Lue keskustelun säännöt.
Kävin homeopaatilla ja mun maksa on kuulemma aivan kamalassa kunnossa.
10.04.2007 |
Miten voi olla mahdollista, eiks maksa ole vain juopoilla huonona? Itse en käytä alkoholia ollenkaan, en edes siideriä ota kuin kerran kolmessa vuodessa.
En oikein jaksa usko tuohon silmästä katsottuihin vaivoihin.
Mulla ei nyt maailman paras iho ja hiukset ole, mutta ne on olleet lapsesta saakka huonot ja ohuet. Taisi tehdä tulkintaa niistä.
Ulkoilen tosi paljon ja itse tunnen olevani ikäistäni paremmassa kunnossa. Tosin olen joskus tehnyt monta vuotta epäsäännöllistä yötyötä ja se työ rasitti elimistöä jonkun verran. Mutta että maksa huonossa kunnossa.
Millaisia kokemuksia teillä on homepaateista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pilalle.. :( muakin kiinnostaa toi homeopatia... kertokaa juttuja..