Onko normaalia, että 2 vuotta kestäneessä suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia?
Kyselin kavereilta saunaillassa ja kaikki olivat sitä mieltä, että naisen olisi ehdottomasti aika ottaa koppi ehkäisystä tässä kohtaa suhdetta. Olen koittanut tuoda asiaa esille naisystävän kanssa, mutta hän ei näe ongelmaa järjestelyssämme. No ei tietenkään, hän ei ole se joka menettää ison osan nautinnosta ehkäisylle. Miten saan puhuttua järkeä hänen päähänsä?
M32
Kommentit (155)
Kondomi kuivattaa liiaksi paikkoja. Ei hyvä vakisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen löytänyt itselleni sopivan ratkaisun. Vaimo vaatii kondomin käyttöä. Minä käyn pari kertaa kuukaudessa kivan yh-mamman hoidossa. Hänellä on kierukka ja saan nussia paljaalla ja laskea syvälle ihanaan pilluun. Sitten jaksaa taas vaimon kanssa arkijyystöä kondomeineen.
Tässä on sekin hyvä puoli, että pääsee hoidattamaan mahdolliset tippurit ja klamydiat tartuttamatta vaimoa ja jäämättä kiinni laadukkaasta sivusuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen nainen joka ei anna laskea sisään ihan vaan jostain mukavuus syistä joutaa vaihtoon. On sellainen minulla ollut. Kortsun kanssa olisi ollut loputtomasti räpellettävä. Sitten antoi lopulta laskea sisään ja nyrpisteli nenäänsä kun sperma valuu. Nyksä ei nyrpistele. Ottaa suuhun ja pilluun.
Onko hormonien aiheuttamat sivuvaikutukset siis sinusta mukavuussyitä?
Jos hormonit veisi sun seksihalut, aiheuttaisi alakuloisuutta, toisi aknen ja lihottaisi sinua, sua ei varmaan haittaisi yhtään?
Kuvottaa miehet jotka ajattelee vain omaa mukavuuttaan kun eivät kortsun käyttöä handlaa. Ja nainen on pahis kun ei halua hormonien haittapuolia kontolleen.
On tuttuja ja ymmärrän ne tulehdukselliset syyt. Mutta minua kuvottaa naiset joilla ei ole mitään lääketieteellistä syytä vaatia kumia jatkuvasti. Ei nyksälläkään ole jatkuvasti mielialan vaihteluja ja hiivatulehdusta vaikka on kierukka ja ottaa spermat pilluun ja pesee vasta aamulla. Exän kanssa oli ihme kitinää kun spermat valuu ja on epäsiistiä. Oli sillä kyllä väljempi pillu kuin nyksällä.
Kauheaa, mistä noin julma ja ajattelematon nainen on löytynyt.
Kannattaa jättää heti ja laittaa vahinko kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia, että yli 2 vuotta kestäneessä suhteessa nainen joutuu yhä käyttämään hormoneja?
Olispa ihanaa joskus tuntea miltä se oikea seksuaalinen halu tuntuu siten, ettei seksi olis pelkkä velvollisuus (hormonit vie halut) ja olispa ihanaa ettei aina olis olo kuin perseeseen ammutulla karhulla (pillerit muuttaa luonnetta).
Olisipa ihanaa jos kaikki naiset ymmärtäisivät että hormonit muuttavat luonnetta. Ollaan se perseeseen ammuttu karhu myös lapsia kohtaan mutta ei kuulemma ole pillereiden vika vaan kaikki muut ihmiset ympärillä ovat vain niin perseestä. Mutta pitäähän niitä syödä että ne menkat loppuu! Ehkäisy pysyvästi muutoin hoidettu minun puoleltani
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, ja mieheni kunnioittaa minua sen verran, että käytämme kondomia.
Miksi sinä et kunnioita miestäsi?
Miettikääpä, sehän on juurikin näin että suurin osa naisista parisuhteessa nimenomaan miehen painostuksesta suostuu hormonaaliseen ehkäisyyyn, mikä on itsekästä. Teillä miehet ei ole valtaa siihen laittaako nainen hormonia kehoonsa vai ei. Ja vielä teidän oma mukavuus seksissä ainoastaan, että siksi pitäisi käyttää, on vielä itsekkäämpää. Ette oikein tunnu ymmärtävän että niiden käyttö ei välttämättä ole kaikille ongelmatonta, joten sen muutaman minuutin yhdynnän ajan kondomi ei ole varmaan liikaa vaadittu? Jos on, on muitakin seksitapoja kuin penetraatio, missä ei ole raskausriskiä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä 30 vuotias terve nainen joka sai syvä laskimotukoksen e-pillereiden vuoksi!
Söin pillereitä 8 vuotta sitä ennen oli ehkäisyrengas. Ei valittamista kummassakaan.
Hormonaalinen ehkäisy on toistaiseksi kielletty mutta toivottavasti voidaan harkita/kokeilla hormonikierukkaa kun vaihdon aika tulee.
Tällä hetkellä käytössä kuparikierukka ja tykkään kyllä tästäkin ei siinä. Ehkäisy toimii, normaali hormonitoiminta toimii. Ainut miinus runsaat(!) ja pidempään kestävät Kuukautiset jotka nyt onneksi pikkuisen tasoittuneet ajan myötä. Onneksi on mies jota ei menkat haittaa seksiä harrastaessa!
Minä tykkään näin naisenakin enemmän kun mies panee paljaalla ja laukeaa sisään. Siksi halusin tuon kuparikierukan kun parisuhteessa olen! :)
Miksi oot käyttänyt noin pitkään erilaisia ehkäisymenetelmiä? Oletan että olet parisuhteillut suurimman osan ajasta
Kamala ajatus että naiset suostuu sinisilmäisesti teinistä asti käyttämään hormonivalmisteita miehiä varten eivätkä edes tajua elää ilman näitä valmisteita, kun miehiä varten on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen löytänyt itselleni sopivan ratkaisun. Vaimo vaatii kondomin käyttöä. Minä käyn pari kertaa kuukaudessa kivan yh-mamman hoidossa. Hänellä on kierukka ja saan nussia paljaalla ja laskea syvälle ihanaan pilluun. Sitten jaksaa taas vaimon kanssa arkijyystöä kondomeineen.
Tässä on sekin hyvä puoli, että pääsee hoidattamaan mahdolliset tippurit ja klamydiat tartuttamatta vaimoa ja jäämättä kiinni laadukkaasta sivusuhteesta.
Tällainen bonusvaimo on kullan arvoinen. Kannattaa vaikka vähän sponssata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän että naisten miesmaku muuttuu hormonaalisen ehkäisyn myötä? Saattaa jättää sinut, jos ottaa pillerit.
Muuttuukohan se muuten toisin päin ja kuinka monta kertaa, jos nyt oletetaan vaikka seurustelun alkavan pilleriajalla, jatkuvan lasten tekoon ja palataan välillä hormoniehkäisyyn, luovutaan taas siitä jne ja lopulta taas siirrytään pillereihin?
Eikä tarvi ottaa hernettä nenään, kun nyt viattomasti kysyn, onko joku itsessään todennut monta kertaa tuosta syystä ehkä johtuvia muutoksia ja miten ne ovat ilmenneet?
Tää on tosi outo juttu, mutta vannon olevani ihan tosissani, mutta mun ex-mies alkoi haista mun nenään tosi pahalta, kun lopetin pillerit. Semmoselle jotenkin härskille rasvalle vaikka olisi just tullut suihkusta. En koskaan sanonut sille mitään. Ero tuli muista syistä
Olitte feromoneiltanne epäsopivat. Pillereitä syövä nainen valitsee mahdollisimman epäsopivan miehen raskauden ehkäisyn maksimoimiseksi. Kun lopettaa pillerit nainen havaitsee lopulta epäsopivuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus että naiset suostuu sinisilmäisesti teinistä asti käyttämään hormonivalmisteita miehiä varten eivätkä edes tajua elää ilman näitä valmisteita, kun miehiä varten on pakko.
Ihan itseäni varten olen käyttänyt, ettei tulisi epätoivottuja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itseäni varten olen käyttänyt, ettei tulisi epätoivottuja lapsia.
Kyllä sinä kuule miesten takia olet suostunut käyttämään, sillä ilman miehiä tuskin olisit käyttänyt. Olet kyllä tyhmä kun alennut tuollaiseen.
Onko normaalia, että yli 2 vuotta kestäneessä suhteessa nainen joutuu yhä käyttämään hormoneja?
Olispa ihanaa joskus tuntea miltä se oikea seksuaalinen halu tuntuu siten, ettei seksi olis pelkkä velvollisuus (hormonit vie halut) ja olispa ihanaa ettei aina olis olo kuin perseeseen ammutulla karhulla (pillerit muuttaa luonnetta).