Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?
Kommentit (296)
En ole kadehtinut päivääkään heidän elämäänsä. Toki alussa oli hienoa käydä heillä ja saada mukavia lahjoja.
Pointtini on siis se, että antaa ap:n elää elämäänsä, kateus on ihan turhaa. Toki provojakin tällä palstalla on aika paljon. Ihmiset elävät erilaisia elämiä ja hyvä niin. Tärkeintähän on, että ihminen itse on onnellinen. Minua ja miestäni ärsyttää suunnattomasti suomalaisten kateus!
Vierailija:
Suomessa on vaan niin vaikea hyvaksya toisten hyvaa toimeentuloa ja sita etta joku voi olla edustusrouva.Minulla on seka kotiapulainen etta lastenhoitaja ja se on taalla kulttuurissa tapana. Suomessa saa olla tosi hissunkissun asiasta ettei vaan saa vihaisia (katkeria) kotiaiteja niskaansa.
Suomalaisten kateus ja lapsellinen vahattely tastakin ketjusta taas paljastui
Nimenomaan tämä ahdistaa minua kaikista eniten. Toivoisin että naiset uskaltaisivat Suomessa rohkeammin ryhtyä edustusrouviksi ja olla siitä ylpeitä. Minusta hyvän avioliittomme salaisuus on nimenomaan tämä, että minä olen ottanut ensisijaisen roolin mieheni tukijana. Jos tekisin omaa uraa, olisin töissä pitkää päivää, stressaisin jne. niin en usko että avioliittomme kukoistaisi kuten nyt. Esimerksiksi se , että minulla on aikaa hoitaa ulkonäköäni ja toteuttaa itseäni on ihana asia itsetuntoni kannalta. :)
Varmaan ehkä parisen sataa euroa kuukaudessa, että orja siivoaa 12 tuntia viikossa. Tuostahan länsimaiset ulkomailla olevat perheet tunnetaan, käyttävät yleisesti orjatyövoimaa välittämättä mistään muusta kuin itsestään.
Vierailija:
Suomessa on vaan niin vaikea hyvaksya toisten hyvaa toimeentuloa ja sita etta joku voi olla edustusrouva.Minulla on seka kotiapulainen etta lastenhoitaja ja se on taalla kulttuurissa tapana. Suomessa saa olla tosi hissunkissun asiasta ettei vaan saa vihaisia (katkeria) kotiaiteja niskaansa.
Suomalaisten kateus ja lapsellinen vahattely tastakin ketjusta taas paljastui
Vierailija:
Siis hetkinen. Te yhdessä katsastelette, mutta ette yhdessä käytä nettiä, mutta erikseen valvotte yöt ja roikutte netissä..
Siis sen lisäks, että sun miehes ei käytä nettiä kun vaan työskentelyyn.. HETKINEN..
Ja siinä sitten yhdessä teette bisnestä, eikun siis sä edustat kauniina(?) vaimona, ja sun mies yrittää olla yrittäjä, mut sit sen ei kuitenkaan tarvii tehdä töitä, paitsi et se viettää aikansa " kotitoimistossa" , joka siis on viimesen päälle sisustettu. Ja sit sil armottomalla bisnesmiehellä on aikaa osallistua johonki tupareihein lauantaina..
Hitto, ihan tässä menee pää pyörälle. Huh Huh.
Ja vielä siinä jossain välissä te ajelette halpis Alfoilla pitkin stadia, vai espoostako te olitte. Hyvä stoori.
Auttaisiko se, ettei pohtisi toisten elämää niin kovasti? Emme käytä nettiä yhdessä (aivan absurdi pariskuntaharrastus), vaan mies kävi ohi mennessään vilkaisemassa, mille hihittelen. Vilkaisu kesti ehkä pari minuuttia ja erityisesti ternimaito huvitti. Menimme yhdeltä nukkumaan, joten sitä ei ihan voi mielestäni sanoa öiden valvomiseksi. Käymme yleensäkin puolen yön maissa nukkumaan. Mies ei roikkunut netissä, vaan lähinnä minä. Kuten sanoin, mies teki töitä kotikonttorissa.
Mistä ihmeestä päättelit, että miehen ei tarvitse tehdä töitä? Vastahan täällä päiviteltiin, että mies tekee vielä puolen yön aikaan hommia. Ei siihen aikaan enää viitsi keskustan toimistolla olla, kivempi viimeistellä seuraavan päivän hommia kotona. Meillä onneksi viikonloput on pyhitetty (yleensä) yhteiselle ajalle, joten hyvin löytyy aikaa käydä tupaantuliaisissa. Se on katsos resurssointikysymys.
Alfoilla ajellaan, missä on tarvis. Ja ei ollut kovinkaan halpoja...
ap
Vierailija:
Mihin tää sun bisnes-ura-miehes tarvii nettiä työkseen??
Vierailija:
Jos oikein käsitin, niin olette " kulissiavioliitossa" , jossa tehtäväsi on vain näyttää kauniilta ja edustavalta. Eikö koskaan pelota, että huomaat pian olevasi onneton tai että rakastut johonkin muuhun? Vai onko pettäminen (jos sitä kulissiavioliitossa voi olla) ok?
Vierailija:
Jos ei ole uskossa, nostaa firmasta pelkkiä pääomatuloja 200 000 euroa vuodessa ja " omistaa" edustusvaimon, niin täytyy olla joko hurjan luottavainen tai ultratyhmä yrittäjä, jos jättää avioehdon tekemättä. Tosin, nerous ja hulluus käyvät usein käsi kädessä. ;)
Vierailija:
On vaan vähä sitkeempi sb tällä kertaa.. :)
itseäsi edustusvaimona esim Tanskan Maryyn? Itse kun et edes edusta, ainakaan täällä ;-) Kyllä sun kuule edustusvaimona pitäisi tajuta edustaa itseäsi, miestäsi ja miehesi firmaa joka käänteessä, sitähän edustusvaimon työ on, julkista!
Vierailija:
itseäsi edustusvaimona esim Tanskan Maryyn? Itse kun et edes edusta, ainakaan täällä ;-) Kyllä sun kuule edustusvaimona pitäisi tajuta edustaa itseäsi, miestäsi ja miehesi firmaa joka käänteessä, sitähän edustusvaimon työ on, julkista!
vaan yrittäjän vaimo. Eikö siinä mielestäsi ole mitään eroa? En edusta tätä maata, vaan miestäni, itseäni ja firmaa. Eikä se tosiaankaan ole sillä tavalla julkista, että seurapiiripalstoilla kekkuloisin. Tietysti olen tunnettu meidän omissa piireissämme.
ap
että annat edustusvaimoista noin huonon ja laiskan kuvan. Kyllä kuule kaikilla IRL tuntemillani edustusvaimoilla on isoja velvollisuuksia joiden takia ei netissä öisin pyöritä.
Vierailija:
että annat edustusvaimoista noin huonon ja laiskan kuvan. Kyllä kuule kaikilla IRL tuntemillani edustusvaimoilla on isoja velvollisuuksia joiden takia ei netissä öisin pyöritä.
Ja nyt aamusella. Tiesitkö, että vuorokaudessa on muitakin tunteja? Luepas sitä paitsi aikaisempia viestejäni, niin tiedät, mitä teen.
ap
Ja mitä nihin netitse työskentelyihin tulee, niin jokaisella OIKEALLA suur-öky-bisnesmiehellä on työntekijät sitä varten, että he hoitavat tollaset turhat pikku pilipali duunit..
Mutta tietenkin rahan määrä on suhteellinen käsite..
Mutta ihanaa, että edustat miestäsi näin pontevasti täällä vauva-lehden nettisivuilla..
Aamuyöstä viimeks, ja nyt heti kun olet silmät auki saanut, niin ei muuta kun sama jatkuu.. Ei kovin mairittelevaa mainosta miehesi yritykselle.. Kai tiesit, että JOS tämä sun stooris olisi totta, olisi enemmän kun helppoa kertomiesi tuntomerkkien perusteella etsiä teidät, ja miehesi yritys
Kyllä oot brutaali mimmi..
Et kai vaan tarkoittanut organisointikysymys.. ???
Vai siis miehesikö tarvitsee lisää voimavaroja mennäkseen niihin tupareihin.. ???
tää ole mitään edustamista kun eihän me edes tiedetä ketä ja mitä firmaa sä edustat. Ja kyllä ne edustusvaimot kuule juuri osatyökseen sitä edustamista juuri niissä naistenlehdissä tekevät.
edustusvaimoja? Onko heitä? Ketkä? Kukamitähäh???
Yksi nainen kehuu kovasti elämäntapaansa, jossa minä en näe mitään oikeaa sisältöä ja muut hermostuvat ja yrittävät kivittää.
Minusta ap:n elämä kuulostaa tyhjältä ja yksinäiseltä. Toki se on erilaista ja etuoikeutettuakin, mutta rahaa lukuunottamatta en kadehdi siinä mitään. Pidän työstäni ja siitä, että työni kautta saan päteä ja saan arvostusta. Ja täällä on myös ihmisiä joiden kanssa päivittäin jakaa elämääni, samoin oli aikoinaan puistossa ja kerhossa.
Jos minulla olisi noin paljon aikaa ja rahaa - pyrkisin oikeasti muuttamaan maailmaa. Alkaisin vaikka sijoitusperheeksi tai jakaisin soppaa jonossa tai menisin Amnestyn toimistolle täysiaikaiseksi, mutta ilmaiseksi työntekijäksi. Maailma on paha paikka, jos on aikaa ja rahaa muuttaa sitä, en kokisi shoppailua ja Day Spata kauhean tärkeiksi.
(toki ostaisin kivoja vaatteita ja hemmottelisin itseäni, ei tässä nyt sentään mitään Jeesuksia olla)
Se on nyt taktisesti pois jokusen aikaa, ja vastaa sitten, että luuletteko ettei mulla ole muuta tekemistä, kun roikkua täällä :D
On vaan vähä sitkeempi sb tällä kertaa.. :)