Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta alkaa taas Auerin oikeudenkäynti

Vierailija
16.09.2025 |

Jännittävää, mitenhän päättyy.

Kommentit (3142)

Vierailija
2901/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lasten nykyiset nimet eivät paljoa poikkea siitä mitä ennen. Kyllä Jens heidät löytää siinä missä kuka tahansa."

Kuulut siis lähipiiriin. Näin olen ajatellutkin.

Itse asiassa nimet mainitaan syyttäjän haastehakemuksessa. Olen täysin ulkopuolinen, mutta hoksottimet ovat tallessa. 

Vierailija
2902/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen edelleen sitä edes yhtä todistetta syyllisyydestä! 

Tietenkin odotus on turhaa, koska eihän sellaista ole. Koettakaa nyt te syyllistäjät panna mielikuvituksenne töihin, mielikuvitustahan ne todisteet on tähänkin asti olleet.

Ja sitten nuo vain rahaa ajattelevat, jotka yrittävät vääntää lasten kertomusten perumisen olevan vain heidän ahneudestaan johtuvaksi. Taidatte olla itse aika laskelmoivia, mutta eivät kaikki ole teidän kaltaisianne.

Anna nyt ihmisten syödä rauhassa. Tiedät kyllä, ettei hätäpuhelun taustalta kuulu kenenkään ulkopuolisen ääntä eikä liikehdintää.

En muista kenenkään täällä syyttäneen lapsia ahneiksi, mutta jollain heitä on taivuteltu ja houkuteltu, Jens on voinut uhkaillakin. Ja Jens laittoi alulle sen, että sijaisvanhemmat olisivat ahneita, vaikka juuri hänelle itselleen nuo raha-asiat

Vai muka tiedän, mutta sinä et näköjään tiedä niin oleellista asiaa että hätäpuhelua on peukaloitu. Sen ovat asiaa perusteellisesti tutkineet todistaneet tapahtuneen. Kun on pitänyt väen väkisin saada Auer näyttämään syylliseltä.

Tuo viimeinen kappaleesi on täyttä soopaa, kai sen tajuat itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lasten nykyiset nimet eivät paljoa poikkea siitä mitä ennen. Kyllä Jens heidät löytää siinä missä kuka tahansa."

Itse asiassa nimet mainitaan syyttäjän haastehakemuksessa. Olen täysin ulkopuolinen, mutta hoksottimet ovat tallessa. 

En ole lukenut sitä. Tuo toinen keskustelija on nähtävästi tiennyt nimet jo ennen haastehakemusta, kun ei mainitse siitä mitään.

Vierailija
2904/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"--- Siinä ilmenee se toinen näkökulma mitä sinä et halua nähdä. Suosittelen lukemaan ihan kaikki teokset, näin olen itsekin tehnyt, myös Kuusirannan. Niskasaaren blogia en seuraa, en myöskään ole koskaan lukenut Auerin blogia.---"

Et ole koskaan lukenut Auerin blogia! Ja sitten saarnaat meille muille, ettemme ole muka perehtyneet kaikkeen aineistoon. Auerin blogia seuratessa kannattaa huomioida päivämäärät, jolloin ymmärtää, mitä tarkoitusta varten kukin blogiteksti on kirjoitettu. Sieltä selviää myös lapsille osoitetut viestit, joita lapset ovat taatusti lukeneet. Lisäksi blogiteksteistä näkee, kuinka fiksu Auer on ja kuinka hyvin hän on perillä äänitutkimuksesta ja psykologisista tutkimuksista. Blogissa on jo vuosia esitetty samoja juttuja, joihin hän nyt pohjaa puolustusstrategiansa. Blogista näkee myös, kuinka ilkeä Auer osaa olla. 

Vierailija
2905/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset pyytäneet, ettei heidän nimiä julkaistaisi?

Vierailija
2906/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"--- Siinä ilmenee se toinen näkökulma mitä sinä et halua nähdä. Suosittelen lukemaan ihan kaikki teokset, näin olen itsekin tehnyt, myös Kuusirannan. Niskasaaren blogia en seuraa, en myöskään ole koskaan lukenut Auerin blogia.---"

Et ole koskaan lukenut Auerin blogia! Ja sitten saarnaat meille muille, ettemme ole muka perehtyneet kaikkeen aineistoon. Auerin blogia seuratessa kannattaa huomioida päivämäärät, jolloin ymmärtää, mitä tarkoitusta varten kukin blogiteksti on kirjoitettu. Sieltä selviää myös lapsille osoitetut viestit, joita lapset ovat taatusti lukeneet. Lisäksi blogiteksteistä näkee, kuinka fiksu Auer on ja kuinka hyvin hän on perillä äänitutkimuksesta ja psykologisista tutkimuksista. Blogissa on jo vuosia esitetty samoja juttuja, joihin hän nyt pohjaa puolustusstrategiansa. Blogista näkee myös, kuinka ilkeä Auer osaa olla. 

Mikä kauna sinulla on Annelia kohtaan?

Vierailija
2907/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin odotus on turhaa, koska eihän sellaista ole. Koettakaa nyt te syyllistäjät panna mielikuvituksenne töihin, mielikuvitustahan ne todisteet on tähänkin asti olleet.

Ja sitten nuo vain rahaa ajattelevat, jotka yrittävät vääntää lasten kertomusten perumisen olevan vain heidän ahneudestaan johtuvaksi. Taidatte olla itse aika laskelmoivia, mutta eivät kaikki ole teidän kaltaisianne.

Anna nyt ihmisten syödä rauhassa. Tiedät kyllä, ettei hätäpuhelun taustalta kuulu kenenkään ulkopuolisen ääntä eikä liikehdintää.

En muista kenenkään täällä syyttäneen lapsia ahneiksi, mutta jollain heitä on taivuteltu ja houkuteltu, Jens on voinut uhkaillakin. Ja Jens laittoi alulle sen, että sijaisvanhemmat olisivat ahne

En lähtisi noin vain uskomaan Auerin ystävättären Bergin väitteisiin. Kuinka tuollainen ex-vakuutusvirkailija ja nykyinen keraamikko olisi muka pätevä todistamaan tuollaista? Kaikki on Auerin kanssa yhdessä juonittua, jotta häkenauhan todistusarvoa saataisiin horjutettua. Auerin tekijyyttä on tärkeä häivyttää myös tämän seri jutun vuoksi. Tässä on nyt miljoonien koppikorvaukset kyseessä. Auerista tehdään isolla propagandalla oikeusmurhan uhria, vaikka hän on itse suurin oikeusvaltion horjuttaja. 

Vierailija
2908/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista kenenkään täällä syyttäneen lapsia ahneiksi, mutta jollain heitä on taivuteltu ja houkuteltu, Jens on voinut uhkaillakin. Ja Jens laittoi alulle sen, että sijaisvanhemmat olisivat ahneita, vaikka juuri hänelle itselleen nuo raha-asiat

Ei nyt pidä vääntää mustaa valkoiseksi. Etteikö se olekaan ahneutta, jos rahalliset korvaukset mielessä muuttaa kertomuksiaan. Mutta siitähän ei ole kyse, vaan lapset puhuvat nyt rehellisesti. 

Vierailija
2909/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut sitä. Tuo toinen keskustelija on nähtävästi tiennyt nimet jo ennen haastehakemusta, kun ei mainitse siitä mitään.

Olen tiennyt nimet jo edellisten oikeudenkäyntien aikoihin, kun joku annelisti ne vuoti. En ole tullut maininneeksi nimiä nyt, kun olen olettanut, että moni muukin on syyttäjän kirjelmään perehtynyt. Mitä järkeä on tänne kirjoitella, jos ei edes haastehakemusta ole vaivautunut lukemaan? Täällä on kahdesti jo kerrottu, mistä se netistäkin löytyy. 

Vierailija
2910/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauhalla ei kuulu ääniä keneltäkään ulkopuoliselta. Kuuluvat vain Annelin, vanhemman tyttären ja Jukan äänet. Osa livenä puhelimen, osa taustanauhan välityksellä.

Ellei sitten nauhaa ole editoitu ennen julkisuuteen vuotamista. 

Kun totuus ei miellytä, aletaan syyttämään väärennetyksi. Kätevää! 

Vierailija
2911/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista kenenkään täällä syyttäneen lapsia ahneiksi, mutta jollain heitä on taivuteltu ja houkuteltu, Jens on voinut uhkaillakin. Ja Jens laittoi alulle sen, että sijaisvanhemmat olisivat ahne

"Sen ovat asiaa perusteellisesti tutkineet todistaneet tapahtuneen."

Ja sitten taas sitä lähdettä tälle väitteelle, kiitos! 

Vierailija
2912/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat pyytää, ettei heidän syntymäaikojaan ja nykyistä ulkonäköään ja asuinpaikkaansa julkistettaisi. En minäkään ole heidän nimiään kertonut. 

Vierailija
2913/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Samoin pyysivät, ettei nykyiset ulkonäkönsä tule julki. Saa nähdä, miten nämä asiat pidetään salassa julkisessa käsittelyssä, mitä itse ovat toivoneet. 

Vierailija
2914/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai muka tiedän, mutta sinä et näköjään tiedä niin oleellista asiaa että hätäpuhelua on peukaloitu. Sen ovat asiaa perusteellisesti tutkineet todistaneet tapahtuneen. Kun on pitänyt väen väkisin saada Auer näyttämään syylliseltä.

Tuo viimeinen kappaleesi on täyttä soopaa, kai sen tajuat itsekin.

Miksi edes häkevirkailija ei kuullut taustalta ulkopuolisen tekijän ja mäiskinnän ääniä, vaikka hän oli livenä linjan toisessa päässä?

Vierailija
2915/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tiennyt nimet jo edellisten oikeudenkäyntien aikoihin, kun joku annelisti ne vuoti. En ole tullut maininneeksi nimiä nyt, kun olen olettanut, että moni muukin on syyttäjän kirjelmään perehtynyt. Mitä järkeä on tänne kirjoitella, jos ei edes haastehakemusta ole vaivautunut lukemaan? Täällä on kahdes

En tule koskaan lukemaan sitä.

Vierailija
2916/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko perhe on yhtä valhetta. "Juupas, eipäs" jankkausta jo Ulvilan surmasta lähtien, missä Auer ensin myötää surmanneen miehensä ja sen jälkeen perutaan puheet. 

Vierailija
2917/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin vaan, etten muista, että lasten yhteydessä olisi käytetty ahne-sanaa. On kyllä pohdittu, olisiko heille tästä tulossa taloudellista hyötyä. Enemmän on kai ollut puhetta jonkinlaisesta muusta taivuttelusta. Valtakunnansyyttäjä on arvellut, että kyse on lasten kaipuusta toistensa luo. Toiseksi vanhin tyttö halusi yhteyteen isosiskon kanssa. Nuorin ehkä seurasi perässä, kun ei paljoa muistanut. Veli meni tyttöjen perässä. Auerin kannattajat itse vääntelevät sanoja inhottavamman kuuloisiksi ja laittavat ne vastapuolen suuhun. 

Vierailija
2918/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin merkillistä, että ne  jotka haluavat uskoa Auerin olevan murhaaja, sivuuttavat kylmän viileästi ne kaikki lukemattomat faktat,  jotka todistavat ulkopuolisen murhaajan olleen paikalla.

Lähteiden tivaamisen sijasta voisitte lukea niitä kirjoja, joista tosiasiat selviävät. Niitä kirjoja on monta. En tässä nyt teidän mieliksi voi ruveta kaivelemaan niistä yksittäistä tietoa, etsikää itse, älkääkä teettäkö työtä muilla. Pitää hiukan vaivautua. 

Vierailija
2919/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin merkillistä, että ne  jotka haluavat uskoa Auerin olevan murhaaja, sivuuttavat kylmän viileästi ne kaikki lukemattomat faktat,  jotka todistavat ulkopuolisen murhaajan olleen paikalla.

Lähteiden tivaamisen sijasta voisitte lukea niitä kirjoja, joista tosiasiat selviävät. Niitä kirjoja on monta. En tässä nyt teidän mieliksi voi ruveta kaivelemaan niistä yksittäistä tietoa, etsikää itse, älkääkä teettäkö työtä muilla. Pitää hiukan vaivautua. 

Näitä faktoja ei ole. Siitä tosin löytyy faktuaalisia todisteita, että murhapaikalle on pyritty lavastamaan jälkiä ulkopuolisen henkilön läsnäolosta. Kaikki kiistämättömät todisteet sellaisesta kuitenkin puuttuvat: ääninäyte, dna-näyte, ulkopuolinen silminnäkijä.

Vierailija
2920/3142 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitteen esittäjällä on todistustaakka väitteensä tueksi. Sinähän jatkuvilla väitteilläsi teetät työt muilla kehoittaen heitä vaivautumaan, etsien todisteet omille väitteillesi jostakin. Tämä on ketju, missä keskustellaan Auerista, ei mikään kirjavinkkejä luettavaksi-ketju. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän