Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se viinin lipittäminen on niin iso asia Tinderin naisille?

Vierailija
24.09.2025 |

Todella monessa profiilissa hehkutetaan viinin juomista tai poseerataan viinilasi kädessä. En sinänsä moralisoi alkoholin puolesta, vaan lähinnä tuo ihmetyttää kliseenä. 

... toisaalta puolilla äijistä on jotain salikuvia tai auton vieressä poseeraamista. 

Ylipäätään todella kaavoihin kangistunutta menoa. 

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen ja poseeraat viinilasin kanssa, se on sivistynyttä ja positiivista. Jos olet mies ja poseeraat oluen kanssa, se on junttia ja epäterveellistä.

Entä jos olen nainen ja poseeraan oluen kanssa? Juon useammin olutta kuin viiniä.

Pubiruusu. Karaokeräkälässä viihtyvä pultsari.

Vierailija
182/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täysraitis mies on kammotus.

Raivo raitis nainen on yhtä paha. Jos enää olen naisen kanssa niin pitää olla sellainen nainen joka tykkää nauttia elämästä. 

Mutta ei alkoholin nauttimista tarvitse kuviin tuoda. Minäkin nautin miehenä alkoholia, ostan 1-2 lonkeroa vkl saunajuomaksi, ei ole ongelma, en halua niitä tuoda esille kuviin, koska aivan sama onko se yksi lonkku kerran vuodessa tai kymmenen joka päivä, jos se on kuvissa se tuo sitä katsovalle kuvitelman että tuo on tuolle miehelle iso osa elämää ja vasuriin. Sama juttu koskee naisia, se viini tuo ajatuksen että tämä nainen on juoppo, pitää olla joka viikonloppu juomassa. Se ei sovi minulle jonka elämässä työ, oma koti, lapset, liikunnalliset harrastukset jne. Ovat iso osa elämää. Mies

Entä jos haluaa miehen joka ottaa enemmän kuin sen 1-2 lonkeroa saunassa? Saako silloin laittaa alkoholijuomasta kuvan Tinderiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen ja poseeraat viinilasin kanssa, se on sivistynyttä ja positiivista. Jos olet mies ja poseeraat oluen kanssa, se on junttia ja epäterveellistä.

Entä jos olen nainen ja poseeraan oluen kanssa? Juon useammin olutta kuin viiniä.

Tämä olisi piristävä poikkeus! Koska minusta tässä on kyse pikemminkin umpikliseisistä kuvista, eikä siitä alkoholin paheksuttavuudesta. 

Vierailija
184/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on ongelmana nykyisessä deittimaailmassa. Swaipataan kuvia ja tekstejä eikä nähdä toista oikeasti. Kaipaan vanhaa aikaa jossa ihmiset tapasivat oikeasti ja seura haettiin niin, että ihmiset näkivät toisensa elävinä henkilöinä eikä puhelimen näytöllä kuvina.

Tämä on aivan mahdollista nykyisinkin. Jos nettideittailu ei tunnu omalta jutulta, sen voi kokonaan jättää kokeilematta.

Voi kyllä, mutta mitä se hyödyttää kun iso osa ihmisistä ei enää halua deittailla kuin sovellusten kautta?Kärjistetysti, enää ei deittailla ihmistä vaan keinotekoista tuotetta.

No mutta ne ketkä haluaa deittailla sovellusten kautta ei taida olla sulle sopivia kumppaneita kuitenkaan, joten mitä väliä jos ne sopimattomat deittailee vaan siellä? Itse haluan miehen joka ei ole niin epätoivoinen että menisi tinderiin, joten en tietenkään mene tinderiin itsekään, sieltä löytyisi vaan ei-oo:ta. Elän vaan elämääni ja jos joku sopiva osuu tielle niin sitten osuu, jos ei, niin viihdyn hyvin yksinkin.

-eri

Vierailija
185/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi piristävä poikkeus! Koska minusta tässä on kyse pikemminkin umpikliseisistä kuvista, eikä siitä alkoholin paheksuttavuudesta. 

Miksi ne kliseet häiritsevät? Eikö se tavallaan kerro aika paljon, että henkilöllä on kliseitä profiilissaan? Jos itse huomaa, että henkilön profiili lähinnä ärsyttää, niin sehän kertoo paljon - itse laitan sellaiset vain vasemmalle ja jatkan kiinnostavan ihmisen etsimistä. Kannattaa sisäistää se, että valtaosa ihmisistä on aika kliseisiä, tylsiä, epäkiinnostavia... ei tämä ole vain toisen sukupuolen ongelma, vaan yleensä ihmisten. Ja niitä oikeasti kiinnostavia ihmisiä on aika vähän! Silloin no vain hyvä, kun epäkiinnostavat paljastavat epäkiinnostavuutensa jo profiilissa, ettei tule tuhlatuksi heihin aikaa. 

Vierailija
186/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on ongelmana nykyisessä deittimaailmassa. Swaipataan kuvia ja tekstejä eikä nähdä toista oikeasti. Kaipaan vanhaa aikaa jossa ihmiset tapasivat oikeasti ja seura haettiin niin, että ihmiset näkivät toisensa elävinä henkilöinä eikä puhelimen näytöllä kuvina.

Tämä on aivan mahdollista nykyisinkin. Jos nettideittailu ei tunnu omalta jutulta, sen voi kokonaan jättää kokeilematta.

Voi kyllä, mutta mitä se hyödyttää kun iso osa ihmisistä ei enää halua deittailla kuin sovellusten kautta?Kärjistetysti, enää ei deittailla ihmistä vaan keinotekoista tuotetta.

No mutta ne ketkä haluaa deittailla sovellusten kautta ei taida olla sulle sopivia kumppaneita kuitenkaan, joten mitä väliä jos ne sopimattomat deittailee vaan siellä? Itse haluan miehen joka ei ole niin epätoivoinen että menisi tinderiin, joten en tietenkään mene tinderiin itsekään, sieltä löytyisi vaan ei-oo:ta. Elän vaan elämääni ja jos joku sopiva osuu tielle niin sitten osuu, jos ei, niin viihdyn hyvin yksinkin.

-eri

Ymmärsit asian väärin. Ei kyse ole minusta vaan deittailukulttuurista yleensäkin. Se on muuttunut ja minusta väärään suuntaan. Nyt pärjäävät hyvännäköiset ja kirjoitustaitoiset. Ennen "kaikilla" oli mahdollisuus saada seuraa. Nykyään seuraa saa pienempi joukko, mutta enemmän. 

Vierailija
187/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen viinihullu lähtee heti vasemmalle.

Hyvä, minä en kaipaa sinunlaisia viinihulluja myöskään elämääni. 😀

Siksi niitä viinikuvia laitankin että kaltaisesi eivät kiinnostusta osottaisi! 

Vierailija
188/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiset perustelevat kilpaa miksi sellaisia ja tällaisia kuvia on hyvä laittaa. Kertoo harrastuksista ja jne. Jos mies laittaa, dttä ne kuvat ei juuri kiinnosta, sanotaan, että svaippaa vasemmalle. Auta armias mikä huuto on sitten miesten metsästys, kalastus ja olutkuvista. Kaksoisstandardit jyräävät. Viinilasi kädessä olevan nainen, on hienostunut. Olutlasi kädessä oleva mies on ördääjä. 

T: nainen itsekin

Vierailija
189/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit asian väärin. Ei kyse ole minusta vaan deittailukulttuurista yleensäkin. Se on muuttunut ja minusta väärään suuntaan. Nyt pärjäävät hyvännäköiset ja kirjoitustaitoiset. Ennen "kaikilla" oli mahdollisuus saada seuraa. Nykyään seuraa saa pienempi joukko, mutta enemmän. 

Kirjoitustaito on yhteydessä vesbaalisuuteen, ja sen nyt ei pitäisi olla mikään yllätys, että ihmissuhteissa ja parisuhteissa pärjäävät aina paremmin ne, jotka osaavat ilmaista itseään. Etenkin naiset arvostavat tätä puolta miehissä. Mutta kyllä silti edelleen kaikilla on ihan sama "mahdollisuus" löytää joku - kannattaa muistaa, että ei se mahdollisuus ennenkään välttämättä sitä tarkoittanut, että kumppani oikeasti löytyi. Tuppisuut möllöttäjät jäivät myös entisaikoian todennäköisemmin yksin kuin ne, jotka osasivat kommunikoida.

Vierailija
190/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustaito on yhteydessä vesbaalisuuteen, ja sen nyt ei pitäisi olla mikään yllätys, että ihmissuhteissa ja parisuhteissa pärjäävät aina paremmin ne, jotka osaavat ilmaista itseään. Etenkin naiset arvostavat tätä puolta miehissä. Mutta kyllä silti edelleen kaikilla on ihan sama "mahdollisuus" löytää joku - kannattaa muistaa, että ei se mahdollisuus ennenkään välttämättä sitä tarkoittanut, että kumppani oikeasti löytyi. Tuppisuut möllöttäjät jäivät myös entisaikoian todennäköisemmin yksin kuin ne, jotka osasivat kommunikoida.

Sori typo. *verbaalisuuteen

Vierailija
191/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta ne ketkä haluaa deittailla sovellusten kautta ei taida olla sulle sopivia kumppaneita k

"Ymmärsit asian väärin. Ei kyse ole minusta vaan deittailukulttuurista yleensäkin. Se on muuttunut ja minusta väärään suuntaan. Nyt pärjäävät hyvännäköiset ja kirjoitustaitoiset. Ennen "kaikilla" oli mahdollisuus saada seuraa. Nykyään seuraa saa pienempi joukko, mutta enemmän."

Milloin "ennen"? Samaa se on ollut ennenkin, nyt vaan näkyvämpänä. Eli et etsi itsellesi sopivaa kumppania, vaan sinua vaan ärsyttää kun muut saa enemmän tykkäyksiä ja matcheja kuin sinä? Kerro olevasi incel, kertomatta olevasi incel.

Vierailija
192/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset perustelevat kilpaa miksi sellaisia ja tällaisia kuvia on hyvä laittaa. Kertoo harrastuksista ja jne. Jos mies laittaa, dttä ne kuvat ei juuri kiinnosta, sanotaan, että svaippaa vasemmalle. Auta armias mikä huuto on sitten miesten metsästys, kalastus ja olutkuvista. Kaksoisstandardit jyräävät. Viinilasi kädessä olevan nainen, on hienostunut. Olutlasi kädessä oleva mies on ördääjä. 

Miten niin kaksoisstandardit? Täällähän on vain neuvottu miehiä tekemään juuri kuten naisetkin tekevät, eli swaippaamaan vasemmalle ne, joiden profiili ei miellytä. En myöskään ihan hahmota, mikä "kauhea huuto" on syntynyt miesten olut- ja kalakuvista - lähinnä olen nähnyt naisten eri ketjuissa kertovan, että swaippaavat vasemmalle miehet, joilla on tällaisia kuvia. Nythän just ehdotettiin miehille samaa toimintatapaa. 

Vierailija
193/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseksi feminismi yhteiskunnan muutti.  Ehkei halunnut mutta eihän utopiaa tavoittelevat koskaan saa mitä haluavat.

Vierailija
194/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivo raitis nainen on yhtä paha. Jos enää olen naisen kanssa niin pitää olla sellainen nainen joka tykkää nauttia elämästä. 

Mutta ei alkoholin nauttimista tarvitse kuviin tuoda. Minäkin nautin miehenä alkoholia, ostan 1-2 lonkeroa vkl saunajuomaksi, ei ole ongelma, en halua niitä tuoda esille kuviin, koska aivan sama onko se yksi lonkku kerran vuodessa tai kymmenen joka päivä, jos se on kuvissa se tuo sitä katsovalle kuvitelman että tuo on tuolle miehelle iso osa elämää ja vasuriin. Sama juttu koskee naisia, se viini tuo ajatuksen että tämä nainen on juoppo, pitää olla joka viikonloppu juomassa. Se ei sovi minulle jonka elämässä työ, oma koti, lapset, liikunnalliset harrastukset jne. Ovat iso osa elämää. Mies

Naisen tehtävä ei ole miellyttää sinua Tinderissä. Nainen on siellä etsimässä itselleen sopivaa kumppania, ja selkeästi tuollainen kuva heidän kannattaa laittaa jos sillä saa rajattua epäsopivat pois. Sinä tuskin olisit näille naisille se sopiva. Sinun kannattaa katsella sellaisia peofiileja jotka sinua miellyttää. 

Vierailija
195/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan viinilasikuvan kahdesta syystä:

-Minulla on viinilasikuvia joissa olen laitetun näköinen. Kavereiden kanssa syömässä ja menossa kun niitä tulee otettua enemmän kuin lenkkipolulla tai kotona. 

-Viinilasikuva blokkaa pois jonkun verran puupäitä joiden mielestä naisten pitäisi olla tietynlaisia. 

Siis mitä vittua? Mieskö ei saisi vaatia, että nainen ei olisi alkoholisti?

Mies ei saa vaatia yhtään mistään keneltäkään naiselta. Kuten ei saa nainenkaan mieheltä. 

Kaikkien kannattaa tehdä sellaiset profiilit kuin haluaa, ja sitten katsella sellaisia peofiileja jotka viehättää, ja jättää vaatimukset muita kohtaan pois. 

Naiset eivät ole siellä Tinderissä juuri sinua varten, vaan itseään varten. Anna heidän rauhassa etsiä sellaista miestä jota ne viinikuvat miellyttää, sellaista kun ovat siellä hakemassa. 

Vierailija
196/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kaksoisstandardit? Täällähän on vain neuvottu miehiä tekemään juuri kuten naisetkin tekevät, eli swaippaamaan vasemmalle ne, joiden profiili ei miellytä. En myöskään ihan hahmota, mikä "kauhea huuto" on syntynyt miesten olut- ja kalakuvista - lähinnä olen nähnyt naisten eri ketjuissa kertovan, että swaippaavat vasemmalle miehet, joilla on tällaisia kuvia. Nythän just ehdotettiin miehille samaa toimintatapaa. 

Aivan, eli väität ettet ole koskaan nähnyt lukuisia ketjuja siitä, miksi miehet näitä kuvia laittavat, koska ne ei kiinnosta naisia. Höpö höpö. 

Vierailija
197/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne kliseet häiritsevät? Eikö se tavallaan kerro aika paljon, että henkilöllä on kliseitä profiilissaan? Jos itse huomaa, että henkilön profiili lähinnä ärsyttää, niin sehän kertoo paljon - itse laitan sellaiset vain vasemmalle ja jatkan kiinnostavan ihmisen etsimistä. Kannattaa sisäistää se, että valtaosa ihmisistä on aika kliseisiä, tyls

Kala- ja riistakliseet ovatkin eri juttu.

Vierailija
198/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naiselle joka ei juo.

Minä en juo, ja en mielelläni ottaisi täysraitista miestä. 

Vierailija
199/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan viinilasikuvan kahdesta syystä:

-Minulla on viinilasikuvia joissa olen laitetun näköinen. Kavereiden kanssa syömässä ja menossa kun niitä tulee otettua enemmän kuin lenkkipolulla tai kotona. 

-Viinilasikuva blokkaa pois jonkun verran puupäitä joiden mielestä naisten pitäisi olla tietynlaisia. 

Siis mitä vittua? Mieskö ei saisi vaatia, että nainen ei olisi alkoholisti?

Ei.  Mies ei ylipäätään saa vaatia naisilta yhtään mitään tässä feministisessä yhteiskunnassa.  Mies ole hiljaa ja tottele!

Toisilta ihmisiltä ei vaadita yhtään mitään. Sitä yritetään etsiä sitä itselle sopivaa ihmistä, ja jos ei löydy niin sitten ollaan yksin. 

Vierailija
200/203 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se?

Ap taitaa nyt vain parkua sitä, ettei osumia tule vaikka känsät sormissa svaippailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän