Mies ei tullut yöksi kotiin
Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin.
Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta.
En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?
Kommentit (93)
En uskoisi hetkeäkään, että on sammunut sohvalle. Yrititkö soittaa miehen puhelimeen yöllä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaverit eivät lähettäneet kuvaa sammuneesta miehestäsi sinulle?
Tämä! Meinasin juuri itse sanoa samaa.
Pitikö miehen tulla yöksi kotiin?
Soititko yöllä miehen kännyyn?
Minne muka sitten meni yöksi?
Keitä nää kaverit on?
Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Ikä?
Kuuma kiihkeä yö, niin ei kotiin ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Käytä kondomia .
Kyllä. Jos nyt jatkattekin niin ihan oikeasti: käyttäkää kondomia.
Kysymyksiä:
olivatko baarissa? Käykö mies yleensä jatkoilla ? Miksi olisi mennyt kaverin luo jatkoille jos ei?
laittoiko viestin yöllä että menee jatkoille?
kaverin sohvalle.. miten asia ilmaistiin? Soittiko aamulla heti anteeksi, nukahdin Petterin luo.. vai myöhemmin outona liikaa selitystä sohvasta?
miltä mies haisi kun tuli kotiin? Oliko käynyt suihkussa ? Jos kyllä, miksi?
kysele lisää ap.
voit myös sanoa miehelle että haluat vain tietää, että rehellisesti voi kertoa sulle, et suutu. Sit saat tietää ja sit ainakin tiedät ettet turhaan lähtenyt .
Ei tuollaisella parisuhteella muutenkaan ole mitään tulevaisuutta, jos et pysty luottamaan miehesi sanaan. Parempi kun vain häivyt ja mies löytää itselleen paremman, hauskemman ja rennomman naisen!
Mun mies toisinaan nukahtaa työhuoneelle. Aamusta sitten alkaa puhelin piipata, että sorry hän nyt nukahti kesken kirjoittamisen. Ja uskon sen. Ei mulla ole mitään syytä edes epäillä toisin.
Pari viikoa sitten oli tuommoinen tilanne taas. Laitoin neljältä viestiä, että huhuu onko lähtenyt tulemaan jo? - tunnin päästä tuli viesti, että sorry hän nukahti tohon ja siinä oli kuva lazyboysta, jonka oli vasta ostanut sinne. Siitä piruilua jo riittikin, että varmasti tulee hyvät unet.
Ehkä se on parempi, että nukkuu siellä, kun lähtee väsyneenä auton rattiin.
Outoa sekin, mitä ne kaverit tähän puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisella parisuhteella muutenkaan ole mitään tulevaisuutta, jos et pysty luottamaan miehesi sanaan. Parempi kun vain häivyt ja mies löytää itselleen paremman, hauskemman ja rennomman naisen!
Mies on jo löytänyt. Sieltä "kaverin sohvalta".
Vaikea tilanne.
Se on varmaa, että kaverit pitää miehen puolta. Sen voit siis jättää täysin huomiotta montako kaveria puhuu miehen puolesta.
Meilläkin oli näitä selittelyjä vuosien aikana. Muistan hyvin ensimmäisen kerran kun ei tullut yöksi silloiseen anoppilaan missä vauvan kanssa odotin.
Olisi pitänyt ymmärtää silloin mikä mies se olikaan oikeasti eikä uskoa selityksiä.
Hyviä tarkentavia kysymyksiä täällä. Koska sait yhteyden mieheen?
Yleensä käy niin että on ottanut alkoholia alle ja joku tarjoaa kannabista, niin siinä kyllä nukahtaa aika nopeesti sohvalle ja ei jaksa lähteä mihinkään.
Ei tuo voi toimia. Mietit tuota koko suhteen valehteliko.
Ei nyt yksi kerta pettäjäksi tee. Cmoon.
Kun oltiin nuoria, mun ryyppäämisen taidossa kokematon mies tuli kerran kotiin niin hirveässä kunnossa, että ihme kun ei sammunut matkalle vaan vasta kotona (taksi onneksi toi).
Sanoi seuraavana päivänä siinä toipuessaan, etten ikinä saa kenellekään kertoa, mutta nyt jo petin lupaukseni ja kerroin teille. Kaikkien näiden 47 vuoden jälkeen...
Ap:lle siis rohkaisevaksi tiedoksi, että kyllä alkoholi on sellainen myrkky, että voi sammuttaa valot hyvänkin miehen päästä ihan ilman muita pahoja tekoja.
Meille on sammunut moni miehen kaveri saunaillan aikana. Toisinaan jopa jokunen naapurikin. Eikä niissä yhdessäkään ollut mitään vilunkia.
Vain yhden vaimo ei ota uskoakseen ja se mies ei enää luvan kanssa meillä käy. Käy silti. Tää mies myös pitää olutpiiloa roskakatoksessa ja on kova poika viemään roskia.. eikä vaimo huomaa sitäkään, että jätkä on toistuvasti pienessä kännissä.
Mies on ollut aivan ihana ja silti ryyppää kavereiden kanssa?
Kovat luulot on naisilla aina siitä että mies saisi jonkun naisen paneskeltavaksi. Kyllä se sohvaloukku on yleisin ja käteensä tyytyminen. Niin vainoharhaisia ne naiset kuitenkin. Kyllähän se kertoo enemmän siitä että itse pettää, jos epäilee miehen pettävän. Naisten on helpompi saada seksiä kuin miesten.
Ja joku känninn mies ei kyllä ole ikinä saalis.
Ap:n mies pettää?
Ei millään todennäköisyydellä. Miehet ei yksiselitteisesti saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on jo löytänyt. Sieltä "kaverin sohvalta".
Ap tuossa on se ongelma. Ei tuollaisen naisen kanssa kukaan pysty normaaliin parisuhteeseen, jos nainen ei usko yhtään sanaa, mitä mies sanoo. Parisuhteeseen kuuluu luottamus ja jos sitä ei ole, niin ap epäilee ja keksii omiaan, joka ikisestä miehen lauseesta. Miten tuo suhde voisi vaikka toimia, jos mies lähtee kavereudensa kanssa vaikka viattomalle mökkireissulle tai Tallinan risteilylle? Nainen soittelisi puolen tunnin välein videopuhelulla tilannetta, ettei siellä vain ole vieraita naisia vai? Ainut vaihtoehto olisi, ettei miehellä saa olla mitään omaa elämää. Kökötetään kaikki illat ja viikonloput kotona ja jos jonnekin lähdetään, niin nainen tulee mukaan vahtimaan.
Ole tyytyväinen miehesi oli tallessa.