Onko 34-vuotias nuori ja elämä edessä?
Kommentit (45)
Aikuinen, keski-iän kynnyksellä. Hyvä hetki alkaa kiinnittämään huomiota omaan terveyteen, liikuntaa lisätä ja ruokavalio kuntoon. Työrintamalla ja kodin kanssa ruuhkavuodet menossa. Terapiaan kannattaa satsata ja varautua ikääntyneiden vanhempien tuomiin vaivoihin kymmenen vuoden päästä! Sijoittaa rahoja ja opetella itse tekemään autoremppaa ja pohtia "milloin kodin putkiremontti olikaan tehty - hinnat ei tulevaisuudessa ainakaan halpene!"
Keski-ikäinen, jolla lapsuus ja nuoruus mennyttä aikaa. Keski-ikäinen, jolla työikää ja vanhuutta edessä.
Ei ole. Kun katselee kuolinilmoituksia niin on jo tukevasti keski-iässä.
Itse olen 33v ja en koe itseäni kyllä nuoreksi enää. 3 koululaista lastakin.
Ei. Mutta vielä kannattaa uudelleenkouluttautua, jos tie nousee pystyyn. Siinä mielessä ei vielä vanhakaan ja lapsia voi myös vielä yrittää.
minä olen pian tuon ikäinen ja ihmiset ei ota mua koskaan tosissaan koska näytän ulkoapäin nuorelta tyttöseltä. Sisältäpäin olen väsynyt ja masentunut ja haluan nukkua päivisin ja tuntuu että olen kokenut jo vaikka mitä elämäss, siis henkisesti.
Itse kohta 40 ja tunnen itseni parikymppiseksi paitsi, että nykyään olen paljon paremmassa kunnossa ja normaalipainoinen.
On. Vasta 35-vuotiaana pääsee urheilemana ikämiessarjoissa (tai ikänais). Sitten ei ole enää nuori.
Minusta on nuori, kun on vielä monia asioita elämässä edessä.
35 vuotiaana olin opiskellut ja ollut vakituisessa työpaikassa jo yli vuosikymmenen, asunut ulkomailla, mennyt naimisiin ja hankkinut jo toisen asuntoni.
Ei nuori, mutta elämää kannattaa suunnitella siten, että sitä on vielä paljon edessä. Ehdottomasti kannattaa opinnot, työpaikan vaihtamiset ja muut elämän muutokset esim perheen perustaminen.
Ei enää nuori, mutta elämää on vielä edessä. Ei tosin kaikkeen mitä n.15 vuotta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen 36 ja valmis hautaan.
Sulla on huonot elämäntavat.
Mulla alkoi ennenainaiset vaihdevuodet 34 vuotiaana. Lasten teko oli siis jo myöhäistä
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi ennenainaiset vaihdevuodet 34 vuotiaana. Lasten teko oli siis jo myöhäistä
Tuo on kyllä jo harmillisen harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta adoptoiminen ei.
Kai se useimpien mielestä on. Yli 50-vuotias näkee tuollaisen kolmikymppisen vielä kaukana takanaan.