Onko normaalia, että 2 vuotta kestäneessä suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia?
Kyselin kavereilta saunaillassa ja kaikki olivat sitä mieltä, että naisen olisi ehdottomasti aika ottaa koppi ehkäisystä tässä kohtaa suhdetta. Olen koittanut tuoda asiaa esille naisystävän kanssa, mutta hän ei näe ongelmaa järjestelyssämme. No ei tietenkään, hän ei ole se joka menettää ison osan nautinnosta ehkäisylle. Miten saan puhuttua järkeä hänen päähänsä?
M32
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtii itse omasta kehostaan irtoavista eritteistä ja siitä, että ne eivät päädy sinne, minne ne eivät kuulu ja aiheuta ongelmia. Reilua ja yksinkertaista.
Jep. Naiset hoitavat kuukautisverensä oikeisiin paikkoihin ja miehet mällinsä. Kumpaankaan ei tarvitse toista sukupuolta sotkea.
Jos noin ihan niin kuin biologisesti asia pohditaan, niin se miehen mälli on ihan aikuisten oikeasti tarkoitettu naisen vaginaan. Eikö tuon nyt pitäisi olla ihan itsestään selvää jokaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kondomi käytössä viiden vuoden suhteessa. Ainoa aika ilman kondomia oli se aika, kun yritimme lasta. Mutta yksi vinkki on, miten nainen saattaa suostua:
- Tee seksistä hänelle jumalaista; ota selvää tarkasti mistä hän pitää ja huomioi hänen uskomattomasti, useita orgasmeja joka kerta jne, pistä hänet rukoilemaan lisää
- Sitten lopeta seksin harrastaminen ja sano että jatkat vasta kun on hormonaalinen ehkäisy
Kaveri sai kahdessa viikossa veritulpan hormonaalisesta ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, ja mieheni kunnioittaa minua sen verran, että käytämme kondomia.
Minä olisin pistänyt muijan vaihtoon ajat sitten ennemmin kuin vuosikaudet alkanut kumia käyttämään. Avioliittoon asti ei olisi todellakaan päädytty kumilla. Voit pitää tästä tai olla pitämättä, ihan sama, mutta tuo menee vain noin minun osaltani.
Pitkä ja yksinäinen loppuelämä....
Väärin arvattu. Naimisissa jo vuosikaudet. Mutta kondomin kanssa tuohon pisteeseen ei olisi koskaan päästy vaan olisin lähtenyt viimeistään vuoden-parin jälkeen etsimään muuta. Luultavasti jo aiemmin.
2v kohdalla pitäisi olla jo pullat uunissa tai valmiina. Jotain vikaa teidän suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtii itse omasta kehostaan irtoavista eritteistä ja siitä, että ne eivät päädy sinne, minne ne eivät kuulu ja aiheuta ongelmia. Reilua ja yksinkertaista.
Jep. Naiset hoitavat kuukautisverensä oikeisiin paikkoihin ja miehet mällinsä. Kumpaankaan ei tarvitse toista sukupuolta sotkea.
Jos noin ihan niin kuin biologisesti asia pohditaan, niin se miehen mälli on ihan aikuisten oikeasti tarkoitettu naisen vaginaan. Eikö tuon nyt pitäisi olla ihan itsestään selvää jokaiselle?
Ei se tällä palstalla ole. Suurin osa tapaamistani naisista haluaa sitä seksissä sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, ja mieheni kunnioittaa minua sen verran, että käytämme kondomia.
Minä olisin pistänyt muijan vaihtoon ajat sitten ennemmin kuin vuosikaudet alkanut kumia käyttämään. Avioliittoon asti ei olisi todellakaan päädytty kumilla. Voit pitää tästä tai olla pitämättä, ihan sama, mutta tuo menee vain noin minun osaltani.
Siis miksi tuon edellisen vastaajan pitäisi omassa elämässään välittää sun mielipiteistä ehkäisyssä? Olisit vastannut omana vastauksena etkä vittuillen toisen kommenttiin. Sun muitakin kommentteja kun lukee niin toivoo, että olet vain joku pillua saamaton luuseri joka trollaa. Koko ajan sivuutat ne haittavaikutukset mitä hormonaalinen ehkäisy voi naiselle tuoda. Jankutat vain, että voit pitää tästä tai olla pitämättä. Trolli tai et, niin olet todella lapsellinen ja ylimielinen.
Ja kyllä, mulla on minipilleri käytössä. En silti ymmärrä sun kaltaisia tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tällä palstalla ole. Suurin osa tapaamistani naisista haluaa sitä seksissä sisäänsä.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja tykkään kun mies laukeaa mun sisälle. Pidän ajatuksesta, että miehen spermat on mun sisällä. Toki mulla on minipillerit ehkäisynä koska lapsia ei ole tarkoitus tehdä.
Seksi kondomin kanssa on yksinkertaisesti huonoa seksiä. Jos taas mun pitää valita, että haluanko olla suhteessa jossa seksi on huonoa, niin valitsen että en siinä ole. Toi on ihan samanlainen kysymys kuin että jos puoliso sanoisi, että ei koskaan anna mulle suikkaria. Ei tarvi antaa ei, mutta en mä elämääni edelleenkään tuhlaa huonon seksin suhteessa. Mä etsin (ja olen etsinyt) kumppanin, jonka kanssa seksi on hyvää. Suuhoitoa tulee, sitä saa antaa itse (tärkeää tämäkin) ja mitään helevetin kumeja ei sinne väliin missään kohtaa tungeta.
Elämä ei ole koskaan täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kondomi käytössä viiden vuoden suhteessa. Ainoa aika ilman kondomia oli se aika, kun yritimme lasta. Mutta yksi vinkki on, miten nainen saattaa suostua:
- Tee seksistä hänelle jumalaista; ota selvää tarkasti mistä hän pitää ja huomioi hänen uskomattomasti, useita orgasmeja joka kerta jne, pistä hänet rukoilemaan lisää
- Sitten lopeta seksin harrastaminen ja sano että jatkat vasta kun on hormonaalinen ehkäisy
Kaveri sai kahdessa viikossa veritulpan hormonaalisesta ehkäisystä.
Onko varma että siitä sai ? Minunkin yksi kaveri sai ja on mies. Itse söin 15 v eikä tullut
Pillereitä voisi tietystä kulmasta karkeasti ottaen verrata silikonirintoihin. Miehelle kiva, seksiä boostaava juttu sen hetken aikaa kun on naisen kanssa (olettaen siis että sellaisesta tykkää, ja että seksiä ylipäätään on), ja sitten mies siirtyy jatkamaan omaa elämäänsä aivan muiden asioiden pariin, terveenä ja ilman minkäänlaisia haittoja tai huolen häivää. Ilman mitään ylimääräistä omassa kehossaan aiheuttamassa vaivoja tai harmeja.
Nainen taas joutuu elämään ihan kaiken elämänsä ne kehossaan, usein erilaisista ikävistä seuraamuksista kärsien. Ne ovat aivan koko ajan kehossa läsnä ja ne vaikuttavat jollakin tavalla koko elämään. Kummallakin on paljon negatiivisia terveysvaikutuksia.
Tällaisen vaatimisessa on se idea, että ensimmäinen kappale on tärkeää, jälkimmäinen taas ei ole. Jokainen voi siltä pohjalta sitten miettiä, mitä itse haluaa ja mihin on ylipäätään edes mahdollista suostua.
On. Vaihtuvilla naisystävillä voi olla pöpöjä eikä halua tartuttaa niitä vaimoon. Sitä sanotaan vastuuntunnoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja tykkään kun mies laukeaa mun sisälle.
Kyllä siitä mieskin eniten nauttii, kun saa antaa vaan tulla ja kostea lämmin pillu hyväilee munaa samalla, kun muna sykkii siemeniä sisälle.
Vasektomia on hyvä ratkaisu teille.
Vierailija kirjoitti:
Seksi kondomin kanssa on yksinkertaisesti huonoa seksiä. Jos taas mun pitää valita, että haluanko olla suhteessa jossa seksi on huonoa, niin valitsen että en siinä ole. Toi on ihan samanlainen kysymys kuin että jos puoliso sanoisi, että ei koskaan anna mulle suikkaria. Ei tarvi antaa ei, mutta en mä elämääni edelleenkään tuhlaa huonon seksin suhteessa. Mä etsin (ja olen etsinyt) kumppanin, jonka kanssa seksi on hyvää. Suuhoitoa tulee, sitä saa antaa itse (tärkeää tämäkin) ja mitään helevetin kumeja ei sinne väliin missään kohtaa tungeta.
Ei kenenkään tarvitse kestää huonoa seksiä. Itse viskasin yhden miehen pihalle, joka ei kestänyt tarpeeksi kauan. Lähtöpassit saisi myös mies, jolle kondomi lyhyessä suhteessa tai muista inhimillisistä syistä ei sopisi. Huono seksi on valitettavasti enemmän arkea meille naisille kuin teille miehille.
Miesystäväni käyttää kumia koska ei halua ulostetta elimeensä.
M42
Ymmärrän molemmat kannat. Itse naisena en pidä seksistä kondomin kanssa. Kaikki miehet joita mulla on ollut on menettäneet osan stondiksestaan kondomille ja vaikuttaahan se sitten omaankin haluun ja nautintoon sitä kautta. Ja sitten kuitenkin hormonaalinen ehkäisy samoin on myös ihan kamala vaihtoehto. Musta tulee aina masentunut ja haluton zombi, tulee paljon alapäätulehduksia ja tekee mieli heittäytyä kalliolta alas.
Yhteiskunnan pitäisi tarjota enemmän väliaikaista vasektomiaa pariskunnille ehkäisyksi. Hormonien vaikutuksia vähätellään ja moni ajattelee että on vaan kestettävä jos lasta ei halua. Kuussa on käyty mut tätä jokaisen arkeen vaikuttavaa asiaa ei saada kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ole "tarkoitettu" mihinkään, tai sellaisella ei oikein voi perustella tässä kohtaa omia valintoja. Nyt on puhe siitä, kenen kropasta irtoaa mitäkin eritteitä, kenen vastuulla ne ovat ja mitä seuraamuksia niillä on. Ja loogisesti jokainen on ensisijaisesti itse vastuussa siitä, etteivät ne omat eritteet päädy paikkoihin, joissa niistä seuraa ongelmia niin itselle kuin muille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla e-pillerit teki klitan tunnottomaksi ja vei halut. :)
Ei tuolle ole mitään perustetta, vika on päässäsi
Vaihda saunaporukkaa.