä, mitä olen ennenkin todennut. Auer, Ihle sekä nämä neljä nuorta aikuista ovat kaikki halunneet, että kaikki aineisto julkistetaan, jotta Suomen kansa pääsee itse käyttämään aivojaan ja tekemään omat päätelmänsä. Todellisuudessa he toivovat, että kaikki kääntyvät heidän totuutensa puolelle. Soraääniä ei suvaita. En tiedä, onko Auer elänyt jossain kuplassa, jossa kuvittelee pesevänsä itsensä puhtaaksi kaikista omista teoistaan. Auerin olisi pitänyt vaan ottaa se avioero, niin kaikki olisi nyt toisin. 

Sinulle on selitetty, lue vaikka vielä se hovin murhatuomio ajatuksella. Ja sit löysin tuolta etusivulta sulle hyvän ketjun jos auttais: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6255241/onkohan-mussa-vikaa-kun-ei-mull…

Vierailija
2242/2244 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen aivovaurio on ihmisellä, joka saa Auerin sopimaan tekijäksi?

Elämää kokenut?

Pitäisikö elämää kokenut henkilö todennäköisempänä että

A: aiemmassa elämässään nuhteettomana tunnettu suurperheen väsynyt äiti suorittaa spontaanisti ja nopeasti täydellisen ja todella monimutkaisesti lavastetun murhan (kilpi, nauhoitus ja nauhoituksen ajoitus, monimutkaiset pesut, tavaroiden hävittäminen huomaamatta, ikkunan rikkominen, silminnäkijän eli tyttären manipulointi ym.), ja tämän teki koska eräänä iltana tuli miehensä kanssa riitaa

vai

B: aggressiivinen, ulkopuolinen mieshenkilö käy perheen isän kimppuun, jolloin perheen äiti soittaa häkeen?

A niinku Anneli: Antisosiaalinen henkilö ei kykene empatiaan normaalilla tavalla. Tämän takia hän saattaa suhtautua täysin välinpitämättömästi toisen kärsimyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2244 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Auerin ja Ihlen propangaa koko kirjoitus. En vaivaudu vastaamaan koska kuitenkin poistatat taas vastaukseni. Onneksi syyttäjät ovat fiksuja näisia, ja osoittavat tuomareille, että vanha tuomio pitää kutinsa. 

Auerin faneista on vuosien varrella tullut yhtä töykeitä ja ilkeitä kuin emännästään. Auerin blogeista huokuu syvä halveksunta viranomaisia vastaan, ja hän puhuu pahimmista "vastustajistaan" etunimillä. Annelistit eivät ehkä itse huomaa kielenkäyttöään. Väitteitä ei enää perustella, vaan toisin ajattelevia nälvitään tyhmiksi. Kaikki taisi lähteä aikoinaan siitä, kun annelistit keksivät "noitavaino" - termin. Nyt sitä käyttää vieläkin puolustuksen pääpsykologi Santtila, joka on menettänyt objektiivisuutensa tyystin.

Totta. Nimit

Saa alapeukuttaa 👍

Tulihan sieltä se alapeukkukin 🤩

Vierailija
2244/2244 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli mielestäsi on oikeutettua poistattaa minun viestejäni pelkästään siitä syystä, ettet saa minua muuttamaan perusteltuja kantojani? Mikä tarve sinulla on edes keskustella kanssani? Haluatko tehdä myös tästä vauva-ketjusta samanlaisen yhtä totuutta julistavan paikan kuin m*nfosta?"

Jatkan tähän vielä, mitä olen ennenkin todennut. Auer, Ihle sekä nämä neljä nuorta aikuista ovat kaikki halunneet, että kaikki aineisto julkistetaan, jotta Suomen kansa pääsee itse käyttämään aivojaan ja tekemään omat päätelmänsä. Todellisuudessa he toivovat, että kaikki kääntyvät heidän totuutensa puolelle. Soraääniä ei suvaita. En tiedä, onko Auer elänyt jossain kuplassa, jossa kuvittelee pesevänsä itsensä puhtaaksi kaikista omista teoistaan. Auerin olisi pitänyt vaan ottaa se avioero, niin kaikki olisi nyt toisin. 

Sinulle on selitetty, lue vaikk

Eli nälvintää taas kerran. MOT.