Mieheen liittyen... Apua
Alkuun: kliseet voi jättää sikseen. En itkeskele täällä miehen perään enkä tarvitse mitään kulunutta liibalaabaa, vaan konkreettisia asioita, neuvoja. Ainahan näihin tulee trollit huutelemaan, mutten jaksa välittää.
Miehen kanssa yritettiin saada suhdetta uuteen kukoistukseen erossaolon jälkeen. Kaikki meni (taas) hyvin niin kauan kunnes aloin vaatimaan vastauksia. Mies tietää minun olevan temperamenttinen, joten hän varoo sanojaan senkin takia. Ei pelkää minua, vaan tietää, että en usko hänen sanojaan (enää) ja siitä voi seurata mitä tahansa.
Olen moneen kertaan hyvin selkeästi kertonut miehelle, että tarvitsen avoimuutta. Hän kuvittelee (tai väittää) olevansa avoin, vaikka todellisuudessa joudun hampaat irvessä repimään hänestä tietoa erääseen asiaan liittyen ja siltikin minulle jää kymmenen epäselvää asiaa. Hän myös yrittää kääntää kaiken aina minuun. Oikeasti aina. Yksikään keskustelu ei etene sujuvasti, vaan kaikki on kuin hidastetussa filmissä, jossa yhden kysymyksen käsittelyyn menee tunti, ja sitten olen niin poikki että ne kymmenen muuta epäselvää asiaa jäävät taas roikkumaan.
Ota tämä ylimielisenä tai älä, mutta olen myös huomannut miehen kohtelevan minua kuin roskaa, koska hän ei ole tottunut minun näköisiin naisiin. Voin sanoa ihan suoraan olevani tyytyväinen ulkonäkööni, ja ihan syystä. Mies kehuu kauniiksi, mutta samalla yrittää painaa alas. Hän on epävarma ja tiedän sen. Mutta se, että hän kostaa huonommuuden tunteensa minulle, on vain ala-arvoisen törkeää.
Ilmoitin hänelle, ettei hän kuule minusta enää ikinä mitään. Tätä ennen olin moneen kertaan yrittänyt varoitella, että mittani alkaa täyttymään. Hän on parhaimmillaan oikein ihana mies, mutta sitten kun hän menee tuohon moodiin, hän vain jumittuu siihen. Minulla nuo moodit menevät ohi, hänellä ne vain jäävät päälle ties kuinka pitkäksi aikaa. Hän ei ota minua vakavasti. Ihan suoraan kirjoitti, ettei tämä toimi häneen. Katsotaan toimiiko, kun tulee kaksi viikkoa täyteen. Ehkä hän sitten havahtuu.
En tiedä mikä kysymykseni oli, mutta kysytään nyt että oletko sinä saanut tällaisen hankalan suhteen toimimaan? Parhaimmillaan kaikki on siis oikein ihanaa ja tulemme oikein hyvin toimeen, mutta vaikeat aiheet aiheuttavat tätä päiväkausien hampaiden kiristelyä ja vastausten kalastelua.
Kommentit (127)
Voi kele että ärsyttää juuri tuollaiset naiset jotka roikkuu ukossa joka ei kunnioita yhtään.Onko teillä sahajauhoja aivojen paikalla..Pitää aina alkaa jonkun ääliön kanssa joka ei osaa arvostaa.Tyhmiä olette kuin kivikasa.
Ylipäätään tuntuu, että mies vie minulta joka ikisen yksityisyyden rippeen. Edelleenkään avoimuus ei ole minulle mikään ongelma, päinvastoin, mutta siinä vaiheessa kun toinen vaatii, olettaa ja odottaa minun kertovan joka ikisen asian menneisyydestäni, sulkeudun. Se sävy on aivan ihmeellinen. Kuin olisin jatkuvasti jossain kuulustelussa, jossa joudun vastaamaan teoistani, jotka eivät liity häneen eikä meihin mitenkään. Kuin minun pitäisi hävetä ja katua asioita, jotka liittyvät muihin miehiin. Lisäksi mies sanoo minuun liittyviä asioita, joiden tietää olevan paskapuhetta. Hän selostaa niitä faktoina. Minä en halua sitä, minä en tee tätä, minua ei kiinnosta tämä eikä tuo. Ja hän tietää vallan mainiosti, että asia on päinvastoin. Hän tietää minun nauttivan esimerkiksi kävelystä. Silti hän kertoilee faktana, etten siitä pidä. Hän tietää vallan mainiosti, etten viihdy asuinalueellani ja tämäkin on iso syy miksi en ulkoile. Mutta hän kääntää sen niin, että minä en halua ulkoilla. Hän kyllä tietää paremmin. Todellisuudessahan minä rakastan kävellä kivalla säällä ulkona jossain maaseudulla ja nauttia rauhasta. Mutta mies mitätöi faktat ja tietää aina paremmin minunkin asiani.
Vierailija kirjoitti:
Voi kele että ärsyttää juuri tuollaiset naiset jotka roikkuu ukossa joka ei kunnioita yhtään.Onko teillä sahajauhoja aivojen paikalla..Pitää aina alkaa jonkun ääliön kanssa joka ei osaa arvostaa.Tyhmiä olette kuin kivikasa.
Sanoin jo selkeästi laittaneeni välit poikki. Jos et sitä ymmärrä niin sitten et.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään tuntuu, että mies vie minulta joka ikisen yksityisyyden rippeen. Edelleenkään avoimuus ei ole minulle mikään ongelma, päinvastoin, mutta siinä vaiheessa kun toinen vaatii, olettaa ja odottaa minun kertovan joka ikisen asian menneisyydestäni, sulkeudun. Se sävy on aivan ihmeellinen. Kuin olisin jatkuvasti jossain kuulustelussa, jossa joudun vastaamaan teoistani, jotka eivät liity häneen eikä meihin mitenkään. Kuin minun pitäisi hävetä ja katua asioita, jotka liittyvät muihin miehiin. Lisäksi mies sanoo minuun liittyviä asioita, joiden tietää olevan paskapuhetta. Hän selostaa niitä faktoina. Minä en halua sitä, minä en tee tätä, minua ei kiinnosta tämä eikä tuo. Ja hän tietää vallan mainiosti, että asia on päinvastoin. Hän tietää minun nauttivan esimerkiksi kävelystä. Silti hän kertoilee faktana, etten siitä pidä. Hän tietää vallan mainiosti, etten viihdy asuinalueellani ja tämäkin on iso syy miksi en ulkoile. Mutta hän
Kuulostaa sielunkumppaniltasi, samanlainen jankkaaja. Näytät ikävöivä häntä, kun suruissasi jankutat täällä tuntemattomille italialaisen puupään puutteessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään tuntuu, että mies vie minulta joka ikisen yksityisyyden rippeen. Edelleenkään avoimuus ei ole minulle mikään ongelma, päinvastoin, mutta siinä vaiheessa kun toinen vaatii, olettaa ja odottaa minun kertovan joka ikisen asian menneisyydestäni, sulkeudun. Se sävy on aivan ihmeellinen. Kuin olisin jatkuvasti jossain kuulustelussa, jossa joudun vastaamaan teoistani, jotka eivät liity häneen eikä meihin mitenkään. Kuin minun pitäisi hävetä ja katua asioita, jotka liittyvät muihin miehiin. Lisäksi mies sanoo minuun liittyviä asioita, joiden tietää olevan paskapuhetta. Hän selostaa niitä faktoina. Minä en halua sitä, minä en tee tätä, minua ei kiinnosta tämä eikä tuo. Ja hän tietää vallan mainiosti, että asia on päinvastoin. Hän tietää minun nauttivan esimerkiksi kävelystä. Silti hän kertoilee faktana, etten siitä pidä. Hän tietää vallan mainiosti, etten viihdy asuinalueellani
Minkä hemmetin italialaisen?
Vastasin kysymykseen. Mitä helvetin jankutusta sekin on?
Kunnon läski minäminä vänkääjä😅