Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten katseleminen on "ukkojen tauti"

Vierailija
21.09.2025 |

En pääse lukemaan artikkelia, mutta kyseessä ei ole mikään "ukkojen tauti". Tutkittu fakta on, että kaiken ikäiset miehet pitävät 17-25v ikäisiä naisia viehättävimpinä. Ja tuota nuorempiakin, jos heillä on 17-25v naisen kurvit. Tästä syystä missit ovat nuoria eikä vanhoja, vaikka valtaosa missikisojen katselijoista on keski-ikäisiä ja sitä vanhempia.

Siitä ei ole pakko pitää yhtään sen enempää kuin me miehet emme pidä siitä, että kaiken ikäiset naiset pitävät pitkistä ja korkeassa sosiaalisessa asemassa olevista miehistä. Se on sellaista.

Naiset yrittävät jatkuvasti syyllistää miehiä, jotta nämä katselisivat oman ikäisiään. Ihan turhaan, miesten mieltymykset eivät muutu. Paras - ja ainoa - keino tapella vastaan on sali ja dieetti. Vyötärö hoikaksi ja peppu pyöreäksi, niin sen miehen katse pysyy paremmin omassa vaimossa.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9d4484ce-21e0-4de4-a364-d4e59d7340f3

Kommentit (212)

Vierailija
161/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin 30+ naisena katselen nuorempia miehiä, onhan heillä eniten lihasmassaa ja komeutta, jota vanhemmilla miehillä ei ole samalla tavoin. Seurustelen myös nuorempien kanssa, koska olen huolehtinut ulkonäöstäni ja olen timmimpi kuin useat 2-kymppiset. 😄

Vierailija
162/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tunnistan tämän miestyypin sellaiseksi, joka ei vain huomioi nättejä tyttöjä vaan kuola valuen tuijottaa joka ikistä. Peittelemättä toljottaa nuoria naisia vaikka oman kumppanin läsnäollessa. Katsella tietenkin voi, mutta joku raja! Hävettäisi minuakin, jos oma mies avoimesti läähättäisi kaikkia pää pöllönä kääntyen. Ihan käytöstavoista kyse eikä tuollainen ole kivaa niille nuorille naisillekaan.

Juuri näin. Ihminen ei ole tai ainakaan pitäisi olla elukka. Turha selittää ihmisen käytöstä jollain evoluutiojutulla, että kun siittämäön vaan on luotu. Ihminen on paljon muutakin parhaimmillaan. . Älykäs, tunneälykäs, hyväkäytöksinen,  moraalinen ym olento. Kaikki ei tietty ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Vaikka nuori nainen olisikin viehättävä, niin harvat miehet kuitenkaan oikeasti haluaisivat mitään tyttärensä ikäisten kanssa. Oman ikäiset, aikuiset naiset vetää puoleensa, koska kypsyys on samaa luokkaa.

Virhe. Biologia ei ole rationaalista.

Myönnät siis että miehet ovat pedoja? 15-v on lapsi

Myönnät siis että et tiedä mikä on pedo?

On pedoa katsella 15-v LASTA sillä silmällä

Biologia ei katso henkkareita. 15v on yleensä  biologisesti nainen.

12-vuotiaillakin on tissit ja menkat. Onko 12-vuotias biologinen nainen?

Vierailija
164/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voin luovuttaa mieheni nuorelle naiselle, jos mieheni haluaa mennä. Jatkan sitten elämääni yksin. Kyllä voi elää ihan hyvää elämää yksinkin, käydä samankaltaisten naisystävien kanssa matkoilla, teatterissa, konserteissa. Mikäpä siinä. Mies voi perustaa vaikka uuden perheenkin. Mutta jotenkin aavistan, ettei mieheni toivo tyttärellemme 50- tai 60-vuotiasta puolisoa. Keitä ne nuoret naiset siis voisivat olla? Sitä olen joskus vähän näissä keskusteluissa ihmetellyt.

Niin, silloin pitää hyväksyä omallekin tyttärelle vanha ukko. 

Vierailija
165/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tunnistan tämän miestyypin sellaiseksi, joka ei vain huomioi nättejä tyttöjä vaan kuola valuen tuijottaa joka ikistä. Peittelemättä toljottaa nuoria naisia vaikka oman kumppanin läsnäollessa. Katsella tietenkin voi, mutta joku raja! Hävettäisi minuakin, jos oma mies avoimesti läähättäisi kaikkia pää pöllönä kääntyen. Ihan käytöstavoista kyse eikä tuollainen ole kivaa niille nuorille naisillekaan.

Juuri näin. Ihminen ei ole tai ainakaan pitäisi olla elukka. Turha selittää ihmisen käytöstä jollain evoluutiojutulla, että kun siittämäön vaan on luotu. Ihminen on paljon muutakin parhaimmillaan. . Älykäs, tunneälykäs, hyväkäytöksinen,  moraalinen ym olento. Kaikki ei tietty ole.

Eli miehen pituudella ja raamikkuudella ei ole merkitystä, tai sillä jos ääni on korkea ja nariseva? 

Kunhan on tunneälykäs ja hyväsydäminen?

Vierailija
166/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kunnioittaa aina minua ja en ole koskaan huomannut että vilkuilisi muita naisia minun läsnäollessa. Tietysti vapaa-ajallaan saa sitten katsella ketä haluaa. Onneksi tälläisiäkin miehiä on.

Vierailija
167/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voin luovuttaa mieheni nuorelle naiselle, jos mieheni haluaa mennä. Jatkan sitten elämääni yksin. Kyllä voi elää ihan hyvää elämää yksinkin, käydä samankaltaisten naisystävien kanssa matkoilla, teatterissa, konserteissa. Mikäpä siinä. Mies voi perustaa vaikka uuden perheenkin. Mutta jotenkin aavistan, ettei mieheni toivo tyttärellemme 50- tai 60-vuotiasta puolisoa. Keitä ne nuoret naiset siis voisivat olla? Sitä olen joskus vähän näissä keskusteluissa ihmetellyt.

Niin, silloin pitää hyväksyä omallekin tyttärelle vanha ukko. 

Tämä! :D

Vierailija
168/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viriilit miehethän kattelee/toljottaa naisia minkä ehtii kun vain on tilaisuus aina jossain, lehdestä, netistä missä vaan näkyy, etkö tiennyt.

Vierailija
169/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki viriilit miehethän kattelee/toljottaa naisia minkä ehtii kun vain on tilaisuus aina jossain, lehdestä, netistä missä vaan näkyy, etkö tiennyt.

mies voi olla viriili ilman että loukkaa puolisoaan. 

Vierailija
170/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee että mies ei kattele muita jos nainen ei sitä satu huomaamaan.  Mutta aina me katotaan salaa tai reilusti puolison nähden.

Vierailija
171/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee että mies ei kattele muita jos nainen ei sitä satu huomaamaan.  Mutta aina me katotaan salaa tai reilusti puolison nähden.

Rage bait

Vierailija
172/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä harmi kun naiset ovat omineet sukupuolentutkimuksen ja käyttävät sitä oman vihansa levittämiseen.

Olisi mielenkiintoista nähdä vastaavia tutkimuksia naisista. Mitä kaikkea perseilette tyytyväisenä.

Vierailija
173/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, aina me katotaan kaunista ja sexyä naista kun sellainen silmiin osuu, naiselle voi sitten selittää että olipa sillä naisella rumat hampaat ym. Hyväksykää tosiasia vaikka sitä ei miehenne teille kerrokaa.

Vierailija
174/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, aina me katotaan kaunista ja sexyä naista kun sellainen silmiin osuu, naiselle voi sitten selittää että olipa sillä naisella rumat hampaat ym. Hyväksykää tosiasia vaikka sitä ei miehenne teille kerrokaa.

rage bait

Vierailija
175/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se katse pysy EIKÄ KUULUKKAAN pysyä omassa vaimossa. Miehen pitää panna mahdollisimman useaa naista. Siten mies on luotu ja sen takia kaikkia kiihottavia naisia katsotaan sillä silmällä.

Mutta kuulukaan kirjoitetaan silti vain yhdellä k-kirjaimella sanan keskellä. Takaisin peruskouluun. Ai niin, sieltähän pääsee läpi vaikka ei osaisi ollenkaan kirjoittaa.

Pilkunviilaaja kusipää itkee taas.ketään ei kiinosta sun kieliopit vittuuuukaan.

Vierailija
176/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerien miesten ja naisten lanka. haluavat vittuilla toisilleen. Rage bait!

Vierailija
177/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vielä parempi vaihtoehto on luovuttaa kokonaan miesten suhteen. Miksi tuhlata nuoruuttaan mieheen, jonka rakkaus ei kestä naisen vanhenemista? Parempi pysyä yksin. Onneksi nuoret naiset ovat jo tajunneet tämän. Minun ikäluokkani tuhlasi vielä elämänsä vaimona. 

Selitähän minulle tämä.

Nainen on yhdessä luotettavan miehen kanssa nuoruudesta saakka = elämän tuhlaamista.

Nainen seurustelee itsekkään miehen kanssa jonka ehdoilla suhteessa mennään, ja joka vaihtaa tyttöystävää kuin sukkaa heti jos nainenkin haluaa jotain = elämän elämistä.

Ja ensin mainitun miehen pitäisi uskoa, ettei hän ole pelkkä kävelevä työkalupakki joka kiinnostaa naista vasta kun tätä miestä tarvitaan naisen haaveiden toteuttamiseksi.

Vaikea kuvitella mun 26-vuotiasta poikaystävää käveleväksi työkalupakiksi, kun minä olen se, joka osti työkalut ja olen se, joka on rempannut taloa.

N34

Vierailija
178/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerien miesten ja naisten lanka. haluavat vittuilla toisilleen. Rage bait!

No koko artikkeli oli miesvihaa alusta loppuun. 

Kyseisen toimittajan motiivit näkee hyvin kun klikkaa sen nimeä. Eipä tuo muuta tunnu osaavan.

Vierailija
179/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pidän kaikenikäisiä naisia 16 - 60v kauniina. Kunhan vain pitää itsensä kunnossa.

Vierailija
180/212 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tämäkin asia pitää polarisoida näin? Meillä on valtavasti parisuhteita joissa ollaan ihan onnellisia, tehdään lapset ja rakennetaan yhdessä tulevaisuutta, vaikka me miehet KATSELEMME myös muita naisia. Ei meistä kaikki suinkaan ole silti hyppimässä kukasta kukkaan.

Ihan samalla tavalla myös useat naiset niissä ihan hyvissä parisuhteissaan miettivät sitä että onko tässä tarpeeksi. Ja usein päätyvät siihen että on. Tietysti joskus nämä jutut johtaa eroihin jne, mutta olemme vain ihmisiä ja epätäydellisiä.

Eikä elämä ole niin helppoa kenellekään, jos olet todella kaunis nainen et ehkä osaa valita ketään kun niin moni olisi saatavilla, tai jos olet todella menestynyt mies niin miten erotat todellisen rakkauden? Pelatkaa niillä korteilla mitkä teille on jaettu, suunnatkaa kohti hyvää ja löydätte sitä - tai vajotkaa katkeruuteenne ja varmasti löydätte syitä siihen syvemmälle uppoamiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme