Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (176)
Olen painanut 15 kg vähemmän, eikä kukaan kiinnostunut minusta silloinkaan, joten minulla on todisteet siitä, että ei kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
En. Olin nuorena alipainoinen ja silloin minusta kiinnostuivat sadistiset ja naiesn kärsimyksestä nauttivat miehet. Nykyään kun olen hyväkuntoinen ja sopusuhtainen, terveyden perikuva, karkotan sadisteja jo pelkällä loistavalla olemuksellani.
Tossa on järkeä
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiinnostuisi vain sellaiset joilla on pakkomielle anorektikoihin.
Itselle tuli mieleen, että lapsiin. Eikö ne sen takia anorektikoista tykkää?
Olen painanut varmaan 25kg vähemmän, eikä silloinkaan kukaan kiinnostunut. Joten en usko.
No en, joskus laihduin tuon verran ja ei mitään vaikutusta
Olisin sairaalloisen alipainoinen joten ei kiinnopstuisi kukaan.
En. Aikuisiällä painoindeksini on vaihdellut välillä 20-27, eikä mikään versio minusta ole herättänyt juurikaan mielenkiintoa minkäänlaisissa miehissä. Mutta ei se mitään, saapahan elää itselleen!
En ole kiinnostunut miehistä, enkä kyllä naisistakaan.
Siksi lihotin itseni 15 kg, että saisin olla rauhassa. Se tepsi, suosittelen.
En usko. Uskon, että musta kiinnostuisi silloin pinnalliset miehet, joita ei mun ajatukset, tunteet tai unelmat kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen painanut 15 kg vähemmän, eikä kukaan kiinnostunut minusta silloinkaan, joten minulla on todisteet siitä, että ei kiinnostuisi.
Sama.
Olisin pahasti alipainoinen silloin
Olen saanut hyvin jo runkoon lihasmassaa ja muotoja, kiinteä olen myös.
Painoni on kasvanut ja saan huomattavasti enemmän huomiota miehiltä.
(t. homomies)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut hyvin jo runkoon lihasmassaa ja muotoja, kiinteä olen myös.
Painoni on kasvanut ja saan huomattavasti enemmän huomiota miehiltä.
(t. homomies)
Kyllä moni bi lykkiikin mielummin kiinteää miestä kuin höllyvää..
Jos mies ei kestä 15 kiloa naisella, se ei ole parisuhteen arvoinen. Koska kuka tahansa voi kerätä painoa, kunnes taas hoikentuu, ellei ole tarpeeksi tiukka ruokavalio. Jos on hysteerinen ukko, mäelle.
Kiinnostaisivatko he minua?
Pidän kauniista vaaleista miehistä.
No en haluaisi näyttää anorektikolta.
En usko. Kun olin nuorempana kokoa 34-36, en mitään ihmeellistä huomiota silloin saanut. Enkä kyllä sellaista ole halunnutkaan osakseni. Sekä hyvännäköiset että tavalllisen näköiset ovat ihan samassa määrin olleet kiinnostuneita minusta nuorempana ja hoikempana kuin nyt vanhempana ja vähemmän hoikkana. Taitaa myös tuo naamataulu vaikuttaa ja muutkin seikat, että joku kiinnostuu.
Tuskin miehet musta silti olisivat kiinnostuneita koska painaisin silti liikaa. Painan nyt 116kg eli olisin 101kg jos painaisin 15kg vähemmän. Olen ollut 125kg, että on tässä nyt suunta alaspäin kuitenkin. Aikaahan tämä vie, mutta eipä tämä ylipaino ole hetkessä tullut.
En. M66