Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (266)
Aloittajalle: sohvalla loikoilu ja maailmanmenon miettiminen on aivan liian aliarvostettua puuhaa :)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: sohvalla loikoilu ja maailmanmenon miettiminen on aivan liian aliarvostettua puuhaa :)
Tämäpä lepopäivän ratoksi oivallista hommaa.
Ystävän kanssa juttelin puhelimessa pitkästä pitkästä aikaa, yleensä laitetaan sähköpostia.
Lumitöitäkin kävin tekemässä; hyvä etten saanut happimyrkytystä :)
Nyt lähden pelaamaan pasianssia.
Suomen mies pujottelussa, sadasosien eroja kärkeen.
Peukut pystyyn
Pienet on erot pujottelussa, millejä matkassa, sekunnin sadasosia.
Miten on mahdollista mitata noin pienet erot?
Samaa ihmettelen mäkihypyn puvuissa, joillain haaraosa roikkuu melkein polvissa? Reiluako?
Hyvä Suvi! Onko Suomen ainoa mitalitoivo olympialaisissa?
Penkkiurheilupäivä täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on erot pujottelussa, millejä matkassa, sekunnin sadasosia.
Miten on mahdollista mitata noin pienet erot?
Samaa ihmettelen mäkihypyn puvuissa, joillain haaraosa roikkuu melkein polvissa? Reiluako?
Sveitsiläiset kellosepät ovat taitavia!
Vierailija kirjoitti:
Kevyet lumityöt aamulla, mukava oli kolailla kevyttä pakkaslunta. Se riitti tämän päivän ulkoiluksi.
Joku pelaa pasianssia- minä en edes tunne kortteja, lapsuudenkodissani ei niitä ollut.
Kun ristikkoja ratkoessa tulee vastaan joku kyse niistä niin kysyn mieheltä.
Katsoimme Loma Roomassa- leffan. Kylläpä Audrey Hepburn oli kaunis!
Leppoisaa sunnuntai-iltaa.
Olikin mukava tehdä tänään lumitöitä, kun oli niin kevyttä lunta. Eka kerta tänä talvena minulla, mies aiemmin hoitanut lumityöt. Tykkään tehdä lumitöitä, hyvää hyötyliikuntaa.
Pelaan pasianssia melkein joka päivä, omilla korteilla ja välillä netissä.
Täyttelen sanaristikoitakin ajankuluksi. Jos vaikka muisti pysyisi paremmin tallella. ainakin niin toivon.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa täällä mitään ilkeää, paitsi häirikön viesteissä! Miksi trollaat? Sinua ei selkeästi uskota.
Muut on mukavia, paitsi sinä :(
Höpsö, sinut mukavan tunnistaa ainakin :( aina ja ikuisesti. Olet superliimaa, jokaisen ketjun tuho.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Haluan pilata tämänkin ketjun. Kaikki ketjut, joihin D kirjoittaa. D:n on pyydettävä anteeksi ja häivyttävä lopullisesti. Haluan ja voin pilata. Saan tämänkin lukituksi. Kuten edellisetkin olen saanut viidesti lukittua.
Kiitos tunnustuksesta, viestisi on ilmoitettu ylläpidolle porttikielto-pyynnön kera. Kaivat kuoppaa itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Haluan pilata tämänkin ketjun. Kaikki ketjut, joihin D kirjoittaa. D:n on pyydettävä anteeksi ja häivyttävä lopullisesti. Haluan ja voin pilata. Saan tämänkin lukituksi. Kuten edellisetkin olen saanut viidesti lukittua.
Etkä sä olet yksin, meitä on paljon.
Kiitos tunnustuksesta, viestisi on ilmoitettu ylläpidolle porttikielto-pyynnön kera. Kaivat kuoppaa itsellesi!
Ei ole ennekään haitannut mitään!
Vierailija kirjoitti:
Trolli rikkoo monta keskustelun sääntöä:
Uhkailee, herjaa, haukkuu.
Kirjoittaa kaiken aikaa ohi aiheen.
Trollaa, spämmää kivoja viestejä poistoon. VPN.
Trolli rikkoo sääntöjä. Ei kukaan muu.
Poista tämäkin. Totuus. Kolmannen kerran. Moni ehtii lukea.
Niinhän sinäkin teet noita kaikkia. Säännöt on samat kaikille.
Trolli rikkoo monta keskustelun sääntöä:
Uhkailee, herjaa, haukkuu.
Kirjoittaa kaiken aikaa ohi aiheen.
Trollaa, spämmää kivoja viestejä poistoon. VPN.
Trolli rikkoo sääntöjä. Ei kukaan muu.
Poista tämäkin. Totuus. Kolmannen kerran. Moni ehtii lukea.
Vierailija kirjoitti:
D voisitko lähteä ja jättää meille edes yhden ketjun? Pliis.
P saisi kirjoitella. Ja muut.
Vierailija kirjoitti
uhkailua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
uhkailua!
Mode valvoo. Haukkumiset poistuu pian!
Nakeista: minäkin syön yhden nakin raakana aina ruokaa niistä laittaessani. Samoin muutaman raa'an perunalohkon. Laaduntarkkailua :).
Herneistäkin syön liotettuna monta, kaikkea en tee keitoksi.