Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti
Kommentit (3363)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuon tädin käräjä- yms. seikkailut ole jatkuneet kuin vasta vajaat 19 vuotta. Kyllä tuossa vielä jokunen tovi menee vääntäessä. Hitaasti hyvä tulee.
Tulee vaan veronmaksajille kalliiksi.
Ja jostainhan nämä oikeuskulut ja palkkiot on pakko LEIKATA, joltain ryhmältä ne on pois nuokin rahat!
Ei se niin mene, että yhteiskunta maksaa. Valehtelijat , kieroilijat asianomaiset maksakoon itse oikeuskulut. Silloinhan oikeuslaitoksen uskottavuus kaatuu totaalisesti ja kaikilla on oikeus alkaa, valehtelemaan, kieroilemaan ym, ym muistinpätkimistä -unetelua, ja yhteiskunta muka maksaa tän pelleilyn. . Maksumiehiksi ja linnatuomiota niille , jotka on tämän sopan keittänytkin.
Niin että ei Suomen laeista väliä? Vaan aletaan vaan laittaa ihmisiä maksumiehiksi ja linnaan ihan laeista piittaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Se kemiaksi kuvattu huumaava tunne johtuu siitä, että tunnistaa toisessa oman traumansa. Sen saman, jonka itsessään torjuu. Se on yksi tapa projisoida omaa problematiikkaa. Sellaiset suhteet ovat hyvin harvoin kestäviä, koska ovat usein myös henkisesti ja fyysisestikin väkivaltaisia. Vallankäyttösuhteena saattaa jatkuakin, esim. kiristys- tai hyväksikäyttösuhteina. Auer ja Ihle ovat tässäkin mielessä mitä osuvin esimerkki.
En nyt ota heihin mitään kantaa kun en tilannetta tiedä sen tarkemmin, mutta eikös kemia/kipinä suhteen alussa ole ihan normaalia? Olen ennenkin kuullut sitä väitettävän joksikin traumareaktioksi. Mistä sitten edes tietää että haluaa seurustella jonkun kanssa tai on ihastunut johonkin, jos se kipinä on paha merkki eikä sellaista pitäisi olla? Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin jonkun sellaisen kanssa jonka kanssa ei ole mitään kemiaa. En ikinä suostuisi valitsemaan järkiperusteella ketään vain siksi että hän on ihan kiva ja hyvä tyyppi, jos en kuitenkaan tunne mitään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sähän olet koko ajan väittänyt että vanhin tytär valehtelee! Nyt sitten muistaakin tarkasti. Koita nyt päättää, psykopaatti."
Tyttö muistaa hyvin murhayön tapahtumia, mutta huppiksesta hänelle on äidin vaikutuksesta syntynyt ns valemuisto. Auer puhui lapsen kuullen ulkopuolisesta miehestä hätäpuhelun aikana, puhelun jälkeen ja vielä sairaalassa ennen kuin poliisi pääsi puhuttamaan tyttöä.
Tajuatko sä itse ollenkaan kuinka sekopäiseltä psykoosipotilaalta kuulostat?
Valemuisto-asia on käyty läpi Vaasan hovioikeudessakin ja sinne kirjattu, joten lopeta tuo toisten haukkuminen.
-eriEi mennyt läpi sielläkään, mutta sulle vaan menee, idari.
Kyse on siitä, että asiaa pohdittiin myös oikeudessa, joten toisten nimittely ties miksi siitä syystä, että joku uskoo valemuistoon, on typerää. Eikä kaikki kolmesta tuomaristakaan olleet asiasta yksimielisiä:
-Katson selvitetyksi, että A:n muistikuva poistuvasta ulkopuolisesta hahmosta ei perustu todelliseen muistikuvaan, vaan on tahallisen tai tahattoman manipuloinnin tulosta.- VHO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sähän olet koko ajan väittänyt että vanhin tytär valehtelee! Nyt sitten muistaakin tarkasti. Koita nyt päättää, psykopaatti."
Tyttö muistaa hyvin murhayön tapahtumia, mutta huppiksesta hänelle on äidin vaikutuksesta syntynyt ns valemuisto. Auer puhui lapsen kuullen ulkopuolisesta miehestä hätäpuhelun aikana, puhelun jälkeen ja vielä sairaalassa ennen kuin poliisi pääsi puhuttamaan tyttöä.
Tajuatko sä itse ollenkaan kuinka sekopäiseltä psykoosipotilaalta kuulostat?
Valemuisto-asia on käyty läpi Vaasan hovioikeudessakin ja sinne kirjattu, joten lopeta tuo toisten haukkuminen.
-eriEi mennyt läpi sielläkään, mutta sulle vaan menee
Kyse on siitä, että asiaa pohdittiin myös oikeudessa, joten toisten nimittely ties miksi siitä syystä, että joku uskoo valemuistoon, on typerää. Eikä kaikki kolmesta tuomaristakaan olleet asiasta yksimielisiä:
-Katson selvitetyksi, että A:n muistikuva poistuvasta ulkopuolisesta hahmosta ei perustu todelliseen muistikuvaan, vaan on tahallisen tai tahattoman manipuloinnin tulosta.- VHO
Niin, mutta ei mennyt läpi sielläkään, joten turha sinun on tähän seri-ketjuun tunkea murhajutun valeita!
Nehän käsittelee tässä seri-oikeudenkäynnissä myös lasten valheita murhayöstä. Ne valheet on peruttu nyt samalla, kun lapset peruivat seri-valheet. Sen takia murhatutkinta on käynnistetty uudelleen.
Tajusin viikonloppuna yhden jutun, joka muuttaa koko asetelman miten tämä murhatutkinta on mennyt. Olin väärässä yhden asian suhteen. Naakka on ollut oikeassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin viikonloppuna yhden jutun, joka muuttaa koko asetelman miten tämä murhatutkinta on mennyt. Olin väärässä yhden asian suhteen. Naakka on ollut oikeassa koko ajan.
Naakka on ollut väärässä kaikki nämä vuodet. Sinäkin taidat olla annelisti, joka vaan väittää oivaltaneensa muka jotain uutta. Maanantaiaamun propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Nehän käsittelee tässä seri-oikeudenkäynnissä myös lasten valheita murhayöstä. Ne valheet on peruttu nyt samalla, kun lapset peruivat seri-valheet. Sen takia murhatutkinta on käynnistetty uudelleen.
Puolustus yrittää korostaa tarinoista niitä kohtia, jotka eivät edes liity Jensiin ja hänen penetraatioihinsa. Miestä yritetään vaivihkaa häivyttää ihmisten mielistä, vaikka hän oli se, joka sai teoista peräti 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Dokumentti listaa tutkintaprosessin kummallisuuksia.
Satakunnan Kansan toimittaja Ilpo Lehtojoki kertoo lähteestä, joka vinkkasi poliisilla olevasta kuvatodisteesta, joka osoittaisi kiistattomasti seksuaalisen hyväksikäytön.
Kohta toimittaja soittaa nauhalta tukinnanjohtaja Erik Salosaaren ääntä, joka sanoo kuvatietoa median keksimäksi huhuksi.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/kohutun-anneli-auer-dokumentin-ohj…
Syyttäjän haastehakemuksessa mainitaan yhä Ihlen tietokoneelta löydetyt 26 sivua kuvamateriaalia, joista osa on CAM-materiaalia. Asia käsiteltiin suljettujen ovien takana punaisen puhelimen jälkeen. Aikoinaan kuvista ei asetettu syytettä, koska hallussapitorikos vanhenee 2 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naakka on ollut väärässä kaikki nämä vuodet. Sinäkin taidat olla annelisti, joka vaan väittää oivaltaneensa muka jotain uutta. Maanantaiaamun propagandaa.
Olen lukeneet tuon Naakan kirjoitelman ja itse en ainakaan heti pysty sanomaan missä hän olisi ollut väärässä. Kerro sinä. Itse en oikein osaa sanoa mihin uskon.
Mtv:n seurannassa on kirjoitettu noista lasten valheellisista murhaväitteistäkin. Murhaoikeudenkäynnissä lasten puheita ei uskottu. Kyseessä siis nämä nauhuripuheet ym. Ne on kesältä 2011, kuten myös seri-valheet.
Onhan se olennaista selvittää kuka laittoi lapsen valehtelemaan nauhurista ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän käsittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän käsittele.
Mtv:n seurannassa on myös lasten murhavalheita.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/auer-karajat-jatkuvat-tanaan-turuss…
Vierailija kirjoitti:
Onhan se olennaista selvittää kuka laittoi lapsen valehtelemaan nauhurista ja miksi.
Tämä. Nauhuri tulee kuvaan vasta monta vuotta myöhemmin, sitä aikasemmin lapsi on vain sanonut että oli kokoajan huoneessaan, yhtäkkiä onkin joukkomurhaa suunniteltu.
En yhtään ihmettele miksi syyttäjä on halunnut salata jutun todisteet
Poika laitettiin kesällä 2011 valehtelemaan nauhurista eli 5 vuotta murhan jälkeen. Ne on niitä kesän 2011 venematkan tuotoksia. Nauhurivalheet synnytettiin samalla tavalla kuin seri-valheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän käsittele.
-Syyttäjä toteaa, ettei näillä käräjillä käsitellä Jukka S. Lahden murhaa.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän käsittele.
-Syyttäjä toteaa, ettei näillä käräjillä käsitellä Jukka S. Lahden murhaa.-
Mutta käsiteltiin sitten kuitenkin? Nuo valheet on samasta kuulustelusta. Murhavalheet ja serivalheet ovat samoja valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nauhuri tulee kuvaan vasta monta vuotta myöhemmin, sitä aikasemmin lapsi on vain sanonut että oli kokoajan huoneessaan, yhtäkkiä onkin joukkomurhaa suunniteltu.
En yhtään ihmettele miksi syyttäjä on halunnut salata jutun todisteet
Lapsi oli puhunut yöllä kuulemistaan äänistä jo vuosina 2007 ja 2009 ennen näitä 2011 kertomuksia. Äiti oli kieltänyt häntä puhumasta niistä psykologille, sossulle ja poliisille.
Tämä oikeudenkäynti käsittelee seksuaalirikoksiaja pahoinpitelyitä. Poikaan suunnattu laiton uhkaus käsitellään näillä käräjillä.
Olen eri, enkä niin pitkälle menisi, että kutsuisin sua psykoosipotilaaksi, mutta kyllä sun todellisuudentaju vähän horjuvalta vaikuttaa, jos oikeasti pidät tuollaisia asioita uskottavina.