Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (233)

Vierailija
101/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D voisitko lähteä ja jättää meille  edes yhden ketjun? Pliis.

P saisi kirjoitella. Ja muut.

Tätä toivoo ketjun avaajakin.

Ja me kaikki. Emmekö ole miehiä, turha haukkua kuten eilen pilkkasit miehiä. Naiset ovat kyllästyneet sinuun. Naisetkin.

Vierailija
102/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaus ilmiannettu

Kiitos! Annoitko eiliset D:n tekemät kymmenet spämmit myös. Minä annoin eilen ja tänään nämä uudet valehtelut. Kiva yhdessä häätää kiusaajaa pois. Kiitti avusta!

Vierailija
104/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus ilmiannettu

Kiitos! Annoitko eiliset D:n tekemät kymmenet spämmit myös. Minä annoin eilen ja tänään nämä uudet valehtelut. Kiva yhdessä häätää kiusaajaa pois. Kiitti avusta!

Minä myös tein niin eilen ja tänään.  Kiitos teille!

Vierailija
105/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaus ilmiannettu

Minä myös tein niin eilen ja tänään.  Kiitos teille!

Minä ilmoitin D-herjaukset eilen ja tänään. Voi että, on rasittavia!

Vierailija
106/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei näköjään kuulumisia kerrotakaan vaan riidellään. Mulle kuuluu hyvää, poistun toiseen keskusteluun.

Vierailija
107/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris ei näköjään tajua, että meitä on paljon, naisia suurin osa, jotka olemme täysin kylläsyneet hänen valehteluunsa ja muuhun ilkeään toimintaan. 

D kyseli esimerkkejeä valehtelusta. No, yksi monista oli se Sauli Niinistön kirjan lukeminen, et ollut edes aloittanut lukea, vaikka viikkotolkulla kerroit "Jatkan Saulin kirjaa" Jne. 

Luuletko meitä niin tyhmiksi, että nuo menee läpi vuodesta toiseen?  Miksi ihmeessä valehtelet koko ajan ja kontrolloit toisten kirjoituksia? Miksi et vaan nyt pyydä anteeksi niiltä, joita kiusasit ja ota taukoa ja poistu ketjuista vetämään happea ja opettelemaan elämään ilman valheita ja spämmäyksiä. Elämänlaatusi kohenisi.

Asiaa. Lue huolella D ja mieti. Itsesi tähden.

Vierailija
108/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas kertoi puolustaneensa nuorta miestä illalla kiusaajein edessä. Se tarina menettää hohtonsa, kun et tee sitä enää täällä. Sallit kiusaamisen. Kunhan sinulla on vain omille kirjoituksillesi ketju, ei muuta väliä,  ET välitä kiusaamisesta, suljet silmäsi.  Missä nyt on moraalisi? 

Tyypillistä tällekin ketjulle. Kunhan meillä kivoilla menee hyvin, törpöt ja höhlät voidaan pistää vaikka kilon paloiksi, ei paljon häiritse. Että sellainen moraali meillä kivoilla on.

Tällaisen ehkä ymmärtäisi lasten ja nuorten kesken, mutta me olemme aikuisia ja sallimme kiusaamisen! Hävettävää!  Hiljaa oleminen on sallimista, niin lapsille ja nuorillekin korostetaan. On kaikkien vastuulla lopettaa kiusaaminen. Nyt se lopetetaan. Kiusaajan on otettava vastuu teoistaan.

Vierailija
109/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko lopettaa tuon trollauksen. Vaikka sinun elämäsi sisältö on D, meitä muita ei kiinnosta joku random tyyppi. Jostain muusta ketjusta.

Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää? Vaikea uskoa. Mitä söit aamupakaksi? Yms. Kerro.

"Mitä söit aamupalaksi? Yms. Kerro." 🤣😂 Sehän se vasta onkin elämää, kun raportoi täällä kaikki syömisensä ja vessakäyntinsä. 

Mitä sitä ihminen muuta kaipaakaan. 

Vierailija
110/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei näköjään kuulumisia kerrotakaan vaan riidellään. Mulle kuuluu hyvää, poistun toiseen keskusteluun.

Ota D mukaan.

Vierailija
111/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle: sohvalla loikoilu ja maailmanmenon miettiminen on aivan liian aliarvostettua puuhaa :)

Tää oli sopivan leppoisaa :)

Kun aika on

Vierailija
112/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie Doris  mukanas vaikka väkisin! Pliis! Sehän nämä riidat aiheuttaa!  Joka ketjussa.

Vierailija
113/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli = emäntä :(

Vierailija
114/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie Doris  mukanas vaikka väkisin! Pliis! Sehän nämä riidat aiheuttaa!  Joka ketjussa.

Ottakaa toki trolli mukaan.

Sitten vasta rauha palaa!

Vierailija
115/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaapa kenestä kirjoitetaan näin:

"Hänellä ei ole minkäänlaista suhtellisuudentajua, käytöstavoista puhumattakaan. Hän on narsistinen sekopää, jonka käyttäytymistä ei ole syytä selittää parhain päin."

Vierailija
116/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hän, joka tänään lupasin välttää kärkkäitä mielipiteitä.

Toki niin teenkin, vaikka tekis mieli trollista kirjoittaa "pari valittua sanaa".

Kysynkin ihan kohteliaasti: Miksi trolli jatkat? Met oomma niin väsyneitä tuohon rollaamisehen.

Mie mietin iha sammaa. Tahtosko rolli iha toella, että myö kaik alettas hänest rollaamaa? Iha kaik? Ja rumil nimil aamuvarraisest ehtoosee ast. Voiaaha myö tuoho alkaaki, josse tuo herjaviest ala loppua.

Toki tää sit sulettaa pikemmi. Niinko rolli tahtookii, pillaa koko ketjun, ruoja.

Vierailija
117/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tul jo paljo rollia vastaa. Kohtsillää hää poistaat niä tarinat, senhä hää ossaa.

Sovus ei ossaa olla.

Vierailija
118/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista ketjua kannata jatkaa kun ei noudateta otsikkoa. Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

Vierailija
119/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska D-jankkaaja ei lopeta, ajattelin jatkossa kirjoittaa kuulumiseni päiväkirjaan.  Sitten teinivuosieni en ole kirjoittanut päiväkirjaa, koska vanhempani menivät sen lukemaan.  Löydän varmaan hamstraamastani tyhjien ajanvarauskirjojen, kalentereiden, vihkojen ja muiden kansioiden joukosta tarkoitukseen sopivan.

Hyvää jatkoa kaikille mukaville, ihanille, mielenkiintoisille 'kuulumis'-ketjuihin kirjoittaneille ihmisille.

TT

Älä feikkaa Timanttityttöä. Hän inhoaa Dorista, hän ei itse kirjoittaisi näin kiusaajastaan. Törkeää yrittää harhauttaa näin. Eikä kukaan muu allekirjoita viestejään kuin D eli tämä on D;n surkea yritys feikata jotain toista kirjoittajaa. Häpeä!

Vierailija
120/233 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska D-jankkaaja ei lopeta, ajattelin jatkossa kirjoittaa kuulumiseni päiväkirjaan.  Sitten teinivuosieni en ole kirjoittanut päiväkirjaa, koska vanhempani menivät sen lukemaan.  Löydän varmaan hamstraamastani tyhjien ajanvarauskirjojen, kalentereiden, vihkojen ja muiden kansioiden joukosta tarkoitukseen sopivan.

Hyvää jatkoa kaikille mukaville, ihanille, mielenkiintoisille 'kuulumis'-ketjuihin kirjoittaneille ihmisille.

TT

Älä feikkaa Timanttityttöä. Hän inhoaa Dorista, hän ei itse kirjoittaisi näin kiusaajastaan. Törkeää yrittää harhauttaa näin. Eikä kukaan muu allekirjoita viestejään kuin D eli tämä on D;n surkea yritys feikata jotain toista kirjoittajaa. Häpeä!

Ei tarvitse feikata itseäni. Juu, en pidä Doriksesta, mutta vielä vähemmän pidän sinusta D-jankkaaja. pilaat koko ketju

Miksi et halua kiusaajaasi vastuuseen? Millä keinoilla sinä sen tekisit? Miten pelastat  muut samalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän