Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hän, joka tänään lupasin välttää kärkkäitä mielipiteitä.
Toki niin teenkin, vaikka tekis mieli trollista kirjoittaa "pari valittua sanaa".
Kysynkin ihan kohteliaasti: Miksi trolli jatkat? Met oomma niin väsyneitä tuohon rollaamisehen.
Miksikö? Asia on väännetty useaan kertaan ratakiskosta. Ei auta. Jos käsityskyky ei riitä, se ei vaan riitä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt heikot puilumaan!
Mitä on 'puiluminen'?
Ketjussa on harvinaisen paljon näppivirheitä, joku hermostunut trolli
Tässä ei ole näppivirhe. Hän ymmärtää, joka ymmärtää kirjoituksen.
Kerro, mitä tarkoittaa? Onko murretta?
Puikot heilumaan tieteski. - minä vaan
Vau, mikä järjen riemuvoitto. Ihan käänsitte sanat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hän, joka tänään lupasin välttää kärkkäitä mielipiteitä.
Toki niin teenkin, vaikka tekis mieli trollista kirjoittaa "pari valittua sanaa".
Kysynkin ihan kohteliaasti: Miksi trolli jatkat? Met oomma niin väsyneitä tuohon rollaamisehen.
Miksikö? Asia on väännetty useaan kertaan ratakiskosta. Ei auta. Jos käsityskyky ei riitä, se ei vaan riitä. Ei ole sivusta tämä :(
Uusi ketju - uusia ihmisiä? Selitä ihmeessä kerran, kun tahdot välttämättä raahata muita ketjuja mukana. Lopeta sitten siihen.
Ilmoitan vpn-yhteydestä häiriköivän jälleen. Tehkää muutkin niin. Kun tarpeeksi valitamme, niin ylläpidon on pakko alkaa toimimaan trolleja vastaan. YliIautakin heitti trollajat pihalle, ajan kysymys vain vauvalla.
Mukava ilma oli taas tehdä pienet lumityöt ja kävellä kierrätyspisteelle viemään paperit ja muovit. Niitä kerääntyykin paljon, vähänväliä saa olla niitä roudaamassa.
Leppoisasti päivät menee eläkkeellä.
Töihin en ole kaivannut hetkeäkään- joskus näen painajaisia siitä. Unessa sanon itselleni että eihän tämä ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ilma oli taas tehdä pienet lumityöt ja kävellä kierrätyspisteelle viemään paperit ja muovit. Niitä kerääntyykin paljon, vähänväliä saa olla niitä roudaamassa.
Töihin en ole kaivannut hetkeäkään- joskus näen painajaisia siitä. Unessa sanon itselleni että eihän tämä ole totta.
Lumityöt tein myös tänään, kiva hengittää lauhempaa ilmaa tekee keuhkoillekin parempaa.
Miksi miksi miksi minun viestini poistettiin? En kirjoita enää, tämä on turhuuksien turhuutta. ap
Vierailija kirjoitti:
Sama täälläkin, onneksi kauppareissulla voi aina jättää muovit yms. keräilypisteisiin.
Olen myös eläkkeellä, ja vieläkin harhailen unissa entisillä työpaikoillani. Siellä aina joku pulmatilanne päällä, työpistettä ei löydy, tuuraaja sekoittanut kaiken jne. Herättyäni huokaisen, vaikka toisaalta kaipaisin hieman vielä työyhteisöä tai ainakin lisää toimintaa päiviini.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajan vastustajia on paljon. Naisia on eniten, miehiäkin. On vpn; ttömiä yhteyksiä ja joillakin vpn. Mutta et D saa meitä mitenkään lopettamaan, muut jatkavat, jos yksi lopettaa tai estetään. D sinun loppusi koittaa. Ihan varmasti. Jo nyt on neljästi saatu lukittua sun kiusaamisketjusi. Meillä on keinomme. Sinä häviät, vaikka tekisit mitä. Kiusaajalle tulee häätörangaistus. Ainakin.
Kiusaaja = trolli. Trollia inhotaan ja hänestä halutaan eroon. Ymmärrä nyt. Ilkeilet täällä liian monille ihmisille, erehdyt 'tunnistaessasi' väärin, monesti päivässä. Loppusi koittaa?
Mitä uhkailet? Keinot? Häätörangaistus? Lopeta!
Montako trollin viestiä tänäänkin poistettu? 20.
Kukaan muu ei jaksa tuollaista p:tä vääntää.
Mitä, eikös porukat syö tänään? Kukaan ei ole kirjoittanut sanaakaan.
Kuka poistanut? Sinä D siis poistat kaikki viestit. Mites sun syömiset, pelkkää purkkaa?
En ole D. Olen ilmiantanut trollin haukkumiset D:stä. Kaikki. Ja moni muukin on. Yli 20 herjaa.
Miksi ihmeessä tässäkin ketjussa minun viestini poistetaan? Ei ilmeisesti tuo yksi salli mitään muuta omaa huurupäistä höyryämistään ketjussa. Raivostuttavaa.
asianajaja, N54
Minunkin viestini on poistunut.
Oonkin kaivannut sun viestejä, mites joulu meni, olit pohjosessa, jos oikein muistan.
Kyllä sä muistat, sinähän ne keksit.
Kuka keksi N54:n reissun? Tää on hullua!
Vierailija kirjoitti:
Kuka poistanut? Sinä D siis poistat kaikki viestit. Mites sun syömiset, pelkkää purkkaa?
En ole D. Olen ilmiantanut trollin haukkumiset D:stä. Kaikki. Ja moni muukin on. Yli 20 herjaa.
Minä olen myös laittanut tuon Deestä jankuttavan viestejä ilmoitukseen.
Sain tänään viimein ja vihdoin asioikseni ostettua uuden keittiöliinan kun edellinen ei enää puhdistunut kunnolla. Ja vaihtopäitä tiskiharjaan. Mielelläni tuen Siniä.
Minä olen myös laittanut tuon Deestä jankuttavan viestejä ilmoitukseen.
ja minä. Kirjoitin 2 viestiä ylläpitoon Ota yhteyttä kohdasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa tuon trollauksen. Vaikka sinun elämäsi sisältö on D, meitä muita ei kiinnosta joku random tyyppi. Jostain muusta ketjusta.
Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää? Vaikea uskoa. Mitä söit aamupakaksi? Yms. Kerro.
"Mitä söit aamupalaksi? Yms. Kerro." 🤣😂 Sehän se vasta onkin elämää, kun raportoi täällä kaikki syömisensä ja vessakäyntinsä.
Mitä sitä ihminen muuta kaipaakaan.
Säästä saa puhua myös.
Vierailija kirjoitti:
Trolli solvaa. Jankkaa. Jopa kiroilee. Haukkuu ihmisiä ja viestejä. Muumio ja dinosaurus ym
Trolli ei pysy aiheessa. Trolli spämmää asiallisia viestejä poistoon. Herjaa D:tä aamusta iltaan kymmeniä kertoja. Uhkailee.
Kaikki tämä vastoin keskustelun sääntöjä.
Porttikielto ilkeilijälle
Tämä ilmoitettu ylläpitoon. Spämmäys kielletty, kaikille on samat säännöt. Jos et osaa käyttäytyä, poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajan vastustajia on paljon. Naisia on eniten, miehiäkin. On vpn; ttömiä yhteyksiä ja joillakin vpn. Mutta et D saa meitä mitenkään lopettamaan, muut jatkavat, jos yksi lopettaa tai estetään. D sinun loppusi koittaa. Ihan varmasti. Jo nyt on neljästi saatu lukittua sun kiusaamisketjusi. Meillä on keinomme. Sinä häviät, vaikka tekisit mitä. Kiusaajalle tulee häätörangaistus. Ainakin.
Kiusaaja = trolli. Trollia inhotaan ja hänestä halutaan eroon. Ymmärrä nyt. Ilkeilet täällä liian monille ihmisille, erehdyt 'tunnistaessasi' väärin, monesti päivässä. Loppusi koittaa?
Mitä uhkailet? Keinot? Häätörangaistus? Lopeta!
Laitonta uhkailua: sinun loppusi koittaa!
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajavalehtelija-D:stä. on niin paljon faktaa ja todisteviestejä, että hänelle saadaan bannit pian. Odotelkaa. Kohta päästään eroon!
Ne eiliset spämmit auttoi paljon. Kymmenen kertaa saman spämmäystä. Kiitos D kun autat saamaan sinut pois!
Minäkin ilmoitin ne ylläpitoon eilen.
Luulen, että se yksi kiehui yli eilen, kun hänen asiallinen viestinsä ketjun säännöistä poistettiin kolmesti.
Sit hän vähän kopioi varmuuden vuoksi! Johan säilyi.
Näinhän tämä ketju alkoi ja varmasti päättyykin.