Kun koira ei tykkää uudesta miehestä
Okei otsikko on vähän raflaava, mutta minua on alkanut epäilyttää uusi mies keneen olen tutustunut sillä koirani suhtautuu tähän epäluuloisesti. Normaalisti koirani tervehtii ilolla kaikki, kiertää kerjäämässä rapsutuksia ja yrittää saada kaikki leikkimään kanssaan, mutta tätä miestä välttelee. Olenko ihan hullu kun alan pohtia että miehessä on oltava jotain pielessä? Että koira vaistoaa jotain mitä minä en? Miten sinä suhtautuisit?
N26
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies jännittää koiran seurassa. Koirat vihaavat sellaista.
Itse pelkään koiria, ja vaikka miten yritän olla näyttämättä sitä koirille, ne vaistoavat sen kilometrin päästä. Muita tervehtivät aina innolla, minua kyräilevät kauempaa kuin jotain murhamiestä (/-naista).
En ole paha ihminen. Älä ap kuvittele koirallasi olevan jotain yliluonnollisia kykyjä.
Ei ne ole yliluonnollisia kykyjä. Ne on kykyä lukea ihmisen käytöstä ja haistaa feromoneja.
Totta, mutta mitään pahuutta ei koira voi kenestäkään haistaa. Sitä tarkoitin.
Minäkin 'haistan' ihmisessä pahuuden, ei siihen tarvita kuin elämänkokemusta
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies ei vaan pidä koirista ja koira huomaa sen. Ei välttämättä liity mihinkään psykopaatin hajuun.
Tämä pitänee paikkansa. En pidä koirista, joten koirat yhden ensinuuhkaisun jälkeen jättävät minut pysyvästi rauhaan. Ehkä joki tavallista tyhmempi, kouluttamaton yksilö ei tätä huomaa ja tulee esim. sohvalla istuessani hyppimään päälleni.
Minulla on erilaiset kokemukset. Inhoan useimpia koiria. Jos koira on todella rauhallinen ja jättää minut täysin rauhaan, voin ehkä suhtautua koiraan neutraalisti.
Silti joka saamarin kerta koirat tulevat hyppimään ja kuolaamaan koska haluavat "leikkiä".
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies ei vaan pidä koirista ja koira huomaa sen. Ei välttämättä liity mihinkään psykopaatin hajuun.
Ehkä, ehkä, ei mitään ehkä. Koira haistaa mielentilat ym. paljon enemmän kuin saatamme tietää. Koira haistaa mm. onko ihminen raskaana, ovuloiko, onko syöpää
Mun koira, isoa alkukantaista rotua, on myös hyvin herkkä vaistoamaan pahuutta ihmisissä. Luotan aina koiran arvioon, tosin ongelmaksi on tullut tässä uudessa asuinpaikassa etten pysty tutustumaan naapureihin, kun koira on ilmoittanut ne kaikki pahoiksi ihmisiksi. Se alkaa jo kaukaa murisemaan, kun ihminen tulee vastaan, näyttää hampaita ja yrittää näykkästäkin ja saan ihan tosisaan pidellä koiraa kiinni. Tämä tietysti provosoi naapureita entisestään ja mulle huudellaan pidä se Tappajakoira aloillaan! ynnä muuta ei niin mukavaa.
Koira on oikeassa. Jätä se mies!
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin erään suhteen, kun kilpikonnani sanoi, että ansaitsen parempaa. Sanoi, että kyllä hän konnat tuntee.
😁
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä keskustelu. En tiennyt että koiraihmiset leimaavat minut pahaksi ihmiseksi, kun koirat käyttäytyvät minua kohtaan oudosti.
En taida kyläillä enää koiraihmisten luona, elleivät sitten ole jo valmiiksi ystäviä (ihmiset siis).
Sinä sinä sinä sinä sinä. Kaikki johtuu sinusta. Kaikki puhuu sinusta.🤪
Tulli voisi palkata lisää koiria rajalle, toki ne nytkin nuuhkii "pahuuden" tulijoissa kai aika tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun koira, isoa alkukantaista rotua, on myös hyvin herkkä vaistoamaan pahuutta ihmisissä. Luotan aina koiran arvioon, tosin ongelmaksi on tullut tässä uudessa asuinpaikassa etten pysty tutustumaan naapureihin, kun koira on ilmoittanut ne kaikki pahoiksi ihmisiksi. Se alkaa jo kaukaa murisemaan, kun ihminen tulee vastaan, näyttää hampaita ja yrittää näykkästäkin ja saan ihan tosisaan pidellä koiraa kiinni. Tämä tietysti provosoi naapureita entisestään ja mulle huudellaan pidä se Tappajakoira aloillaan! ynnä muuta ei niin mukavaa.
Kannattaa luottaa koiraan ja muuttaa pois. Kaikki naapurisi ovat pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä keskustelu. En tiennyt että koiraihmiset leimaavat minut pahaksi ihmiseksi, kun koirat käyttäytyvät minua kohtaan oudosti.
En taida kyläillä enää koiraihmisten luona, elleivät sitten ole jo valmiiksi ystäviä (ihmiset siis).
Onko sinulla kissoja?
Vierailija kirjoitti:
Usko koiraa. Se vaistoaa epärehellisyyden. Mies on pettäjä! Minä en uskonut koiraani valitettavasti. 3 vuotta koira ei päästänyt miestä lähelle vaan vaikutti pelkäävän tätä. Mies jäi kiinni useista sivusuhteista.
Widdu mikä idiootti, koiraa ei kiinnosta vaikka mies olisi tuonut ne sivusuhteet sinun kotiisi. Ainakin minun koira valitsee suosikkinsa ihan hajun perusteella, siinä unohtuu bestikset kun hyvän tuoksuinen narttu tulee lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luottaa koiraan ja muuttaa pois. Kaikki naapurisi ovat pahoja ihmisiä.
Niin minäkin olen alkanut ajatella, mutta just nyt ei ole mahdollista muuttaa. Hurjalta tuntuu, että pikkulapsetkin ovat tällä alueella koiravihaajia.
Vierailija kirjoitti:
KUONOKOPPA SILLE KOIRALLE!!!!!! Oikeasti toivon että oli sinun kommentti sarkasmia
Vierailija kirjoitti:
Mun koira saattaa olla epäluuloinen esim. autismin kirjolla olevia ihmisiä tai muita erikoisesti liikkuvia ihmisiä kohtaan. Ei ole välttämättä mitään henkilökohtaista tai kerro mitään syvempää ihmisestä.
Viimeinkin joku viisas koiranomistaja
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli käymään naapuri. Aina hiljaiset koirani alkoi haukkumaan sitä naapuria, joka on tehnyt rikoksia.
Se johtui siitä sinun asenteestasi mieheen. Sen ne koirat vaistosivat. Rikollinen kun voi olla eläimen mielestä kiva tyyppi, tykätä eläimistä.
Koira ei suvaitse kilpailevaa nylkyttäjää.
Vierailija kirjoitti:
Usko koiraa. Se vaistoaa epärehellisyyden. Mies on pettäjä! Minä en uskonut koiraani valitettavasti. 3 vuotta koira ei päästänyt miestä lähelle vaan vaikutti pelkäävän tätä. Mies jäi kiinni useista sivusuhteista.
Miehesi pelkäsi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Koirat voivat aistia ihmisten "pahat aikeet" tunnistamalla muutoksia ihmisen hajuissa ja kehonkielessä. Ne aistivat pelon, stressin ja aggression aiheuttamat kemialliset muutokset kehossa ja reagoivat niihin. Koirat tulkitsevat ihmisen epäsuotuisia tunteita ja aikomuksia ja voivat reagoida niihin varoittamalla, välttämällä tai suojelevalla käytöksellä
Koirat taitavatkin olla varsinaisia ihmeolentoja; onkohan olemassa mitään mihin ne eivät pystyisi.