Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 34-vuotias nuori ja elämä edessä?

Vierailija
19.09.2025 |

Niin?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Vasta 35-vuotiaana pääsee urheilemana ikämiessarjoissa (tai ikänais). Sitten ei ole enää nuori.

En päässyt kun kysyin ennen maratonia ja ikää jo 38v, M40 oli alhaisin johon olisi päässyt.

Vierailija
22/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen 36 ja valmis hautaan.

Itsekki olen miettinyt elämäni tarkoitusta ja tylsyyttä, rupeaa tuo ikuinen lepo houkuttelemaan.

33 ja yli kymmenen vuotta tehnyt prosessinhoitajan töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä. Mutta aika kuluu äkkiä ja sitten onkin jo nelikymppinen entinen nuori. 

Vierailija
24/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on asennekysymys, niin kuin painokin: joku saattaisi väittää 130-kiloiselle naiselle, että olet sairaalloisen lihava, mutta jos nainen ei itse koe itseään lihavaksi, niin hän ei ole lihava, vaan kurvikas neitonen. Nämä asiat eivät tietenkään koske miehiä.

Vierailija
25/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vielä. Mutta aika kuluu äkkiä ja sitten onkin jo nelikymppinen entinen nuori. 

No musta nelikymppinen on nuori aikuinen.

Vierailija
26/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon ikäinen ja juuri tällä viikolla löysin ensimmäisen harmaan hiuksen että joo keski-iässä ollaan jo tukevasti, vaikka siitä ei ole kuin reilu 10 v kun teekkarien riennoissa sekoilin ja kuvittelin, että elämä on vasta edessä

Vierailija
27/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivapaa 34-vuotias on elämänsä parhaimmassa vaiheessa kun tulot ovat vakiintuneet, on edelleen suht nuorekas ja terve, mutta voi edelleen nauttia vapaudestaan ilman lapsia. Parisuhteita voi etsiä minkä ikäisenä tahansa, koska hedelmällisyys ei ole relevantti asia, koska etsii myös lapsivapaata kumppania.

Vierailija
28/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs sen tietää milloin elämä loppuu ja miten käy mutta tuon ikäisen voi olla 50 vuotta elämää jäljellä

Vierailija
29/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon ikäinen ja juuri tällä viikolla löysin ensimmäisen harmaan hiuksen että joo keski-iässä ollaan jo tukevasti, vaikka siitä ei ole kuin reilu 10 v kun teekkarien riennoissa sekoilin ja kuvittelin, että elämä on vasta edessä

34v tukevasti keski-ikäinen no ei todellakaan ole,vajaa viisikymppinen on.

Vierailija
30/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin viiskympiinen? 

Vierailija
31/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeiässä alkaa olemaan. On jo nähty ettei haaveita ole mahdollista toteuttaa edes teoriassa.

Vierailija
32/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 34v edes ole ihan vielä keski-ikäinen saati tukesasti sellainen,tukeva kyllä saattaa olla.

Vierailija
33/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset voi värjätä, jos häiritsee. Sitä paitsi 2010-luvulla oli muotia värjätä hiukset hopeanharmaiksi, siis ihan nuorillakin. Katy Perry California Gurls-musiikkivideollakin oli välillä ko. laulaja harmaatukkaisena.

Vierailija
34/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin viiskympiinen? 

Terveisin lähemmäs seitsemänkymppinen. 

Vierailija
35/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin viiskympiinen? 

Eli et pidä 34 vuotiasta nuorehkona? Aika outoa. 

Vierailija
36/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin viiskympiinen? 

Eli et pidä 34 vuotiasta nuorehkona? Aika outoa. 

Outoa? 34vuotias ei vielä ole tukevasti keski-ikäinen. Aikuinen kyllä jo, ja vielä nuori. 

Vierailija
37/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sellainen outo ikä ettei ole nuori muttei keski-ikänenkään, parempi olla 39 vuotias niin voi leikkiä keski-ikästä

Vierailija
38/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeastaan. Sanoisin, että elämä on hyvässä vauhdissa.

t. 34v

Vierailija
39/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä on 34v ja ei tod oo nuori. 

T. 5. luokkalainen 

Vierailija
40/45 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan. Sanoisin, että elämä on hyvässä vauhdissa.

t. 34v

Ei kaikilla ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä