Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 34-vuotias nuori ja elämä edessä?

Vierailija
19.09.2025 |

Niin?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 35 vuotiaana tunnen itseni seurasta riippuen nuoreksi tai vanhaksi. Työkaverit on n. 50-60 vuotiaita. Heidän seurassa tunnen itseni nuoreksi. Sitten tulee kesätyöntekijät. Vaikka ovatkin täysi-ikäisiä niin onhan nuo 18v-21v omaan ikään verrattuna nuoria ja olen ihan ulkona heidän maailmasta.

Vierailija
42/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että paras ikä. On jo iän tuomaa viisautta mutta kroppa on vielä terve ja hyvässä kunnossa (satunnaisia kolotuksia lukuunottamatta). Ei ainakaan vanha olo, paitsi jos viettää aikaa 20-vuotiaiden kanssa, jotka voi tuntua aika lapsilta (hieman persoonasta riippuen, nuoretkin on erilaisia). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on aina edessä.

Vierailija
44/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Muutama hassu vuosi 40 ikävuoteen, jonka jälkeen kyllä alkaa jo tuntua, että vmp. No jos muutama vuosi on se "elämä edessä", niin ehkä sitten. 

Vierailija
45/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Muutama hassu vuosi 40 ikävuoteen, jonka jälkeen kyllä alkaa jo tuntua, että vmp. No jos muutama vuosi on se "elämä edessä", niin ehkä sitten. 

Puhutaanko tässä nyt vain ulkonäöstä?

Vierailija
46/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysytään. Itse olen jo viiskymppinen ja ajattelin parikymppisenä, etten tuu elämään kolmekymppiseksi. Koska elämä on paskaa ja ne kolmekymppiset on niin saakelin vanhoja mummoja, en edes halua elää sinne asti.

Ja tässä sitä vaan olla möllötetään. Nyt ootan enää eläkettä.

Vierailija
47/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä sain aikaiseksi asioita 30v jälkeen kun 20v jälkeen. Ikävuodet 18-27vvähän sellaista "itsensä etsiskelyä". mielestäni vasta joskus 28v jälkeen oikea aikuisuus alkaa. Toisaalta jotkut voi olla jo itsensä tuntevia "aikuisia" jo 19-vuotiaana, mutta en ihan usko tuohon.

Vierailija
48/48 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mä sain ekan lapsen 33v. Sen jälkeen vielä 2 lisää.