Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raharemontti, onko huonompaa ohjelmaa olemassa?

Vierailija
17.09.2025 |

3 aikuista lasta asuu kotona, vaikka yh-äidillä ei olisi varaa elättää yhtäkään. Remontin lopputulos: jäät joka kk enää 500e miinukselle, jippii

Kommentit (555)

Vierailija
541/555 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman idea on hyvä, mutta toteutus todella kökkö. Ohjelma-aikaa palaa täysin jonninjoutavaan lätinään, mutta konkreettiset asiat ja muutokset jäävät vähälle. Loppuhaastattelu etänä on myös täys floppi. 

Vierailija
542/555 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuo nainen tulee pärjäämään niin kauan kuin tekee vain osa-aikatyötä, tulot niin pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/555 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tuo nainen tulee pärjäämään niin kauan kuin tekee vain osa-aikatyötä, tulot niin pienet.

Saahan hän sitten isompaa asumistukea ja toimeentulotukea, kun kerran on kaksi lastakin. Oikeasti tulot eivät välttämättä putoa ollenkaan. 

Vierailija
544/555 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman idea on hyvä, mutta toteutus todella kökkö. Ohjelma-aikaa palaa täysin jonninjoutavaan lätinään, mutta konkreettiset asiat ja muutokset jäävät vähälle. Loppuhaastattelu etänä on myös täys floppi. 

Tuo jonninjoutava lätinä yleensä pilaa kaikki ohjelmat. Samaa mieltä siitä. 

Vierailija
545/555 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olin aikaisemmin samanlainen. Saamaton. Sitten sain tutun kauppaa vuodeksi kirppispaikan. Tästä on n 10 v aikaa. Ei ole moisia kasoja sitten enää näkynt. Se oli silmiä avaavaa. Mun ystävä lähti 2 vuodeksi ulkomaille, myi ja muuten laittoi kiertoon huonekalut, irtaimiston toi meidän kellariin. Tiesi komennuksesta hyvissä ajoin ja otti paljon käyttöesineitä, vaatteet jne mukaansa. Toi meille laatikko kerralla tavaraa ja viime tipassa loput. Kirppispöytä oli varattuna. Kun tuli takas Suomeen, otti käyttöön n 20%, muut kirppikselle

Vierailija
546/555 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän (30.10.) Is-Extrassa on juttua, miten kauden 2. raharemonttilaisilla menee nyt. Voisiko joku IS-Extran tilannut laittaa tästä koostetta? 🙏

Vierailija
547/555 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse olin aikaisemmin samanlainen. Saamaton. Sitten sain tutun kauppaa vuodeksi kirppispaikan. Tästä on n 10 v aikaa. Ei ole moisia kasoja sitten enää näkynt. Se oli silmiä avaavaa. Mun ystävä lähti 2 vuodeksi ulkomaille, myi ja muuten laittoi kiertoon huonekalut, irtaimiston toi meidän kellariin. Tiesi komennuksesta hyvissä ajoin ja otti paljon käyttöesineitä, vaatteet jne mukaansa. Toi meille laatikko kerralla tavaraa ja viime tipassa loput. Kirppispöytä oli varattuna. Kun tuli takas Suomeen, otti käyttöön n 20%, muut kirppikselle

En tajunnut

Vierailija
548/555 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo karua kieltä miten välinpitämätömiä on osa nyky suomalaisista. Järkyttävää ettei muka joku tiedä miten paljon on velkaa ym. 

Vierailija
549/555 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän (30.10.) Is-Extrassa on juttua, miten kauden 2. raharemonttilaisilla menee nyt. Voisiko joku IS-Extran tilannut laittaa tästä koostetta? 🙏

LOKKI!

EI VOI!

OSTA OMA!

Se on syystä maksumuurin takana!

Vierailija
550/555 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maksumuuri on digitaalinen este, joka erottaa maksuttoman sisällön maksullisesta toimituksellisessa verkkomediassa. Se on medioiden ansaintakeino, jossa uutisten lukuoikeus rajataan vain niille käyttäjille, jotka ovat valmiita maksamaan sisällöistä."

LOKKI siis ostaa OMAN lehden kun haluaakerran tietää!

Vierailija
551/555 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden viimeinen plussajakso katsottu, kommentoin sitä.

MITEN on mahdollista, että "hoitajaksi" esittäytyneen päähenkilön Tiinan nettotulot ovat lähes 4000 euroa kuussa? :D Voiko esim. kolmen lapsen elarit vaikuttaa tuloihin noin paljon vai käytettiinkö ammatista tarkoituksella noin epämääräistä termiä ettei voi päätellä onko hän jollekin alalle erikoistunut ja siksi hyvätuloinen? Olen useimmissa jaksoissa yllättynyt osallistujien tulotasosta, vaikka toki tiedostan että ohjelman valitaan tarkoituksella pääosin keskiluokkaisia henkilöitä.

Vierailija
552/555 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN on mahdollista, että "hoitajaksi" esittäytyneen päähenkilön Tiinan nettotulot ovat lähes 4000 euroa kuussa? :D Voiko esim. kolmen lapsen elarit vaikuttaa tuloihin noin paljon vai käytettiinkö ammatista tarkoituksella noin epämääräistä termiä ettei voi päätellä onko hän jollekin alalle erikoistunut ja siksi hyvätuloinen? Olen useimmissa jaksoissa yllättynyt osallistujien tulotasosta, vaikka toki tiedostan että ohjelman valitaan tarkoituksella pääosin keskiluokkaisia henkilöitä.

Kyllähän kolmesta lapsesta jonkun verran kertyy elatusmaksua jos maksaa sen lasketun normin mukaan eikö se oo joku 200€ per lapsi , vai onko se joku ikäsidonnainen , en oo varma. Mä olen vähä sitä mieltä että turha olis tuonne ottaa kovin pienituloista kun ei siinä budjetissa olis välttämättä ees paljoakaan liikkumatilaa.. 

Vierailija
553/555 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin heppoisesti muutosta lopussa käsitellään. Yksikin totesi, ettei ole tehnyt mitään, koska eihän sitä nyt kesälomalla voi taloutta tiukentaa, niin siltikin lopussa kovasti vakuuteltiin, että eiköhän se talous loman jälkeen kuitenkin muutu. 

Vierailija
554/555 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimman jakson lopussa avattiin haku uudelle kaudelle ja ainakin sen perusteella haetaan ensisijaisesti hyvätuloisia.

Vierailija
555/555 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi erityisesti miten Stiinalla menee tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä