Katsovatko ihmiset vielä normaalia televisiota?
Kommentit (61)
Me katsotaan. Nyt just Sampon hauskoja kotivideoita. Sitä ennen Jussi Vatasen "Mies joka kuoli". Uutiset ja sää. Illan elokuva klo 21 jos tulee joku hyvä.
Huomenna ainakin "Elämäni biisi".
Sunnuntaina TTK.
Nuoret katsoo puhelimesta tv.ohjelmia. Hyvä että puhelimelle on jotain käyttöä koska tunnetusti he eivät uskalla vastata puhelimeen kun se soi.
Aloittaja on niin moderni, ettei hän katso ohelmia tavallisesta televisiovastaanottimesta lainkaan!
No, mut aika monessa kodissa on kuitenkin helvatin isot tv:t olohuoneen seinälle ripustettuna.Mitä ne niistä telkkareista katsovat....
Kannoin töllöttimen naapurin ukkokotiin 1. syyskuuta 2007 kun Digi TV tuli.
Sen jälkeen olen katsellut ohjelmat tietokoneelta ja puhelimesta.
m59
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niin moderni, ettei hän katso ohelmia tavallisesta televisiovastaanottimesta lainkaan!
No, mut aika monessa kodissa on kuitenkin helvatin isot tv:t olohuoneen seinälle ripustettuna.Mitä ne niistä telkkareista katsovat....
Netflixiä, Applea ja HBO:ta.
Vierailija kirjoitti:
En. Ikä 62.
4 suorapalvelua käytössä.
Millä sä katsotaan niitä jos et tv.tä katso. Puhelimesta?
Katson. Urheilua, musiikkiohjelmia, uutisia useammalta kanavalta, useammasta maasta, Areenan kautta Suomesta. Suoratoistopalveluita on myös.
Vierailija kirjoitti:
Katson. Urheilua, musiikkiohjelmia, uutisia useammalta kanavalta, useammasta maasta, Areenan kautta Suomesta. Suoratoistopalveluita on myös.
Ikä 46. Samanikäinen puoliso ei katso televisiota kuin muutaman verran vuodessa.
78v äitini luona käydessä tulee joskus vilkaistua.
On mulla kotona kyllä telkkari, mutta en ole edes kanavia siihen virittänyt kun katson ohjelmia suoratoistona, ehkä kerran kuussa. Ei hirveesti tule vietettyä aikaa ruudun ääressä.
M43
En mut aion ekaa kertaa elämässäni ehkä hankkia TV:n ja alkaa katsomaan sitä, jos löydän joskus miehen.
32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ikä 62.
Jos minulta kysytään katsonko telkkaria, tulkitsen sen joka kerta niin, että kysytään katsonko telkkariohjelmia.
Ilmeisesti muut tulkitsee toisin.
No periaatteessa kyllä. Jos siis puhutaan laitteesta. Televisionäytöltä mä tätä palstaakin seuraan ja nyt tässä näpyttelen. Jos kuitenkin tarkoitetaan sitä, että valitsee telkkarista kanavan ja katsoisi televisiolähetyksiä siihen aikaan kuin ne telkkarista tulee, niin en. Suorana katson vaihdellen Yle Areenalta Ylen Aamua ja MTV Katsomosta Huomenta Suomea. Mulla on kaksi telkkaria: toinen makkarissa ja toinen olohuoneessa, mutta kumpaakaan en ole edes virittänyt kanavia. Yle Areena, MTV Katsomo, Ruutu+, MAX ja Elisa Viihde tällä hetkllä käytössä. Joskus välillä Netflix tai joku muu. Niin ja Youtubesta katson milloin mitäkin telkkareilla.
Ikä (parin viikon päästä) 64v
Televisiolähetyksiä, vai telkkaria? Molempia voi katsoa joko yhdessä tai erikseen.
Televisiolähetyksiä en ole katsonut, hmm, olisko kohta 20 vuoteen? En edes muista enää. Netflixiä ja dvdtä katson videotykillä tai 50" näytöllä. Jälkimmäistä voisi kai käyttää myös televisiolähetyksiin jos olisi ostanut sellaisen palvelun.
Televisiolähetykset on minusta aika boomer-juttu, ja yllätyn aina jos joku alle 50/55v niitä vielä seuraa.
N45
Kyllä. Oliko muita kysymyksiä?
t: 47v
Vierailija kirjoitti:
En kato. 43v
Puhelimesta kattelen Disney+, Prime.
Miksi?
Paljon jää näkemättä niin pienellä ruudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflixiä, Applea ja HBO:ta.
Maksullisia. Kun saa Ylen ja maikkarin ja nelosen ja mitä niitä kanavia nyt on maksutta. Luulis näiden maksuttomien riittävän. Mulle riittää ainakin. Mut mä oonkin kalkkis. Sitä paitsi, ihmisillä on nykyään niin paljon kaikenlaisia intressejä ja harrastuksia, että kenen aika riittää maksukanavien jatkuvaan katseluun... Mulla ei ainakaan riittäis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ikä 62.
Jos minulta kysytään katsonko telkkaria, tulkitsen sen joka kerta niin, että kysytään katsonko telkkariohjelmia.
Ilmeisesti muut tulkitsee toisin.
Minä tulkitsen juurikin toisin. Voi katsoa joko televisiosta, puhelimelta tai tietokoneelta. Se on sitten eri asia tuleeko sieltä joku tv.kanava vai suoratoistoa.
Mä en enää katso. Meillä ei ole sellaista normi telkkaria enää olohuoneen keskipisteenä. Joskus olen sellaista kaivannut että olisi kiva katsoa puoli yhdeksän uutiset tai surffailla kanavilla, mutta nykyään ihan rehellisyyden nimissä katson mielellään tietokoneelta ne sarjat/ohjelmat, jotka haluan ja siihen aikaan kun haluan. Makuuhuoneesta löytyy iso näyttö seinältä, josta voi halutessaan katsoa vaikka leffoja jos kaipaa isoa ruutua ja olohuoneessakin on pieni tv-ruutu, johon välillä yhdistän läppärin. Oikein hyvin pärjää näin ja eniten nautin siitä kun katson vaan läppärillä jotain sarjaa sängyssä kun lapset on jo nukkumassa. Vanhemmillani käydessäni (käyn siellä lasten kanssa melko usein) on ihan virkistävää katsoa normi telkkaria ja vaikka perjantaina Elämäni biisi tai kymmenen Uutiset.
Kyllä, nyt alan just katsoa Teho-osastoa. Olen 53.