Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (3062)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jensin sisko on taas aktiivisena m*nfossa. Hänellä on näköjään tapana, että vihjailee eri mieltä oleville, että näillä on varmaan henkilökohtaisia yhteyksiä murhaan. Vähän sama juttu kuin täällä eilen, kun joku yritti väittää, että sijaisvanhemmat kirjoittelisivat täällä vauvapalstalla. Jensin siskolla itsellään on motiivi pestä veljeään puhtoiseksi. Itsensä hän esittelee muka neutraalina asiantuntijana.
Tunnistan sijaisperheen kirjoitustyylin, kun olen heihin tällä palstalla vuosien saatossa törmännyt.
Mutta kun minä kirjoittelin juuri samanaikaisesti täällä sijaisperhettä puolustellen enkä minä ole heistä kumpikaan, niin ketä kirjoittelijaa oikein tarkoitit? Onko täällä joku joskus kertonut olevansa heistä jompikumpi? Kuka oikein itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kunhan saadaan se yksi asiantuntija todistamaan uudelleen, että tyttöjen immenkalvot voivat kasvaa takaisin kiinni, niin kyllä siitä tuomio saadaan leivottua.
Syytehakemuksen mukaan vain vanhin tytär joutui vaginayhdynnän uhriksi. Tutkimuksen mukaan ymmärtääkseni hänen ikäiselleen on mahdollista käydä niin, että kalvo korjaantuu. Kyse on siis joustavasta sidekudoksen palasesta, joka ei ole mikään kaiken sulkeva kalvo.
Ei palaudu. Miksi sinun on pakko saada vanhimmasta tyttärestä myös uhrin vaikka hän itse on sitä mieltä ettei mitään ole tapahtunut? Meneekö nyt sun oma elämä ja todellisuus sekaisin? Sama taisi tapahtua sinulle myös Ison Omenan tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki Päämiäs m*info-foorumilla on Jens Ihle itse ja nimimerkki SuskuLondon hänen siskonsa.
Juu, Susku on joskus palstalle eka kertaa tullessaan kertonut, kuka on. Päämiäheen en ole tutustunut, koska lähdin sieltä joskus pois.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki Päämiäs m*info-foorumilla on Jens Ihle itse ja nimimerkki SuskuLondon hänen siskonsa.
Susku Londonin tiesinkin, mutta onko päämiäs muka Jenssi, ko nikki kirjoitteli mielestäni jensin vankila-aikanakin kuvottavia kommenttejaan. Olisiko se mahdollista.
Niin pervoa ja sairasta kommentointia kautta linjan, että yleensä ohitin ne täysin. Ja tukisi myös syyllisyysväittämää, jos oikeasti olisi hän.
Joskus epäilin sitä Nicht schuldig - nikkiä Jensiksi tai hänen lähipiiriin kuuluvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kunhan saadaan se yksi asiantuntija todistamaan uudelleen, että tyttöjen immenkalvot voivat kasvaa takaisin kiinni, niin kyllä siitä tuomio saadaan leivottua.
Syytehakemuksen mukaan vain vanhin tytär joutui vaginayhdynnän uhriksi. Tutkimuksen mukaan ymmärtääkseni hänen ikäiselleen on mahdollista käydä niin, että kalvo korjaantuu. Kyse on siis joustavasta sidekudoksen palasesta, joka ei ole mikään kaiken sulkeva kalvo.
Ei palaudu. Miksi sinun on pakko saada vanhimmasta tyttärestä myös uhrin vaikka hän itse on sitä mieltä ettei mitään ole tapahtunut? Meneekö nyt sun oma elämä ja todellisuus sekaisin? Sama taisi tapahtua sinulle myös Ison Omenan tapauksessa.
Nyt en kyllä yhtään ymmärrä, keneksi minua oikein luulet? Mikä ihmeen Iso Omena?? Oletko itse joku paranoidi? Minä keskustelen täällä ihan vaan nykyisen syytehakemuksen ja vanhojen etp-tietojen varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö juuri minfossa kerrottu, että varsinkaan teinille se immenkalvo ei kasva takaisin? Tuskin se kasvaa muillekaan. Asiasta lienee aika paljon tietoa ottaen huomioon erilaiset kulttuurit maailmassa.
Paljon on tietoa siitä, että mitä pienempi lapsi, sitä nopeammin ja paremmin kudokset uusiutuvat. Pikkulapsilla voi katkennut sormikin kasvaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tökeröä että aikuiseksi kasvaneita lapsia ei uskota, heitä on sentään 4 kpl ja ihan jokainen kertoo että mitään hyväksikäyttöä ei tapahtunut vaikka ovat viettäneet nuoruutensa ihan eri paikoissakin.
Kaikki puhuu sen puolesta että lapset puhuvat nyt totta. Voin vain kuvitella nyt jo aikuisten lasten tuskaa kun joutuvat nämäkin syytökset vielä kokemaan.
"Tökeröä että aikuiseksi kasvaneita lapsia ei uskota"
Miten on sitten selitettävissä, että vielä v. 2019 yksi tytöistä on puhunut seri-muistostaan?
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa, että poika meni mukaan sisartensa perumisjuttuun. Hän olisi ollut ratkaiseva todistaja isänsä murhassa. Toivottavasti hän saisi tietoonsa, että kyllä meitä hänen murhayön kertomuksiinsa uskovia löytyy.
Kyllä varmasti löytyy uskovia. Sehän tämä jutun ongelma on ollut, että joillain on mielikuvitus vähän ylikierroksilla ja pahantahtoinen suhtautuminen ihmisiin.
Poikaa kuultiin ensimmäisen kerran vuonna 2009. Tällöin hän kertoi, ettei hänellä ollut hajuakaan kuka oli surmaaja, hän oli pelästynyt ääniä ja pysynyt sängyssään koko ajan.
2011 tuli nämä muutetut kertomukset, jotka siis on kaikki peruttu myös, eli palattu niihin alkuperäisiin. Lisäksi on peruttu kaikki kertomukset väkivallasta ja saatanapalvonnasta, jotka ilmeisesti on tästä oikeudenkäynnistä jätetty pois. Varmaankin siksi, että päin seinään paiskominen "niin että veri lensi" ja vaikkapa letistä ilmaan nostamisen ja ympäriinsä viskelyn jälkiä ei ollut koskaan missään havaittu ja niitä olisi aika nolo syyttäjän alkaa selittelemään. No, olihan siellä teroitetuilla kynillä heittely, varmasti uskot senkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö juuri minfossa kerrottu, että varsinkaan teinille se immenkalvo ei kasva takaisin? Tuskin se kasvaa muillekaan. Asiasta lienee aika paljon tietoa ottaen huomioon erilaiset kulttuurit maailmassa.
Paljon on tietoa siitä, että mitä pienempi lapsi, sitä nopeammin ja paremmin kudokset uusiutuvat. Pikkulapsilla
Katkennut sormi kasvaa takaisin? Oikeasti? Taas yksi näitä yksisarvishoitoon uskovia. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Susku on joskus palstalle eka kertaa tullessaan kertonut, kuka on. Päämiäheen en ole tutustunut, koska lähdin sieltä joskus pois.
Susku käytti myös aikoinaan samaa rekisteröityä nimimerkkiä suomi24 keskusteluissa ja kertoili elämästään Lontoossa. Hänellä oli profiilikuvakin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jensin sisko on taas aktiivisena m*nfossa. Hänellä on näköjään tapana, että vihjailee eri mieltä oleville, että näillä on varmaan henkilökohtaisia yhteyksiä murhaan. Vähän sama juttu kuin täällä eilen, kun joku yritti väittää, että sijaisvanhemmat kirjoittelisivat täällä vauvapalstalla. Jensin siskolla itsellään on motiivi pestä veljeään puhtoiseksi. Itsensä hän esittelee muka neutraalina asiantuntijana.
Tunnistan sijaisperheen kirjoitustyylin, kun olen heihin tällä palstalla vuosien saatossa törmännyt.
Mutta kun minä kirjoittelin juuri samanaikaisesti täällä sijaisperhettä puolustellen enkä minä ole heistä kumpikaan, niin ketä kirjoittelijaa oikein tarkoitit? Onko täällä joku joskus kertonut olevansa heistä jompikumpi? Kuka oikein itse olet?
Kuulut samaan lahkoon kuin sijaisperhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimenomaan on se ongelma. Ihmiset projisoivat oman elämänsä vaikeuksia ja omiin äiteihinsä ja eksiinsä kohdistuvia vihantunteita täysin tuntemattomaan ihmiseen. Ihan samanlaisesti kuin vaikkapa jossain Kate Middleton ja Koivun-exä whatever -ketjuissa, jotka oikeasti ovat todella ahdistavaa luettavaa kenelle tahansa terveelle. Mielenterveys ei ole monella kunnossa ja he ottavat jonkun täysin tuntemattoman henkilön syntipukikseen ja haukkuvat tätä vaikka vuosikausia. Ja koska netissä jää kaikki aina talteen, niin tuleville sekopäille riittää aina materiaalia. Samat jutut kiertävät vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tympäsee, että puhutaan niin paljon mahdollisista korvauksista. Mikään raha maailmassa ei korvaa menetettyä perhettä, omien lasten lapsuutta ja kaikkea sitä julkista p*aa, mitä kyseinen hlö on saanut kokea lähes 20 vuotta. Aivan järkyttävää. Ja ottakaa huomioon, että tämä nainen on jo istunut tuomion tästä,ja silti taas oikeuteen! Ei istu minun oikeustajuuni.
Mikään raha maailmassa ei myöskään korvaa menetettyä isää. Mikään raha ei tuo häntä takaisin. Jukka S. Lahti on myös edelleen vailla oikeutta. Oli murhaaja kuka hyvänsä, hänet on saatava vastaamaan teostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa, että poika meni mukaan sisartensa perumisjuttuun. Hän olisi ollut ratkaiseva todistaja isänsä murhassa. Toivottavasti hän saisi tietoonsa, että kyllä meitä hänen murhayön kertomuksiinsa uskovia löytyy.
Kyllä varmasti löytyy uskovia. Sehän tämä jutun ongelma on ollut, että joillain on mielikuvitus vähän ylikierroksilla ja pahantahtoinen suhtautuminen ihmisiin.
Poikaa kuultiin ensimmäisen kerran vuonna 2009. Tällöin hän kertoi, ettei hänellä ollut hajuakaan kuka oli surmaaja, hän oli pelästynyt ääniä ja pysynyt sängyssään koko ajan.
2011 tuli nämä muutetut kertomukset, jotka siis on kaikki peruttu myös, eli palattu niihin alkuperäisiin. Lisäksi on peruttu kaikki kertomukset väkivallasta ja saatanapalvonnasta, jotka ilmeisesti on tästä oikeudenkäynnistä jätetty pois. Varmaankin siksi, että päin seinään paiskominen "niin
Kai ymmärrät, että ensimmäisten kuulemisten aikaan poika oli äitinsä vaikutusvallassa.
Ehkä lapset vapautuivat peloistaan sijaiskodissa. Jossain tilakuuntelulitteroinnissa, kun lapset vielä asuivat äidin kanssa, joku lapsista puhui sisarukselleen, että "sit meillä ei olis enää äitiäkään". En nyt jaksa kaivaa tarkalleen, kuka lapsista, mutta liittyi siihen, että jos joku kertoisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tökeröä että aikuiseksi kasvaneita lapsia ei uskota, heitä on sentään 4 kpl ja ihan jokainen kertoo että mitään hyväksikäyttöä ei tapahtunut vaikka ovat viettäneet nuoruutensa ihan eri paikoissakin.
Kaikki puhuu sen puolesta että lapset puhuvat nyt totta. Voin vain kuvitella nyt jo aikuisten lasten tuskaa kun joutuvat nämäkin syytökset vielä kokemaan."Tökeröä että aikuiseksi kasvaneita lapsia ei uskota"
Miten on sitten selitettävissä, että vielä v. 2019 yksi tytöistä on puhunut seri-muistostaan?
No hyvänen aika: heillehän on pikkulapsesta saakka hoettu sitä. Ovat miljoona terapiaa käyneet läpi, jatkuvasti on asia ollut otsikoissa. Eihän pikkulapsi erota mikä on totta ja mikä ei, lopulta. Hän kasvaa siinä luulossa että varmaan jotain tapahtui, ja jokainen terapeutti pitää sitä syynä kaikkiin vaikeuksiin. Vaatii aikamoista pokkaa alkaa kesken istuntojen muistelemaan, että itse asiassa taisin keksiä koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on tietoa siitä, että mitä pienempi lapsi, sitä nopea
eammin ja paremmin kudokset uusiutuvat. Pikkulapsilla
Katkennut sormi kasvaa takaisin? Oikeasti? Taas yksi näitä yksisarvishoitoon uskovia. 🤦🏼
Kyllä, jos nivel on tallella. Minulla itselläni on näin käynyt, kun sormenpää leikkautui ylimmän nivelen kohdata tapaturmaisesti irti. Kasvoi takaisin, kynsi ja kaikki :)
En ole edes ainut. Ihan lääkäri oli näin ennustanut käyvän ja niinhän siinä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan näe mitään pahaa siinä, että jos oikeutta ei saa suljettujen ovien takana, niin sitä lähdetään hakemaan julkisuuden kautta. Asiakirjojen julkistamisella on kuitenkin uhrien hyväksyntä, joten ketä tässä oikein suojellaan? Valtiota?
Sijaisperhettä? Psykologeja?
Miltä viranomaisia suojeltaisiin? Heidän omilta laittomuuksiltaan? :D
Syytehakemuksesta ilmenee, että nuorin tytär muisteli vielä vuonna 2019 sosiaalitoimelle, että hän oli lapsena joutunut seks hyväksikäytön uhriksi.
Katsoin, mitä Auer kirjoitteli noihin aikoihin blogiinsa. 29. kesäkuuta 2019 hän kirjoitti lapsille osoitetun blogikirjoituksen, jossa totesi nuorimman lapsensa olevan varmaankin rippileirillä. Sitten hän muistutti lastaan kymmenestä käskystä! Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi, äiti kirjoitti. Hän totesi, että kaiken voi vielä korjata ja täällä äiti, sisko ja mummo odottavat häntä.
Eli kyllä Auer on tasaisin väliajoin viestittänyt lapsilleen, että hän odottaa jotain lastensa taholta. Hän kirjoitti tuossa blogissa juuri vieraannuttamisen psykologiasta ja sijaisvanhempien taivuttelusta. Eli juuri niistä samoista aiheista, joista aikuistuneet lapset nyt ovat muka oma-alotteisesti ja itsenäisesti kertoneet. Annu-mamma on mielestäni kaiken taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten alun perin heidät tunnistit tällä palstalla?
Tunneperäisestä reaktiosta asiaan, joka ei voi aiheuttaa minkäänlaista tunnereaktiota ulkopuolisessa.
Miten alun perin heidät tunnistit tällä palstalla?