Miksi se viinin lipittäminen on niin iso asia Tinderin naisille?
Todella monessa profiilissa hehkutetaan viinin juomista tai poseerataan viinilasi kädessä. En sinänsä moralisoi alkoholin puolesta, vaan lähinnä tuo ihmetyttää kliseenä.
... toisaalta puolilla äijistä on jotain salikuvia tai auton vieressä poseeraamista.
Ylipäätään todella kaavoihin kangistunutta menoa.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja poseeraat viinilasin kanssa, se on sivistynyttä ja positiivista. Jos olet mies ja poseeraat oluen kanssa, se on junttia ja epäterveellistä.
Tämä. Naiset kuvittelevat että se on sivistynyttä, mutta minulle miehenä se on juopon merkki. Se tuo ensimmäisenä mieleen että on kovinkin suuri osa elämää ja vasempaan aina. Puhutaan miesten kalakuvista, mutta eihän niitä edes ole tinderissä miehillä. Mutta nämä viinilasi ällötykset ovat aivan omaa luokkaansa. Välillä on peräkkäin 20 korttia joissa muuten ihan fiksun oloinen nainen niin eikö se viinilasi tai joku lonkku pidä olla kädessä yhdessä kuvassa. Tietysti myös kaikki salikuvat ovat toinen joka ei kiinnosta
Naisia on tinderissä vähemmistö. Iso osa on suhteissa, toiset seurakunnassa, kolmannet toisessa apissa, neljännet eivät missään. Ehkäpä alkoholinkäyttäjät ovat eniten sinkkuina, onhan se promiskuiteettistä käytöstä aiheuttava päihde kuitenkin, niin selittää asiaa.
Vai onko tämä taas näitä, että naisen pitää olla itsekseen neitsyt ja sinun kanssasi h uoruli? Eli hän ei saa juoda yksin, mutta sinun kanssasi hänen pitää alkaa latkimaan alkoholia jotta estot laskevat ja bakkanaalit juuri sinun kanssasi onnistuvat.
Mitäpä lottoat naiselle jäävän käteen tuosta? Hän on siellä tinderissä sinunkin jälkeesi alle vuoden päästä.
Menkää seurakuntiin. Turhaan roikutte siellä viininlipittäjien seuroissa jos viininlipitys ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan viinilasikuvan kahdesta syystä:
-Minulla on viinilasikuvia joissa olen laitetun näköinen. Kavereiden kanssa syömässä ja menossa kun niitä tulee otettua enemmän kuin lenkkipolulla tai kotona.
-Viinilasikuva blokkaa pois jonkun verran puupäitä joiden mielestä naisten pitäisi olla tietynlaisia.
Siis mitä vittua? Mieskö ei saisi vaatia, että nainen ei olisi alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja poseeraat viinilasin kanssa, se on sivistynyttä ja positiivista. Jos olet mies ja poseeraat oluen kanssa, se on junttia ja epäterveellistä.
Tämä. Naiset kuvittelevat että se on sivistynyttä, mutta minulle miehenä se on juopon merkki. Se tuo ensimmäisenä mieleen että on kovinkin suuri osa elämää ja vasempaan aina. Puhutaan miesten kalakuvista, mutta eihän niitä edes ole tinderissä miehillä. Mutta nämä viinilasi ällötykset ovat aivan omaa luokkaansa. Välillä on peräkkäin 20 korttia joissa muuten ihan fiksun oloinen nainen niin eikö se viinilasi tai joku lonkku pidä olla kädessä yhdessä kuvassa. Tietysti myös kaikki salikuvat ovat toinen joka ei kiinnosta
5/10 eli jopa puolella, joo kyllähän siinä #miestenlogiikka taas loistaa että kaikilla naisilla 😂.
Naisena voin sanoa että viinikuvia ja viinin korostamista on ainakin puolella miehistä jos ei jopa usemmalla. Ja alkoholia reilusti yli puolella, jos kaljakuvat lasketaan myös.
Ps se "kalakuvien" mainitseminen on vähän kuin meemi / kattotermi, yleensä sillä tarkoitetaan ylipäätään kaikkia vain ja ainoastaan mieskatseelle tarkoitettuja kuvia, jotka suurin osa naisista kokee vastenmieliseksi. Oli ne sitten kirjaimellisesti kaloja, tai perseennöyttökuvia, tai keskarikuvia, jne jne. Älä ota sitä niin kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja täysraitis mies on kammotus.
Ei ole naiselle joka ei juo.
Eli tuon perusteella kaikilla naisilla on ns. kalakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivo raitis nainen on yhtä paha. Jos enää olen naisen kanssa niin pitää olla sellainen nainen joka tykkää nauttia elämästä.
Mutta ei alkoholin nauttimista tarvitse kuviin tuoda. Minäkin nautin miehenä alkoholia, ostan 1-2 lonkeroa vkl saunajuomaksi, ei ole ongelma, en halua niitä tuoda esille kuviin, koska aivan sama onko se yksi lonkku kerran vuodessa tai kymmenen joka päivä, jos se on kuvissa se tuo sitä katsovalle kuvitelman että tuo on tuolle miehelle iso osa elämää ja vasuriin. Sama juttu koskee naisia, se viini tuo ajatuksen että tämä nainen on juoppo, pitää olla joka viikonloppu juomassa. Se ei sovi minulle jonka elämässä työ, oma koti, lapset, liikunnalliset harrastukset jne. Ovat iso osa elämää. Mies
Niin joo eli tämä on tämä, että naisen pitää toimia prikulleen niin kuin sinä. Ei saa juoda viinipulloa, ei saa olla raivoraitis, vaan juoda senttilitralleen niin kuin sinä, koska muuten on PASKA ja kelvoton suhteeseen. Ja koska sinäkään et laita kuvaa siitä viikkolonkustasi, naisellakaan ei saa olla kuvaa siitä viikko 12cl:stään.
Sinähän olet jo unelmien suhteessa - itseesi. Miksi edes olet tinderissä? Mene naimaan peiliä, narsissi.
Kalastajamies on ällö. Metsästäjä vielä pahempi.
Vierailija kirjoitti:
-Minulla on viinilasikuvia joissa olen laitetun näköinen. Kavereiden kanssa syömässä ja menossa kun niitä tulee otettua enemmän kuin lenkkipolulla tai kotona.
-Viinilasikuva blokkaa pois jonkun verran puupäitä joiden mielestä naisten pitäisi olla tietynlaisia.
No siis se blokaa, juurikin näin, et näytä niissä miehen silmiin hyvältä. Et ole oikein mihinkään hetkeen kiinnostava miehen silmissä, että ystäväksi, et juttuseuraksi, et harrastuksiin, et seksiin. Ei jää muuta vaihtoehtoa kuin ruksata
Mitä tollaista miettii, naiset on panemista varten, mitään kanssa-elämistä tarvi sen enempää miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kalastajamies on ällö. Metsästäjä vielä pahempi.
Näiden kannattaisi suunnata suoraan johonkin new yorkkiin muiden sadistien diddyjen kanssa bilettämään ja repimään eläviltä eläimiltä raajoja, keittämään näitä kiduttaen kuoliaaksi. Hienostopiireissä on paljon tuota sairautta myös, he vaan rääkkäävät toisia eivätkä jahtaa näitä ampuma-aseilla metsässä. Siitä en tiedä, pitävätkö naiset näistä missään, mutta rahan vuoksi jotkut ovat valmiita vähän joustamaan.
Nainen on kimppu pinnallisia kliseitä. Siksi ne äänestävät vihreitä - tyhmyytensä ja pinnallisuutensa vuoksi. Lapsia.
Tunnista
#venäjänvaikuttamisyritykset
Vaikuttaa olevan ap:lle iso ongelma, naisten kuviteltu juopottelu. Paljonko itse imet
Vierailija kirjoitti:
Tunnista
#venäjänvaikuttamisyritykset
Minulla on se yhtinen juttu venäläisten kanssa etten pidä suomalaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naiset kuvittelevat että se on sivistynyttä, mutta minulle miehenä se on juopon merkki. Se tuo ensimmäisenä mieleen että on kovinkin suuri osa elämää ja vasempaan aina. Puhutaan miesten kalakuvista, mutta eihän niitä edes ole tinderissä miehillä. Mutta nämä viinilasi ällötykset ovat aivan omaa luokkaansa. Välillä on peräkkäin 20 korttia joissa muuten ihan fiksun oloinen nainen niin eikö se viinilasi tai joku lonkku pidä olla kädessä yhdessä kuvassa. Tietysti myös kaikki salikuvat ovat toinen joka ei kiinnosta ollenkaan. Mies
Mutta eikös tuo juuri ole Tinderin idea? Swaipata vasemmalle epäsopivat eli siis karsia tarjonnasta pois ne, joista ei ole kiinnostunut, ja pyrkimään löytämään ne harvat, jotka potentiaalisesti voisivat kiinnostaa. Ihmettelen joidenkin miesten asenneongelmaa, kun heti aletaan valittaa, jos Tinderissä on myös sellaisia, jotka eivät itseä kiinnosta. Ettekö koskaan liiku missään ihmisten ilmoilla? Luulisi, että aikuiselle miehelle olisi jo tullut selväksi, että maailmassa on todella paljon erilaisia naisia, joista valtaosa ei kiinnosta itseä ollenkaan. Vai alatteko jokaisen bussimatkan jälkeen valittaa, että bussissa oli liikaa mummoja, lesboja, varattuja naisia lasten kanssa ja epäkiinnostavan näköisiä naisia? Ei se Tinder sen kummempi paikka ole kuin muutkaan paikat tässä maailmassa - valtaosa siellä on epäkiinnostavia, ja joskus harvoin saattaa kohdalle osua joku, joka vaikuttaa kiinnostavalta. Joillain miehillä tuntuu olevan vääristynyt käsitys, että Tinder olisi joku mittatilauspalvelu, joka näyttäisi pelkästään kiinnostavia ihmisiä. Mutta eihän se näin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naiset kuvittelevat että se on sivistynyttä, mutta minulle miehenä se on juopon merkki. Se tuo ensimmäisenä mieleen että on kovinkin suuri osa elämää ja vasempaan aina. Puhutaan miesten kalakuvista, mutta eihän niitä edes ole tinderissä miehillä. Mutta nämä viinilasi ällötykset ovat aivan omaa luokkaansa. Välillä on peräkkäin 20 korttia joissa muuten ihan fiksun oloinen nainen niin eikö se viinilasi tai joku lonkku pidä olla kädessä yhdessä kuvassa. Tietysti myös kaikki salikuvat ovat toinen joka ei kiinnosta ollenkaan. Mies
Mahdollisimman vähän mätsejä ja yksi hyvä kiinnostava nainen, mutta haluan päästä naisen sisimpään ja heidän kanssaan juttelemalla selviää paljon. Jonkun kanssa alkaa juttu luistaa, toiset taas eivät oikein juttele edes. Sisinhän se tärkein on, empaattinen luonne hyvällä huumorilla. Ole siis nainen joka juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua? Mieskö ei saisi vaatia, että nainen ei olisi alkoholisti?
Ei. Mies ei ylipäätään saa vaatia naisilta yhtään mitään tässä feministisessä yhteiskunnassa. Mies ole hiljaa ja tottele!
Koska nainen on laumaeläin. Viinilasi on must.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivo raitis nainen on yhtä paha. Jos enää olen naisen kanssa niin pitää olla sellainen nainen joka tykkää nauttia elämästä.
Mutta ei alkoholin nauttimista tarvitse kuviin tuoda. Minäkin nautin miehenä alkoholia, ostan 1-2 lonkeroa vkl saunajuomaksi, ei ole ongelma, en halua niitä tuoda esille kuviin, koska aivan sama onko se yksi lonkku kerran vuodessa tai kymmenen joka päivä, jos se on kuvissa se tuo sitä katsovalle kuvitelman että tuo on tuolle miehelle iso osa elämää ja vasuriin. Sama juttu koskee naisia, se viini tuo ajatuksen että tämä nainen on juoppo, pitää olla joka viikonloppu juomassa. Se ei sovi minulle jonka elämässä työ, oma koti, lapset, liikunnalliset harrastukset jne. Ovat iso osa elämää. Mies
Niin? Entä sitten? Swaippaat vasemmalle ne naiset, joiden profiili ei miellytä, ja joista tulee tunne, että ette ole toisillenne sopivat ihmiset. Tämä on hyvin yksinkertaista. Jotenkin lapsellista alkaa harmitella sitä, että epäsopiva ihminen ei ollut sopiva - miksi juuri hänen pitäisi olla? Kun aikansa swaippailee, niin kyllä se sopivakin ihminen tulee vastaan.