Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin homeopaatilla ja mun maksa on kuulemma aivan kamalassa kunnossa.

Vierailija
10.04.2007 |

Miten voi olla mahdollista, eiks maksa ole vain juopoilla huonona? Itse en käytä alkoholia ollenkaan, en edes siideriä ota kuin kerran kolmessa vuodessa.

En oikein jaksa usko tuohon silmästä katsottuihin vaivoihin.

Mulla ei nyt maailman paras iho ja hiukset ole, mutta ne on olleet lapsesta saakka huonot ja ohuet. Taisi tehdä tulkintaa niistä.

Ulkoilen tosi paljon ja itse tunnen olevani ikäistäni paremmassa kunnossa. Tosin olen joskus tehnyt monta vuotta epäsäännöllistä yötyötä ja se työ rasitti elimistöä jonkun verran. Mutta että maksa huonossa kunnossa.

Millaisia kokemuksia teillä on homepaateista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilalle.. :( muakin kiinnostaa toi homeopatia... kertokaa juttuja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä