Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin miehet musta silti olisivat kiinnostuneita koska painaisin silti liikaa. Painan nyt 116kg eli olisin 101kg jos painaisin 15kg vähemmän. Olen ollut 125kg, että on tässä nyt suunta alaspäin kuitenkin. Aikaahan tämä vie, mutta eipä tämä ylipaino ole hetkessä tullut.
Mut hienoa sun kannalta, että olet onnistunut keventämään, ja tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksini olisi tuossa tapauksessa 15, eli en usko. Tai ehkä jotain narkkaria voisi kiinnostaakin. Sinällään ei väliä, kun en halua, enkä tarvitse miesten kiinnostusta tämänkään kokoisena.
Itse olen ollut about tuossa BMI:ssä enkä kiinnostanut miehiä. Aikuisiällä BMI:ni on vaihdellut välillä 15.5 - 34, enkä huomannut missään kohtaan erityistä kiinnostusta miesten suunnalta. Ärsyttää tällaiset ketjut, missä naisen kiinnostavuus typistetään hänen ulkonäköönsä ja etenkin hoikkuuteensa. Olen ollut yli puoli elämääni syömishäiriöinen enkä haluaisi nuorten joutuvan lukemaan tai kokemaan kehoarvostelua. Se voi pilata elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin miehet musta silti olisivat kiinnostuneita koska painaisin silti liikaa. Painan nyt 116kg eli olisin 101kg jos painaisin 15kg vähemmän. Olen ollut 125kg, että on tässä nyt suunta alaspäin kuitenkin. Aikaahan tämä vie, mutta eipä tämä ylipaino ole hetkessä tullut.
Mut hienoa sun kannalta, että olet onnistunut keventämään, ja tsemppiä!
Avioero oli alkuun suurin painonpudottaja koska multa meni ruokahalu. Siitä sitten sain motivaatiota jatkaa eteenpäin. Ja ei, ei ollut mun ylipaino eron syy vaan olin ylipainoinen jo silloin kun tapasimme.
Luulen että useampi pitäisi minua hyvännäköisenä. Mutta luonteesta tykkäisi samat oudot hiipparit, se kun on mitä on eikä laihduttamalla parane.
Olen ollut saman miehen kanssa yli 20 vuotta joten ei kiinnosta toiset miehet.
No nyt ei kiinnostu kukaan joten ei tästä huonommaksikaan tilanne voisi muuttua. Toisaalta en kiinnostu itsekään nykymuodossani kenestäkään koska en ole millään tavalla oma itseni enkä elä omannäköistä elämää.
Yhtään vääränlaista miestä en enää halua.
Olisin silloin vakavasti alipainoinen.Sairaalahoidossa.
Varmaan joku lääkäri ainakin kiinnostuisi jos painaisin 40kg ollessani 175cm pitkä.
Tuskin paljon auttaisi. No ehkä olisi terveyden kannalta hyvä painaa alle 150 kg.
Todennäköisesti miehet katsoisivat kauhistuneena 33 kiloa painavaa läpeensä nälkiintynyttä nuorta naista:(
En usko. silloin painaisin 40 kiloa, jos joku siitä kiinnostuisi niin siinä tyypissä olisi jotain vikaa.
Ei se painosta ole kiinni, töissä yksi runsaasti ylipainoinen on naimisissa komean, laihan ja varakkaan talousjohtajan kanssa ja vielä töissä kehuu miten sänkyelämä sujuu hyvin.
Painaisin 44 kg enkä taatusti 54-vuotiaana ja niin vahvasti alipainoisena viehättäisi ketään normaalia miestä.
En taitaisi olla hengissä enää jos 15 kg lähtisi... tai ainakin olisin ihan luuranko ja sellaista ei kukaan ainakaan halua.
Mutta suomalaiselta läskinaiselta jos lähtee 15 kg niin sitä ei edes huomaa... niin on läskiä tanttaa että...
Miksi pitäisi kiinnostua? Olen sitä paitsi naimissa.
Olen 48 v. ja ollut saman puolison kanssa 25 vuotta. Toivon, että piiritys ei ala missään tilanteessa.
Kuinka monta miten on -aloitusta tällä viikolla?
Ei. Olen painanut 15 kg vähemmän ja ei minusta kiinnostuta. Mitä väliä? On muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin miettiä, mikä kiinnostaa miehiä.