Raharemontti, onko huonompaa ohjelmaa olemassa?
3 aikuista lasta asuu kotona, vaikka yh-äidillä ei olisi varaa elättää yhtäkään. Remontin lopputulos: jäät joka kk enää 500e miinukselle, jippii
Kommentit (651)
Miksi ihmiset antaa ilmasiksi tavaransa Palsanmäille kun Raharemontissa esiintyvä tavaroiden ostaja maksaa tuhat kertaa paremmin eikä vingu ja vänkää kuin Palsanmäet?
Ihme yrittäjä joka on jo konkurssissa opintoveloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihme yrittäjä joka on jo konkurssissa opintoveloistaan.
Mä mä mä ja mä. Istun kahvilassa ja olen mä.
Tytöllä myös kavallusrikostaustaa. Ei huolen häivää ja latteen menee 200 e. /kk
Hyvä ohjelma. Oli siinä taas eilen rouva, joka ei älynnyt mitään rahan päälle. Hyvät tulot kuitenkin, melkein 4 tonnia netto kuussa. Varmaan ukkonsa oli hoitanut kaiken, nyt eronnut ja 3 lasta. Kaupassa oli käyty välillä 90 kertaa kuukaudessa ja suoratoistopalveluita. Yksi kiesi hajallaan ja toisella ajetaan 100km työmatkaa. Näytti tutulta paikalta, ehkä Oulun Kaakkuria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset antaa ilmasiksi tavaransa Palsanmäille kun Raharemontissa esiintyvä tavaroiden ostaja maksaa tuhat kertaa paremmin eikä vingu ja vänkää kuin Palsanmäet?
Siksi, kun pitää saada oma naama telkkariin hinnalla millä hyvänsä. Samalla pääsee vähän leuhkimaan. Hyvin menee, aivan sama mitä minä näillä tavaroilla saan.
Ei nyt ainakaan ihan heti tule mieleen huonompaakaan ohjelmaa. En käsitä, miksi aikuiselle ihmiselle pitää oikein telkkarissa sanoa, että älä käytä rahaa enempää kuin sitä sinulle tulee! Ohjelman ainoa pelastus on söpö Jaana, mutta hänkin alkaa jo vanhenemaan. Onneksi ei tässä ohjelmassa kuitenkaan huuda erämaan rauhassa, kuten erässä toisessa tositvssä!
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ainakaan ihan heti tule mieleen huonompaakaan ohjelmaa. En käsitä, miksi aikuiselle ihmiselle pitää oikein telkkarissa sanoa, että älä käytä rahaa enempää kuin sitä sinulle tulee! Ohjelman ainoa pelastus on söpö Jaana, mutta hänkin alkaa jo vanhenemaan. Onneksi ei tässä ohjelmassa kuitenkaan huuda erämaan rauhassa, kuten erässä toisessa tositvssä!
Söpö Jaana joo. Entinen kokoomuksen kansanedustaja. Parivaljakko Stubb ja Pelkonen akiteerasivat Kokoomuksen kannnattamaan sukupuolineutraalia avioliittolakia. Sitten oli Haaviston joukoissa presidentinvaalien kampanjassa. Sellainen kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
onko teistä kaikki nyt innostunut liittymään säästöpankkiin ja käyttämään rahoja tarkemmin. tuntuu että ohjelmassa SP on vähän mainosta myös samalla.
735
Piti muutama jakso katsoa niin tajusin myös jutun juonen. Tässähän mainostetaan pankin eri palveluita aika estottomasti. Yhdelle tarjottiin jopa edunvalvonnan palveluita pankin lakimiehen toimesta. Vaikka rahankäyttö onkin holtitonta oli se kyllä aika loukkaava veto. Kyseessä oli kuitenkin ihan täysivaltainen henkilö, ei mikään vammainen tai dementikko.
Raharemontti on hyvä ohjelma. Osallistujissa on käsittämättömän surkeita rahankäyttäjiä. On surullista, kun aikuisella ihmisellä ei ole alkeellistakaan kykyä järkevään rahankäyttöön ja säästämiseen!!!
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on edelleenkin vaikea käsittää, että luottokortillakin ostetut tavarat pitää joskus maksaa takaisin, ja niistäkin kai jotain korkoja menee. Joillakin on monia luottokortteja.
Ja jokainen köyhyyttä valittava voisi yhden kuukauden laittaa kaikki menot paperille (vaikka tiliotteesta, että ei osa pääse unohtumaan) ja laskea siitä, mihin sitä rahaa menee.
Itse tehtiin se kirjanpito nuorina ja silloin oli isoimmat menot autoon (ostettu osamaksulla vanha auto, jonka sai heti kun oli saanut maksettua ajaa kaatopaikalle).
Ihan hyvä ohjelma, joku saattaa vaikka oppia jotain.