Helsingin Sanomat vihaa Suomea
Lukekaa tämä pääkirjoitus:
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011512088.html
En ole nähnyt yhtä ihmisvihamielistä kirjoitusta vuosikymmeniin! Valtamedioilta nyt tuskin muuta voi odottaakaan...
Kommentit (63)
"Ku autot maksaa niin paljon että ne on lähtökohtasesti paremmassa sosioekonomisessa asemassa. Esimerkiksi Lauri Markkanen menee töihin autolla. Ja joku piritorin spurgu on ajokortiton."
Kun on vain yksi Lauri Markkanen, eikä muutenkaan paljon ammattimaisia urheilijoita, niin huono perustelu. Keksi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä siis vaaditaan bensa hinnan korotusta ? Miten niin vihaa Suomea ?
Mekin ollaan ajettu sähköllä jo lähes 4 vuotta. Tesla Y-model on hyvä auto.
Vieläkö joku ajaa niillä bensaromuilla ?
Tuuppa ja osta minullekin Tesla, niin ajelen sitten sillä minäkin. Jos saan käteen 1360€/kk, niin sillä ei tesloja ostella. Mutta heti myyn diesel-autoni pois, kun tuot Teslan pihalleni.
Tukea en saa elämiseen, itse maksan asunnon ja ruokani, etelänmatkoja en tee enkä Temulta halppisvaatteita tilaile.
Miten sinä itse elät? Käytätkö lentokonetta lomamatkailuun? Jos nimittäin käytät, niin silloin et voi kehua itseäsi parempana ihmisenä, sillä minun autoni saatuttaa vähemmän vuodessa kuin sinun lentomatkasi etelään.
Aika pervoa kirjoittaa moista pastaa nimettömänä isossa lehdessä jossa vaaditaan lukijoita tunnistautumaan. Vihreä vasennus on vakavaa. Ei mitään ymmärrystä mihin kaikkeen polttoaineiden hinta vaikuttaa. Kommenteista valitaan vain suotuisat joita ei selvästikään löydy. Jos olisin lehden tilaaja peruisin sen.