Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt on samat kaikille.
Niinpä. Ymmärrän kyllä, jos jollain keittää yli tuo kuukausien jankutus ja ilkeily.
Tänään oli pitkään rattoisaa, kunnes
Koskee sinuakin. Jos et osaa käyttäytyä, poistu.
Kevyet lumityöt aamulla, mukava oli kolailla kevyttä pakkaslunta. Se riitti tämän päivän ulkoiluksi.
Joku pelaa pasianssia- minä en edes tunne kortteja, lapsuudenkodissani ei niitä ollut.
Kun ristikkoja ratkoessa tulee vastaan joku kyse niistä niin kysyn mieheltä.
Katsoimme Loma Roomassa- leffan. Kylläpä Audrey Hepburn oli kaunis!
Leppoisaa sunnuntai-iltaa.
Olikin mukava tehdä tänään lumitöitä, kun oli niin kevyttä lunta. Eka kerta tänä talvena minulla, mies aiemmin hoitanut lumityöt. Tykkään tehdä lumitöitä, hyvää hyötyliikuntaa.
Pelaan pasianssia melkein joka päivä, omilla korteilla ja välillä netissä.
Täyttelen sanaristikoitakin ajankuluksi. Jos vaikka muisti pysyisi paremmin tallella. ainakin niin toivon.
Kortinpeluu on tosi kiva harrastus, pasianssi yksin ja muuta porukalla
Upea hiihtäjä tämä Suvi Minkkinen! Hienoa että meillä on edes hän Milanoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt on samat kaikille.
Niinpä. Ymmärrän kyllä, jos jollain keittää yli tuo kuukausien jankutus ja ilkeily.
Tänään oli pitkään rattoisaa, kunnes
Koskee sinuakin. Jos et osaa käyttäytyä, poistu.
Kaikkia!
Olipa pitkästä aikaa kiva kävelylenkki iltapäivällä. Pakkanen laskenut onneksi -6 enää, mukava ilma hengittää ja ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Olipa pitkästä aikaa kiva kävelylenkki iltapäivällä. Pakkanen laskenut onneksi -6 enää, mukava ilma hengittää ja ulkona.
Siellä tuoksuukin niin raikkaalle. Meillä pakkasta 15, vähältä tuntuu, kun viikolla oli 25.
Oli hommia sisällä, niin en kauaa alkona ollut.
Nyt katson Veljen luo Teemalta. Se hiihtäjäjuttu ykkösellä ei innostanut.
Hyvää, rauhallista yötä
Inhoan ihmisiä jotka näkyvästi matkii mua mutta kun jäävät kiinni selittelevät naurettavia tekosyitä, ite eivät keksi mitään matkitaan valmista mallia, voi tyhmiä.
Kattooko joku nyt elokuvaa 7 rohkeaa miestä? Vanha hieno klassikko ja komeat näyttelijät.
Puoliso mahataudissa, oksentaa eikä ruokahalua.
Hmm..kesti hetken löytää tämä ketju, kun edellinenkin on taas lukittu. Varmaan kohta tämäkin lukitaan, mutta tehdään sitten taas uusi. Ja vaikka 1000 uutta, jos aina edellinen lukitaan. Sopii mulle oikein hyvin. Ei mulle ainakaan ole merkitystä, mikä kuulumisketju on menossa...ensimmäinen, toinen, viides, kymmenes, sadas vai sadastuhannes.
Mutta siis kuulumisiin. Tänään on ollut tosi kiva päivä. Olen ulkoillut tavallista enemmän ja myös tavannut ystäviä. Kämppä on kuin pommin jäljiltä, koska joku kumma inspis iski ja nyt lähtee roinaa romukoppaan :D Siskoni tulee huomenna tapas-illalliselle ja vie mennessään osan astioistani. Naapurin kanssa jo juttelin ja hän sanoi ottavansa oikein mielellään multa Lundian hyllyjä. Kuitenkin sen verran uutena kalliita (noin satasen per hyllylevy), ettei viittis ihan sekajätteeseenkään heittää.
Mulle on aina syksyt ja loppuvuosi ollut kuin kiskoisi kivirekeä mäkeä ylös. Viime vuoden loppu oikeastaan vieläkin enemmän, kun oli vain harmaata ja mustaa. Mutta aina jossain vaiheessa tammikuussa mulla alkaa aurinko paistaa. Siis silloinkin, kun se ei oikeasti paista. Ja sitten lasketellaan iloisena taas kohti kesää. Jaksaa tehdä kaikenlaista ja mitä enemmän tekee, sitä enemmän innostuu tekemään lisää.
Vesala veisaa radiossa tytöt ei soita kitaraa, missä tuommoinen takapajula on? Minä opiskelin kitaransoittoa musiikkiopistossa jo v. 1978 eikä kukaan sitä kieltänyt ja olin tyttö nykyään mummu.
Hyvä juttu että Saario pääsi mereltä turvaan, toivon että vaihtaa harrastusta turvallisuussyistä.
Maailman tilanne tuntuu olevan nyt tosi sekaisin. Mitähän Suomelle kuuluu esim. 10 vuoden kuluttua. Enää ei voi suunnitella elämää vuosiksi eteenpäin eikä pitkänajan suunnitelmia, pitää vaan elää päivä kerrallaan ja toivoa parasta.
Tänään katsoin television tulosta Suomeen ohjelman. Olipa mielenkiintoista.
Trolli keskustelee vaihteeksi itsensä kanssa.
I, me ja myself
Vierailija kirjoitti:
Maailman tilanne tuntuu olevan nyt tosi sekaisin. Mitähän Suomelle kuuluu esim. 10 vuoden kuluttua. Enää ei voi suunnitella elämää vuosiksi eteenpäin eikä pitkänajan suunnitelmia, pitää vaan elää päivä kerrallaan ja toivoa parasta.
Vähän samoja ajatuksia. Just tänään mietin, että USA, Venäjä ja Kiina on ne isot mahdit maailmassa, mutta tällä hetkellä Kiinaa johtaa vähiten sekopäisin tyyppi. Kummasti siis Kiina alkaa tuntua noista kolmesta kaikista parhaimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli keskustelee vaihteeksi itsensä kanssa.
I, me ja myself
Kaikki toivoo, että jankkaajatrolli poistuisi. Ja pian.
Aiheen vierestä. Ilkeilee. Haukkuu
Jos et osaa olla haastamatta riitaa ja käyttäytyä, poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Kyllä. Haluan pilata tämänkin ketjun. Kaikki ketjut, joihin D kirjoittaa. D:n on pyydettävä anteeksi ja häivyttävä lopullisesti. Haluan ja voin pilata. Saan tämänkin lukituksi. Kuten edellisetkin olen saanut viidesti lukittua.
Kiitos tunnustuksesta, viestisi on ilmoitettu ylläpidolle porttikielto-pyynnön kera. Kaivat kuoppaa itsellesi!
Ei ole ennekään haitannut mitään!
uhkailua!
Mode valvoo. Haukkumiset poistuu pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Kyllä. Haluan pilata tämänkin ketjun. Kaikki ketjut, joihin D kirjoittaa. D:n on pyydettävä anteeksi ja häivyttävä lopullisesti. Haluan ja voin pilata. Saan tämänkin lukituksi. Kuten edellisetkin olen saanut viidesti lukittua.
Kiitos tunnustuksesta, viestisi on ilmoitettu ylläpidolle porttikielto-pyynnön kera. Kaivat kuoppaa itsellesi!
Ei ole ennekään haitannut mitään!
uhkailua!
Mode valvoo. Haukkumiset poistuu pian!
Kukas se täällä nyt haastaa riitaa? Jos et osaa olla haastamatta riitaa ja käyttäytyä, poistu.