Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle on vaikeaa myöntää, ettei löydä kumppania, koska ei tyydy tasoiseensa seuraan?

Vierailija
14.09.2025 |

Minä olen ainakin tullut siihen tulokseen, että näin on omalla kohdallani asia. Kyllä minusta kiinnostutaan, mutta minä en kiinnostu heistä. Mutta minusta ei kiinnostu ne, joista taas itse kiinnostun. Eiköhän tämä ole suoraa seurausta siitä, että tavoittelen siis tasoani parempaa. Miksi loppujaan niin monelle asia on vaikeaa myöntää, vaan keksitään muita erinäisiä tekosyitä huonosta tuurista lähtien?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen Tinderin kautta tavannut 55 miestä kolmen vuoden aikana. Heistä joku 3/4 on antanut minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Eli miehet ovat tosi nirsoja. Itse olen antanut pakit vain jos mies ei ole ollut ollenkaan kumppaniainesta tai ei muuten tunnu kuin lähinnä työkaverilta.

Eli suomeksi matchaat niitä samoja miehiä kuin muutkin naiset. 

Vierailija
82/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu ja pidän huolta ulkonäöstäni, mutta en ole persoonallisuudeltani perusbeibe, joten jään lopulta aina lehdellä soittelemaan. Alkuja paljon, mutta homma tyssää aina johonkin. Ei minusta ole mikään varsinainen tasojuttu. Pääosin omantasoisia tyyppejä ne on kaikki olleet, muutama jopa alle ja nehän ne vasta liukkaasti onkin lähteneet.

Ongelma viittaisi feminiinisyyden puutteeseen.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään väärää, jos ei ota riesakseen jotain tyyppiä vain siksi, että olisi joku. Miehestä pitäisi olla jotain lisäarvoa. Miksi haluat vain jonkun sotkemaan kotiisi, istumaan sohvalla piereskellen? Ystävät ja vibraattori tuottavat sata kertaa enemmän iloa.

ei niillä pieruilla ole tarkotuskaan pärisyttää sitä klitorista hölmö. 

Vierailija
84/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että tajusin vasta 35-vuotiaana että ei kaikista miehistä ole parisuhteeseen ja jos sellaisen suhteen aloittaa miehen kanssa joka on emotionaaliselta kehitykseltään lapsen tasolla, niin ero voi olla hyvin vaikea ja kivulias.

Vierailija
85/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies, diplomi-insinööri. Ei lapsia, hyvä työ, omistusasunto, treenaan pari kertaa viikossa, ei velkoja. Komeaksikin kehuttu. 

Olen huomannut, että näissä tilanteissa olen aina vain resurssi. Mukava, kiltti ja "tasapainoinen" mies, jonka tehtävänä on täyttää sitä reikää, joka elämässä jäi, kun se varsinainen amismies rakkaus lähti menemään. Ei kiitos.

En ole tukihenkilö. En tarvitse mitään bonuslapsia. En halua tulla verratuksi siihen entiseen mieheen tai kuulla, miten hyvin nainen pärjää yksin, mutta "ois silti kiva että joku välillä vie roskat".

Mitä vikaa on sinkkuäideissä ja bonuslapsissa?

Kaikki eivät vain halua toisen miehen perhettä. Sinkkuäiti etsii miehen lisäksi aina kotia lapsilleen. Sama mies voi helposti saada pakit jo

Onko se sinkkuäiti sitten koditon vai miksi joutuu etsimään miehen kautta kotia lapsilleen?

Mä seurustelen kymmenettä vuotta sinkkuisän kanssa, eikä hän ole kertaakaan tuonut lapsiaan omistusasuntooni. Mikä naisista tekee mielestäsi erilaisia?

Vierailija
86/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aina 10/10 niin minkäs minä sille voin että suomalaiset miehet on parhaimmillaankin vain 8,5/10

Vierailija
87/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen Tinderin kautta tavannut 55 miestä kolmen vuoden aikana. Heistä joku 3/4 on antanut minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Eli miehet ovat tosi nirsoja. Itse olen antanut pakit vain jos mies ei ole ollut ollenkaan kumppaniainesta tai ei muuten tunnu kuin lähinnä työkaverilta.

Eli suomeksi matchaat niitä samoja miehiä kuin muutkin naiset. 

Lisäyksenä että näillä miehillä riittää valinnan varaa ja ne ei tyydy keskiverto naiseen koska kaikki muutkin naiset tavoittelee näitä

Vierailija
88/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies, diplomi-insinööri. Ei lapsia, hyvä työ, omistusasunto, treenaan pari kertaa viikossa, ei velkoja. Komeaksikin kehuttu. Tämän palstan perusteella voisin luulla, että tällaiselle miehelle olisi kysyntää. Mutta en ole enää kiinnostunut tapaamaan ns. "vahvoja naisia", joilla on valmis elämä, lapset, entinen mies ja kolme stressiä taustalla.

Olen huomannut, että näissä tilanteissa olen aina vain resurssi. Mukava, kiltti ja "tasapainoinen" mies, jonka tehtävänä on täyttää sitä reikää, joka elämässä jäi, kun se varsinainen amismies rakkaus lähti menemään. Ei kiitos.

En ole tukihenkilö. En tarvitse mitään bonuslapsia. En halua tulla verratuksi siihen entiseen mieheen tai kuulla, miten hyvin nainen pärjää yksin, mutta "ois silti kiva että joku välillä vie roskat".

En ole katkera. En vihaa naisia. Mutta en aio myöskään tyytyä siihen, että oma elämäni pitää rakentaa jonkun

Miksi tapailet yyhoo- naisia, jos et halua yyhoo -naista? 

Vierailija
89/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä? 😄

Vai tajuta ettet ole mikään taivaan lahja kenellekkään?

Vierailija
90/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä johonkuhun? Parempi olla yksin kuin vain sen takia että "pitäisi" olla jonkun kanssa. 

Vierailija
91/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä ei jaksa enään leikkiä ja kuunnella huutoa kun sukka on väärässä paikassa. Sylissä olisi kyllä tilaa toiselle, ei vain jaksa turhasta mesoavia naisia. Runkkarina pärjäilen yksin hyvin jos sopivaa ei tule kohdalle. Sekin ettei jaksa seksitöntä suhdetta ja aina olla vonkaamassa.

Vierailija
92/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa että tajusin vasta 35-vuotiaana että ei kaikista miehistä ole parisuhteeseen ja jos sellaisen suhteen aloittaa miehen kanssa joka on emotionaaliselta kehitykseltään lapsen tasolla, niin ero voi olla hyvin vaikea ja kivulias.

Ja tämä kertoo sinun älykkyydestä

Vierailija
93/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nimenomaa näissä asioissa pitää olla nirso. Yksi elämän tärkeimmistä ihmissuhteista kuitenkin. Paras sen olla pitää, huonoa ei koskaan ja mieluummin yksin kuin riittävän kanssa.

94/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää olla jonkun kanssa, joka nyt vaan tyytyi minuun, kun ei saanut ketään muutakaan. En ikinä haluaisi olla sellaisessa suhteessa. 

Enkä pystyisi vain tyytymään itsekään, en ole hyvä teeskentelemään. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
95/95 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies, diplomi-insinööri. Ei lapsia, hyvä työ, omistusasunto, treenaan pari kertaa viikossa, ei velkoja. Komeaksikin kehuttu. Tämän palstan perusteella voisin luulla, että tällaiselle miehelle olisi kysyntää. Mutta en ole enää kiinnostunut tapaamaan ns. "vahvoja naisia", joilla on valmis elämä, lapset, entinen mies ja kolme stressiä taustalla.

En ole katkera. En vihaa naisia. Mutta en aio myöskään tyytyä

Miksi tapailet yyhoo- naisia, jos et halua yyhoo -naista?

Ole eri mutta ongelma on siinä että nykypäivänä naiset kertovat niista lapsista mahdollisimman myöhään että mies kerkiäisi ihastumaan tai jopa pikkuisen rakastumaan naiseen jotta miehen mielessä oleva erokynnys nousisi mahdollisimman korkeaksi ettei mies jätä.

Itse olen mies joka juuri tuhosi parisuhteen alun kun sai vasta puolen vuoden tapailun jälkeen tietää että naisella oli kaksi lasta kahdelle eri miehelle ja tämä nainen oletti että täyttäisin isän roolin molemmille lapsille niin henkisesti kuin taloudellisesti. Ja kun kysyin miksi odotti näin pitkään ennen kun kertoi lapsista tämä nainen vastasi juuri tuon ihastumisen ja ajatteli että en sen ihastumisen jälkeen enää välitä onko niitä lapsia ennestään vai ei