Miksi se viinin lipittäminen on niin iso asia Tinderin naisille?
Todella monessa profiilissa hehkutetaan viinin juomista tai poseerataan viinilasi kädessä. En sinänsä moralisoi alkoholin puolesta, vaan lähinnä tuo ihmetyttää kliseenä.
... toisaalta puolilla äijistä on jotain salikuvia tai auton vieressä poseeraamista.
Ylipäätään todella kaavoihin kangistunutta menoa.
Kommentit (204)
Ja täysraitis mies on kammotus.
Tuolta tosiaan saa oikeita kultakimpaileita naisiksi.
Tyhjentävät tehokkaasti viinakaapit ja pitävät kotibileitä.
On mukavaa tulla töistä kotiin kun humalaisia akkoja makaa asunto täynnä, mutta pimperoa saa.
Sitten akka kiertoon kunhan aikansa jaksaa tuota katsoa.
Nykyajan juoppobaari on tinderi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja poseeraat viinilasin kanssa, se on sivistynyttä ja positiivista. Jos olet mies ja poseeraat oluen kanssa, se on junttia ja epäterveellistä.
hyvä analyysi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen ja poseeraat viinilasin kanssa, se on sivistynyttä ja positiivista. Jos olet mies ja poseeraat oluen kanssa, se on junttia ja epäterveellistä.
Tämä. Naiset kuvittelevat että se on sivistynyttä, mutta minulle miehenä se on juopon merkki. Se tuo ensimmäisenä mieleen että on kovinkin suuri osa elämää ja vasempaan aina. Puhutaan miesten kalakuvista, mutta eihän niitä edes ole tinderissä miehillä. Mutta nämä viinilasi ällötykset ovat aivan omaa luokkaansa. Välillä on peräkkäin 20 korttia joissa muuten ihan fiksun oloinen nainen niin eikö se viinilasi tai joku lonkku pidä olla kädessä yhdessä kuvassa. Tietysti myös kaikki salikuvat ovat toinen joka ei kiinnosta ollenkaan. Mies
Voisitko millään olla yleistämättä tätä
Mikä on päämääräsi? Saada mahdollisimman monta naista pokattua, vai löytää se yksi sopiva joka oikeasti pitää sinusta sellaisena kuin olet? Jos vastauksesi on jälkimmäinen, niin se mitä teet on idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietysti ole naisten profiileita selaillut, mutta aika vieraalta kuulostaa, ei tulisi itselleni mieleenkään korostaa mitään alkoholiin liittyvää. Se on kyllä totta, että monissa kuvissa, mitä tietysti en mihinkään julkaise, on joku juoma kädessä tai edessä, kun kuvia tulee lähinnä otettua lomamatkoilla. Eli jos ottaisin profiiliin valmiita kivoja kuvia, joissa olen laittautunut, niissä saattaisi olla myös viinilasi jossakin.En tosin ole ollut Tinderissä kuuteen vuoteen ja silloinkin vain lyhyen ajan.
Ja tämäpä juuri on toinen juttu. Mua ei miehenä oikein kiinnosta juurikaan siksi monet naiset että ne kuvat ovat jostain juhlista jossa on laittauduttu viimeisen päälle. Mielestäni ei välttämättä edes kauniisti vaan siihen tilanteeseen tyylillä niinkuin juhlia kunnioittaen pitääkin. Niissä on se viinilasi kädessä. Miehen
Harrastuksista voi sitten jutella kun mätsää. Ne ovat erittäin tärkeitä ja että löytyy yhteistä tekemistä. Mutta se että esitellään niitä itsestä viis ei ole hyvä. Kyllä voisi hyvin olla meikittäkin ja meikin kanssa. Varmasti kiinnostaisi enemmän. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naiset kuvittelevat että se on sivistynyttä, mutta minulle miehenä se on juopon merkki. Se tuo ensimmäisenä mieleen että on kovinkin suuri osa elämää ja vasempaan aina. Puhutaan miesten kalakuvista, mutta eihän niitä edes ole tinderissä miehillä. Mutta nämä viinilasi ällötykset ovat aivan omaa luokkaansa. Välillä on peräkkäin 20 korttia joissa muuten ihan fiksun oloinen nainen niin eikö se viinilasi tai joku lonkku pidä olla kädessä yhdessä kuvassa. Tietysti myös kaikki salikuvat ovat toinen joka ei kiinnosta ollenkaan. Mies
Voisitko millään olla yleistämättä tätä
Okei, leikitään että uskon että naisilla on viinikuvia _enemmän_. Mutta sanot itsekin että a) ei kaikilla ja B) niitä on miehilläkin.
Miksi siis yleistät että kaikilla naisilla ja vain naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietysti ole naisten profiileita selaillut, mutta aika vieraalta kuulostaa, ei tulisi itselleni mieleenkään korostaa mitään alkoholiin liittyvää. Se on kyllä totta, että monissa kuvissa, mitä tietysti en mihinkään julkaise, on joku juoma kädessä tai edessä, kun kuvia tulee lähinnä otettua lomamatkoilla. Eli jos ottaisin profiiliin valmiita kivoja kuvia, joissa olen laittautunut, niissä saattaisi olla myös viinilasi jossakin.En tosin ole ollut Tinderissä kuuteen vuoteen ja silloinkin vain lyhyen ajan.
Ja tämäpä juuri on toinen juttu. Mua ei miehenä oikein kiinnosta juurikaan siksi monet naiset että ne kuvat ovat jostain juhlista jossa on laittauduttu viimeisen päälle. Mielestäni ei välttämättä edes kauniisti vaan siihen tilanteeseen tyylillä niinkuin juhlia kunnioittaen p
Ehkä ne naiset ei halua että heitä matchataan pelkän ulkonöän perusteella, vaan niiden harrastusten yms yhteensopivuuden?
Useimmilla naisilla kun tavoite ei ole kerätä mahdollisimman suurta määrää matcheja (kuten miehillä), vaan _sopivia_ matcheja. Miehiä, joiden kanssa esim on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ei vaan 1000 ketä tahansa miestä jotka tykkää naisen naamasta.
Minä laitan viinilasikuvan kahdesta syystä:
-Minulla on viinilasikuvia joissa olen laitetun näköinen. Kavereiden kanssa syömässä ja menossa kun niitä tulee otettua enemmän kuin lenkkipolulla tai kotona.
-Viinilasikuva blokkaa pois jonkun verran puupäitä joiden mielestä naisten pitäisi olla tietynlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Raivo raitis nainen on yhtä paha. Jos enää olen naisen kanssa niin pitää olla sellainen nainen joka tykkää nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivo raitis nainen on yhtä paha. Jos enää olen naisen kanssa niin pitää olla sellainen nainen joka tykkää nauttia elämästä.
Minä nautin. Miehet eivät vaan ole nautinnollisia :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyh että kaikki maailman 4 miljardia naista eivät ole järjestäytyneet kiinnostamaan sinua.
Kerrassaan harmin loinen juttu. Mikäköhän selittiäsi tämän. Koska luulisi, että sinun mieltymyksesi ovat heille kuitenkin se tärkein juttu maailmassa.
Jokainen viinihullu lähtee heti vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset yleistävät että onhan se pakollinen kalakuva oltava miehellä. Kun niitä oli reilusti harvemmalla kuin 1/10, ehkä 1/30?
Naisten viinin esittelyssä en valehtele jos väitän että 5/10 on se viini. Eli siis huomattavan usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäpä juuri on toinen juttu. Mua ei miehenä oikein kiinnosta juurikaan siksi monet naiset että ne kuvat ovat jostain juhlista jossa on laittauduttu viimeisen päälle. Mielestäni ei välttämättä edes kauniisti vaan siihen tilanteeseen tyylillä niinkuin juhlia kunnioittaen pitääkin. Niissä on se viinilasi kädessä. Miehen silmissä se on erittäin feikkaavaa ja eikä tuo a
Ja tosissasi luulet, ett nainen haluaa laitta itsensä kaiken kansan nähtäville arkiminänään, 5 miljardin miehen alle kotiminänään?
Muslimikulttuurissa naiset laittavat päälleen kaavun kun menevät ulos. Kotona saa olla hiukset auki ja jooga pantsit jalassa. Oman AVIOMIEHEN silmien alla. Oletko koskaan edes ajatellut asiaa naisen näkökulmasta, ett mitä siitä hänelle voisi seurata, kun laittaa itsensä nettipervojen, rikollisten, r aiskaajien näkyville tinderiin?
OLETKOS? Kyllä, siellä on r aiskaajia ja väkivaltarikollisia. Se laittaa miettimään aika tarkasti, mitä itsestään haluaa esitellä ja houkutuslinnuksi asettaa. Haluatko olla arkinen, helppo, rento, mukava? Huomionarvoista myös, että h uorat ja sen jälkeen tavisnaiset ovat yleisimpiä uhreja kaikenlaisissa miesten suorittamissa rikoksissa.
Kyllä se haavoittuvainen ja arkinen puoli näytetään vain sellaiselle miehelle, joka on todella sen ansainnut. Sinä kerjäät sitä ilmaiseksi saatavillesi ilman että edes tunnet naista? Häpyä riittää. Kumma kun et pillukuvaa pyydä, että onko nainen sinun sekuntisi arvoinen.
Ja sitten ihmetellään, kun ei perheitä synny. No juu-u, itseä ei ihmetytä kyllä ollenkaan.
Tuo on vain yksi keskiluokan kliseistä. Sinä et ap miehenä ilmeisesti ole nähnyt kuin heteronaisten profiileita, mutta kyllä se viini näkyy myös keskiluokkaisten miesten profiileissa. Mutta miksi tämä on ongelma? Eihän Tinderissä jokainen voi olla just oman mielen mukainen. Itse ainakin asennoidun niin, että niitä itselle sopivia ihmisiä on harvassa, ja ei yhtään haittaa swaippailla epäsopivia vasemmalle - vaikka sinne sitten menisi melkein kaikki. Etsin yhtä, itseni kanssa samanhenkistä ihmistä, ja kokemuksesta jo tiedän, ettei niitä ole joka kulman takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen on palstan perushuttua. Mutta sitä ei pidä ottaa ainakaan henkilökohtaisesti.
-eri
Sitä parempaa alkoholismia. Pari hanapakkausta punkkua viikossa on ok, kun vähän etätöiden lomassa maistelee ja iltaisin lisää. Sunnuntaina sit brunssilla pullo skumppaa.
Silti, yksikin saunaolut viikonloppuna tekee miehestä täysjuopon.
t. suomalainen nainen
Minusta on sopimatonta laittaa kuvassa jossa on alkoholia. Huonoja kuvia on myös ne joissa on aurinkolasit tai ollaan ilman paitaa. Eikä tarvi olla ulkomaanmatkalta kuvia tai veneestä kuvia.
Löytyisiköhän vielä jotain mitä ei olisi paskittu vastaavanlaisella valehtelulla ja vääristelyllä?