Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?
Kommentit (296)
Vierailija:
Vierailija:Työhuoneessa valmistelee huomista tapaamista.
ap
Eli ihan miehen huomion keskiössä et kuitenkaan ole.
Mutta sanoisin että kannattaa keskustella sen miehen kanssa. Monesti sitä vaan ajankäyttö kulminoituu ahneuteen jos töitä olis ja rahaa tunkee ovista ja ikkunoita ja mies yhtään tekevää sorttia. Kannattaa todellakin selvittää ennen lapsia. Muuten voi huomata elävänsä aika erillistä elämää.
Ja ihan tiedoksi että menestyvä konsultii voi tehdä töitä olematta yökausia töissä. Ja vielä vinkkinä että öiset asikkaiden kanssa bilettämiset eivät ole tarpeellisia kaupanteolle. Asiakas kyllä ottaa jos tarvetta on. Ilman biletystä- ne on usein jotain muuta kuin vain kestitystä.
Usko vaan kun kokeneempi kertoo.
Aika sairas sellainen suhde olisi, jos täytyisi koko ajan olla toisen keskiössä. Ei ole mitään aihetta keskustella. Mies ei tee töitä joka yö, vaan suhteellisen harvoin. Tänään on poikkeus, sillä huomenna on tärkeä tapaaminen. Asiassa ei ole mitään selvittämistä emmekä elä erillistä elämää.
Ja ihan tiedoksi, että joskus on vain pakko tehdä iltaisinkin töitä. Enkä sanoisi puoltayötä vielä yökausiksi. Ja mistä päättelit, että mies bilettää asiakkaiden kanssa? Ei kuule onnistu nykyään. Illallinen korkeintaan ja kotiin. Ei ole aikaa kenelläkään osapuolella krapuloissaan olla töissä nykypäivänä.
Usko vain, minulla on todella monen vuoden kokemus asiasta.
ap
Jos kerran ei haittaa mahdollinen nuorempaan vaihdetuksi tuleminen ja omaisuuden puolittaminen? Kuka yrittäjä jättää avioehdon tekemättä?
Et vaan millään anna periks, vaikka kaikesta sun juntteudesta ja stupidoista kommenteista pystyy lukemaan et pelkkää puppuu tulee..
No huhhuh,oh hoh. Erikoismallin AlfaRomeota pukkaa.. Oikeesti. Ollaan saatu miehen kanssa niiin hyvät naurut tästä jo eilen, ja lisää jatkoa varmaan piisaa :D Toivottavasti.. Lupaathan?!
Vierailija:
" Joku Macin valmis..."Hmm.
ihan oikeesti. Ei sun todellakaan tartte suuttua. Ihan hyvää hyvyyttäni olen koittanut mainita parista asiasta. Ettet muuttuis kynnysmatoksi kuten moni muu edustusvaimo.
Kaikin mokomin ihan miten vaan.
Vierailija:
Aika sairas sellainen suhde olisi, jos täytyisi koko ajan olla toisen keskiössä. Ei ole mitään aihetta keskustella. Mies ei tee töitä joka yö, vaan suhteellisen harvoin. Tänään on poikkeus, sillä huomenna on tärkeä tapaaminen. Asiassa ei ole mitään selvittämistä emmekä elä erillistä elämää.
Ja ihan tiedoksi, että joskus on vain pakko tehdä iltaisinkin töitä. Enkä sanoisi puoltayötä vielä yökausiksi. Ja mistä päättelit, että mies bilettää asiakkaiden kanssa? Ei kuule onnistu nykyään. Illallinen korkeintaan ja kotiin. Ei ole aikaa kenelläkään osapuolella krapuloissaan olla töissä nykypäivänä.
Usko vain, minulla on todella monen vuoden kokemus asiasta.
ap
Vierailija:
Jos kerran ei haittaa mahdollinen nuorempaan vaihdetuksi tuleminen ja omaisuuden puolittaminen? Kuka yrittäjä jättää avioehdon tekemättä?
No, herranen aika. Avaan tietokoneen, syötän käyttäjätunnuksen ja salasanan ja avaan netin.
ap
Miten voit edustaa silmänaluset mustina ???
Vierailija:
ihan oikeesti. Ei sun todellakaan tartte suuttua. Ihan hyvää hyvyyttäni olen koittanut mainita parista asiasta. Ettet muuttuis kynnysmatoksi kuten moni muu edustusvaimo.
Jos minua ei häiritse mieheni työtahti, niin ei sen pitäisi sinuakaan häiritä. Vai mitä? Ihan kaikella ystävyydellä.
a+
ja johdon konsultointia tekee, niin kannattaa hieman katsella miehen perään. ei sillä että sillä nyt olis mitään menossa, mutta on se aikalailla siinä maineessa että joskus on jotain koheltanut. lähinnä pidemmillä työmatkoilla.
voihan se tietysti olla että et ole juuri se jota luulen. tuntomerkkejä?
Klikkaan tuosta alalaidasta selainta. How hard is that...
ap
Vierailija:
Miten voit edustaa silmänaluset mustina ???
Vierailija:
ja johdon konsultointia tekee, niin kannattaa hieman katsella miehen perään. ei sillä että sillä nyt olis mitään menossa, mutta on se aikalailla siinä maineessa että joskus on jotain koheltanut. lähinnä pidemmillä työmatkoilla.voihan se tietysti olla että et ole juuri se jota luulen. tuntomerkkejä?
Vierailija:
Vierailija:ihan oikeesti. Ei sun todellakaan tartte suuttua. Ihan hyvää hyvyyttäni olen koittanut mainita parista asiasta. Ettet muuttuis kynnysmatoksi kuten moni muu edustusvaimo.
Jos minua ei häiritse mieheni työtahti, niin ei sen pitäisi sinuakaan häiritä. Vai mitä? Ihan kaikella ystävyydellä.
a+
Kun on muuttanut hieman prioroteettja. Mutta ensimmäisen lapsen aikaa ja hieman toisenkin meinasi karata työtahti kädestä.
En tiedä voitko ymmärtää, mutta asiat on hieman erilaisia sitten kun on lapsia. Lapset ottaa oman osuutensa siitä " huomiokakusta" - ja niin pitääkin. Mutta kaipa se sulle selviää sitten joskus jos lapsia saatte.
Kun ei siinä lue mitään... Kompassin kuva siinä on. Olisko se sitten sen niminen?
ap
Vierailija:
Kun on muuttanut hieman prioroteettja. Mutta ensimmäisen lapsen aikaa ja hieman toisenkin meinasi karata työtahti kädestä.En tiedä voitko ymmärtää, mutta asiat on hieman erilaisia sitten kun on lapsia. Lapset ottaa oman osuutensa siitä " huomiokakusta" - ja niin pitääkin. Mutta kaipa se sulle selviää sitten joskus jos lapsia saatte.
Kyllä se on molemmille selvää, että sitten hiljennetään tahtia.
ap
Kyllä se kuule on niin, että ajoissa nukkumaan, ja ajoissa ylös, jotta asiat on hoidettu, ennen illan edustustehtäviä!!
Vierailija:
ja johdon konsultointia tekee, niin kannattaa hieman katsella miehen perään. ei sillä että sillä nyt olis mitään menossa, mutta on se aikalailla siinä maineessa että joskus on jotain koheltanut. lähinnä pidemmillä työmatkoilla.voihan se tietysti olla että et ole juuri se jota luulen. tuntomerkkejä?
" Joku Macin valmis..."
Hmm.