Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?
Kommentit (296)
Vierailija:
Ai nyt se oli jo muuttunut.. Nyt alkoi olemaan " piireissä" vai " seuroissa"
muitakin merkkejä.. :D
Sisälukutaitoa, kiitos.
ap
Vierailija:
imetitkö, kauanko?
onko lapsenne hpidettu kotona?
käytätkö sisutussuunnittelijaa ja personal traneria?
Synnytystavan saa lääkäri määrittää, hän lienee siihen paras asiantuntija. Imettääkin aion, jos mitään estettä ei tule. Lapset tullaan hoitamaan kotona, ainakin kolmivuotiaksi. Kyllä käytettiin aikoinaan sisustussuunnittelijaa ja molemmilla on pt.
ap
Vierailija:
missä vaiheessa KÄTILÖstä tuli AKATEEMINEN??? *rrrreps*
Kätilöt valmistuvat tätänykyä ammattiKORKEAKOULUISTA, jotka ovat akateemisia oppilaitoksia eli kun näet esim. sairaalassa nimikyltissä AMK-lyhenteen tiedät, että kyseessä on työntekijä joka amattillisten oppiaineiden lisäksi on opiskellut ns. akateemisia aineita (tiedä mitä tuo sitten käytännössä merkitsee, ainakin laajempaa tietopohjaa).
ja näin " sisälukasin" sun puheistas.. :D
Ystävät on sit erikseen..
Koittasit nyt hellittää, kun et sä mua voita kuitenkaan..
Nimimerkki: vuosi opintoja AMK:ssa ja akteeminen lopputukinto yliopistosta (DI)
Kukaan ei ole puhunut vihamiehistä.. Hoh hoijaa..
Sä olet puhut teidän " piireistä" jotka muuttuivat matkanvarrella ystäviksi,mut MITEN ne vihamiehet tähän liittyy ???
Kylläpä te jaksatte tuosta sushista vääntää juttua. Niin kuin sanoin, minua ei trendit kiinnosta. Oli ihan täysin sattumaa, että mieheni kanssa olimme ekoja, jotka tosissaan alkoivat harrastaa sushin syöntiä ja tekemistä. Me syömme sitä, mistä pidämme, emme sitä, mikä on trendikästä. Suosittelen samaa muillekin. Mies muuten tykkää hapankaalista, mutta itse en.
tämä on niin hauska ketju että olen nauranut ihan kippurassa
Yrittäjät eivät tee ylitöitä.
ap
minunkin mieheni yrittäjä ja ei kyllä illat veny, ellei ole rahat ihan finito. ihan periaatepäätös.
Vierailija:
On se niin kovaa bisnestä.. :)
Vierailija:
minunkin mieheni yrittäjä ja ei kyllä illat veny, ellei ole rahat ihan finito. ihan periaatepäätös.
Te ette beibet tiedä bisneksestä yhtikäs mitään!
mutta sekin on pitkälti oma päätös. ja ihan miehesi arvovalinnoista riippuvainen.
miksi et kehtaa myöntää jos harmittaa?
Vierailija:
Molemmilla Alfat.ap
Hurjana " ysärinä" kun Taikapeilin tylleröt lauleskeli hurjana, oli AlfaRomeo jotain..
Vierailija:
mutta sekin on pitkälti oma päätös. ja ihan miehesi arvovalinnoista riippuvainen.miksi et kehtaa myöntää jos harmittaa?
Vierailija:
meidän piirit = meidän ystävät. Kuka nyt piireihinsä ottaisi vihamiehiään?
ap