Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun koira ei tykkää uudesta miehestä

Vierailija
17.09.2025 |

Okei otsikko on vähän raflaava, mutta minua on alkanut epäilyttää uusi mies keneen olen tutustunut sillä koirani suhtautuu tähän epäluuloisesti. Normaalisti koirani tervehtii ilolla kaikki, kiertää kerjäämässä rapsutuksia ja yrittää saada kaikki leikkimään kanssaan, mutta tätä miestä välttelee. Olenko ihan hullu kun alan pohtia että miehessä on oltava jotain pielessä? Että koira vaistoaa jotain mitä minä en? Miten sinä suhtautuisit?

N26

Kommentit (322)

Vierailija
321/322 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten kaikille sosiaalinen ja rento kamukoira yhtäkkiä välttelee ja aristaa vain yhtä ihmistä niin jotainhan se tarkoittaa. Ei välttämättä, että ihminen on paha, mutta ehkä hänessä on jokin todella poikkeuksellinen tuoksu mikä epäilyttää koiraa? Jotkut koirathan voivat aristaa vaikka veren, riistan tai jopa grilliruuan hajua. 🤔 

Tavallinen koirapelko tai jännitys tuskin epäilyttäisi yltiösosiaalista koiraa kovin voimakkaasti. 

Mutta tietysti jos ensimmäinen ajatus itselläkin on, että koiran reaktio kertoo miehen epäilyttävyydestä niin voihan siinä olla jotain sellaistakin, että oma alitajuntasi siellä varoittelee?  

Itselläni on käynyt vähän päinvastoin eli yksi koiristani on sellainen, ettei se pääsääntöisesti hyväksy ketään paitsi minut, hyvin arka koirasusi eikä mikään kovin nuori. Ei tottunut esim exääni koskaan, vaikka tunsi hänet pennusta asti ja asuttiin yhdessäkin jonkin aikaa. Oletus oli siis, ettei tottuisi uuteen mieheen koskaan, mutta mitä vielä; hukkahan meni jo ensimmäisen yhteisasumiskuukauden aikana miehen päälle pötköttämään sängylle! Miehelläni on kyllä tosi rauhallinen ja vakaa asenne. En ole ikinä ennen tavannut yhtä itsevarmaa ja harkitsevaa tyyppiä, koiranikin sen selvästi sitten vaistoavat koska ovat alusta asti olleet todella hyväntahtoisia miestä kohtaan. Ja nämä kun juuri eivät yleensä muista ihmisistä välitä. 

Eli kuuntelisin koiraa, mutta en sentään antaisi sen päättää ihmissuhteista 😅

Vierailija
322/322 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon hevosraippa ja kouluta se koira pitämään siitä miehestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan