Lue keskustelun säännöt.
Inhoan teekkareita ja niiden vappumukahauskaa.
Kommentit (3)
onhan meillä vappuna vasemmistolaisetkin ja niidenkin pitää antaa olla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänonhan meillä vappuna vasemmistolaisetkin ja niidenkin pitää antaa olla
Ei niitä kaikki teekkaritkaan ymmärrä. Se on kai aika pieni mutta näkyvä porukka..