Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (249)
Aikamoista että Trump ehdotti antavansa jokaiselle Grönlantilaiselle miljoona dollaria kun liittyvät usaan. Mulle kelpaisi tuo summa hyvin, en ylenkatsoisi. Parempi maan on liittyä usaan kun puttelaan tai kiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista että Trump ehdotti antavansa jokaiselle Grönlantilaiselle miljoona dollaria kun liittyvät usaan. Mulle kelpaisi tuo summa hyvin, en ylenkatsoisi. Parempi maan on liittyä usaan kun puttelaan tai kiinaan.
Minulle myös kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös kelpais.
Minä pitäisin Suomen mielummin itsenäisenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös kelpais.
Yllättäen joku selväjärkinenkin joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös kelpais.
Yllättäen joku selväjärkinenkin joukossa.
Mutta haluan sen miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Trollijankkaaja
Erikoismies Piilaaksosta
Onko kukaan koskaan pyytänyt sinua mihinkään ketjuun jäämään?
Sinuahan on nyt moni pyytänyt poistumaan koska jatkat vaan riitelyä. Jos et osaa käyttäytyä, poistu. Mitä et ymmärrä?
Mahaan koskee, enkä saa unta.
Aamulla pitäisi olla 7.00 töissä. Noh, ei voi mittään, jospa kohta helpottaisi ja saisi nukuttua.
Viikonloppu oli kyllä kiva ja meni liian nopeasti.
Öitä!
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Hmm..kesti hetken löytää tämä ketju, kun edellinenkin on taas lukittu. Varmaan kohta tämäkin lukitaan, mutta tehdään sitten taas uusi. Ja vaikka 1000 uutta, jos aina edellinen lukitaan. Sopii mulle oikein hyvin. Ei mulle ainakaan ole merkitystä, mikä kuulumisketju on menossa...ensimmäinen, toinen, viides, kymmenes, sadas vai sadastuhannes.
Mutta siis kuulumisiin. Tänään on ollut tosi kiva päivä. Olen ulkoillut tavallista enemmän ja myös tavannut ystäviä. Kämppä on kuin pommin jäljiltä, koska joku kumma inspis iski ja nyt lähtee roinaa romukoppaan :D Siskoni tulee huomenna tapas-illalliselle ja vie mennessään osan astioistani. Naapurin kanssa jo juttelin ja hän sanoi ottavansa oikein mielellään multa Lundian hyllyjä. Kuitenkin sen verran uutena kalliita (noin satasen per hyllylevy), ettei viittis ihan sekajätteeseenkään heittää.
Mulle on aina syksyt ja loppuvuosi ollut kuin kiskoisi kivirekeä mäkeä ylös. Viime vuoden
Hyvä elmänfilosofia. Ajetaan tuhat kolaria ja hommataan aina uusi menopeli. Pääasia, ettei opita mitään.
"ei sorra, kiusaa, hauku, ole rasistinen"
Eipä kuvaa trollia
Vierailija kirjoitti:
Kevyet lumityöt aamulla, mukava oli kolailla kevyttä pakkaslunta. Se riitti tämän päivän ulkoiluksi.
Joku pelaa pasianssia- minä en edes tunne kortteja, lapsuudenkodissani ei niitä ollut.
Kun ristikkoja ratkoessa tulee vastaan joku kyse niistä niin kysyn mieheltä.
Katsoimme Loma Roomassa- leffan. Kylläpä Audrey Hepburn oli kaunis!
Leppoisaa sunnuntai-iltaa.
Olikin mukava tehdä tänään lumitöitä, kun oli niin kevyttä lunta. Eka kerta tänä talvena minulla, mies aiemmin hoitanut lumityöt. Tykkään tehdä lumitöitä, hyvää hyötyliikuntaa.
Pelaan pasianssia melkein joka päivä, omilla korteilla ja välillä netissä.
Täyttelen sanaristikoitakin ajankuluksi. Jos vaikka muisti pysyisi paremmin tallella. ainakin niin toivon.
Kortinpeluu on tosi kiva harrastus, pasianssi yksin ja muuta porukalla
Elämän valttikortit joulukortit ja pelikortit.
Nro 110: "Hyvä elmänfilosofia. Ajetaan tuhat kolaria ja hommataan aina uusi menopeli. Pääasia, ettei opita mitään."
No mulle ainakin ihan hyvä elämänfilosofia kun on kyse joidenkin mulle täysin tuntemattomien ihmisten keskinäisestä nettinahistelusta ja jolla ei ole minkään valtakunnan merkitystä mun omaan elämääni. Miksi mun edes pitäisi "oppia" yhtään mitään muuta TEIDÄN nahistelusta kuin vain löytää sitten taas seuraava kuulumisketju sen jälkeen, kun olette saaneet aina edellisen suljettua? Kirjoitin jo edelliseen ketjuun, että mä en puutu naapureidenikaan keskinäisiin nahinoihin. Ja naapurini mä sentään tunnen edes ulkonäöltä. Mun puolestani voitte nahistella täällä ihan niin paljon kuin ikinä haluatte ja mä voin siirtyä aina seuraavaan kuulumisketjuun, kun saatte lukittua edellisen. Se ei ole mulle mikään ongelma.
Nro 110: "Hyvä elmänfilosofia. Ajetaan tuhat kolaria ja hommataan aina uusi menopeli. Pääasia, ettei opita mitään."
No mulle ainakin ihan hyvä elämänfilosofia kun on kyse joidenkin mulle täysin tuntemattomien ihmisten keskinäisestä nettinahistelusta ja jolla ei ole minkään valtakunnan merkitystä mun omaan elämääni. Miksi mun edes pitäisi "oppia" yhtään mitään muuta TEIDÄN nahistelusta kuin vain löytää sitten taas seuraava kuulumisketju sen jälkeen, kun olette saaneet aina edellisen suljettua? Kirjoitin jo edelliseen ketjuun, että mä en puutu naapureidenikaan keskinäisiin nahinoihin. Ja naapurini mä sentään tunnen edes ulkonäöltä. Mun puolestani voitte nahistella täällä ihan niin paljon kuin ikinä haluatte ja mä voin siirtyä aina seuraavaan kuulumisketjuun, kun saatte lukittua edellisen. Se ei ole mulle mikään ongelma.
Se selittää, jolla on selitettävää. Uskooko kukaan, on tpinen juttu.
Erittäin itsekästä! Kunhan sulle löytyy kirjoittamispaikka, ei väliä, miten muita kohdellaan.
D voisitko lähteä ja jättää meille edes yhden ketjun? Pliis.
P saisi kirjoitella. Ja muut.
Tätä toivoo ketjun avaajakin.
Lammas kertoi puolustaneensa nuorta miestä illalla kiusaajein edessä. Se tarina menettää hohtonsa, kun et tee sitä enää täällä. Sallit kiusaamisen. Kunhan sinulla on vain omille kirjoituksillesi ketju, ei muuta väliä, ET välitä kiusaamisesta, suljet silmäsi. Missä nyt on moraalisi?
No vähän huonosti alkoi aamu, esimies viisaudessaan on päättänyt vähentää yhden ihmisen mun tiimistä. Työn määrä toki pysyy samana. Odottelen että hän saapuisi työpaikalle niin että voitaisiin keskustella asiasta, mistä ei kyllä varmaan ole mitään hyötyä.
Toivottavasti muilla on parempi aamu.
Vierailija kirjoitti:
Lammas kertoi puolustaneensa nuorta miestä illalla kiusaajein edessä. Se tarina menettää hohtonsa, kun et tee sitä enää täällä. Sallit kiusaamisen. Kunhan sinulla on vain omille kirjoituksillesi ketju, ei muuta väliä, ET välitä kiusaamisesta, suljet silmäsi. Missä nyt on moraalisi?
Tyypillistä tällekin ketjulle. Kunhan meillä kivoilla menee hyvin, törpöt ja höhlät voidaan pistää vaikka kilon paloiksi, ei paljon häiritse. Että sellainen moraali meillä kivoilla on.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille
Eilen paloi käämit useammaltakin, niin kyllästyneitä ollaan tuohon trolliin.
Sitähän trolli just tahtookin: riitaa.
Ei ruokita trollia.
Ohitetaan.
Ilmiannetaan asiattomat.
Kirjoitetaan k u u l u m i s i a.
Päivän biisi: Samuli Putro Kesävieraat. Niinpä kesää kohti mennään. Herättiin aura-autoon, kiinteistöhuolto harjaa portaita. Seinänaapurin vauva itki yöllä, voi pientä. Hankalaa on heillä vaunuja kuljettaa portaissa. 3.kerros, ei hissiä.
Mukavaa päivää
Tässä asiaa. Vauvanvaunujahan ei saa rapussa säilyttää. Muistan, kun meidän talossa asui singaporelainen lapsiperhe. Vaunut ja rattaat oli aina rapussa, ei meinannut millään mennä perille, että on turvallisuusriski.