Huvimaafest 8.6.24 Turussa. Ilmeisesti monelle suuri pettymys.
Oltiin itse tuolla ja oltiin kyllä pettyneitä muutamiin juttuihin, mutta yllätyin, että tätä kuvailtiin otsikoissa jopa farssiksi ja fiaskoksi. Millaisia kokemuksia muilla oli? Oletteko antaneet palautetta järjestäjille?
Kommentit (10)
Ei siis kellään muulla mitään kokemuksia?
Tää on vauva.fi ja kukaan teistä ei ole ollut tässä lasten tapahtumassa Turussa eilen?
Moi,
itse olin myymässä lakuja kyseisessä tilaisuudessa, eikä fiaskosta tai farssista ollut mitään nähtävissä.
Jonot tapaamaan Ryhmä Haun kahta kaveria olivat toki pitkät, mutta mites niitä lyhennät? Pennut olivat kuitenkin kolme kertaa ohjelmien välissä selfiettämässä.
Koska tilaisuudessa oli reilusti yksittäisiä yrittäjiä tajoamassa erilaisia palveluita, ei tasaisuutta voi aina taata. 10 € pomppulinnasta on minunkin mielestä typerä hinta, mutta siinä tapauksessa palaute kannattaisi suunnata kiskuriyrittäjälle, eikä festareiden järjestäjille, jotka olivat haalineet mielestäni hienon ohjelman perheille.
Oman näkemäni mukaan suurin osa oli tyytyväisiä päivän tarjontaan, eikä mitään omituista fiaskoa ollut. Satunnaiselle sateelle ei voi mitään, mutta sitä esiintyi vain murto-osa päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se oli jo heti alussa ihan floppi, että ei ollut minkäänlaisia opasteita missä on sisäänkäynti.
Mulla oli opasteiden kanssa sama ongelma. Niitä ei ollut ollenkaan, vaan puistoon pääsi kävelemään noin 150 metriä, jonka jälkeen kävelytie päättyi tapahtuma-alueen aitaan. Siinä sitä sitten arvattiin kumpaan suuntaan kannattaisi lähteä tallaamaan ruohikoitten läpi jotta löytyisi sisäänkäynti.
Muutenkaan siitä tapahtumasta ei jäänyt hyvää sanottavaa. En mene ensi vuonna.
Joo en ole kyllä koskaan nähnyt enkä kuullut, että pomppulinnasta pyydettäisiin 10 €! Ihan älytöntä. Ja pomppulinnalla ei mitään kylttiä tai tietoa asiasta, kaiken joutui lypsämällä lypsämään pomppulinnan työntekijä-tytöltä, joka ei saanut sanaa suustaan.
Olihan tuolla paljon parannettavaa, mutta aika karua minusta, että osa perheistä on kuulemma lähtenyt "saman tien" kotiin kun on ollut kuulemma kaikki ihan pielessä. Se se vasta onkin ollut lapsille varmasti todella suuri pettymys. Voin vain kuvitella lasten mielipahan ja pettymyksen. Kiva lisäksi kuunnella autossa aikuisten valitusta miten olikin paskaa ja ei ikinä enää tonne. Sääliksi käy lapsia vanhempien käytös.
Ainakin se oli jo heti alussa ihan floppi, että ei ollut minkäänlaisia opasteita missä on sisäänkäynti. Kiva kiertää pienen lapsen kanssa koko alueen ympäri, ennen kuin löydettiin viimein sisäänkäynti. Pomppulinnamaksu 10 € oli jäätävä ja ulosanniltaan sekava teini sopersi vihdoin lypsämisen jälkeen, että siihen pitää olla oma ranneke. Vielä piti erikseen kysyä, että mistähän sen saa, kun hän ei voinut oma-alotteisesti kertoa.