Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (166)
Ei,olen liian vanha sellaisiin. Ja normaalipainoinen.
Yli 50v normipainossa oleva nainen, jos laihduttaa lyhyellä aikavälillä 15 kg, niin voi sitten näyttää sitten yli 60 vuotiaalta luurangolta. Tiedän kun olen vähemmillä kiloilla tämän nähnyt läheltä. Ei en usko sen lisäävän miesten kiinnostusta. Mies minulla kyllä on, että ei tarvi kyllä itse kokeillakaan.
Mies ei tykännyt yhtään kun laihduin 15 kg, 54 kiloiseksi. Rinnat hävisi ja pehmeys. Luut törrötti. Urheilin kropan liian kuivaksi.
Olisin varmaan kuollut, jos painaisin 15 kg vähemmän. Nyt 55 kg.
Enemmistö mammoista taitavat olla niin positiivisia kehoiltaan, ettei 15kg:n painon pudottaminen näy vielä missään.
Kyllä varmaan. Ambulanssi miehet veisi sairaalaan.
Minusta kiinnostuisi vain sellaiset joilla on pakkomielle anorektikoihin.
Mies, jota itse pidän mielenkiintoisena, ei kiinnostu painon perusteella joten vastaus otsikon kysymykseen on: en usko.
Jaa-a, olisin sitten 34 kg, joten varmaan sairaalaan joutuisin, eli miesten mielenkiinto olisi täysin sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Litteä vatsa naisella on jees 👍
Niin on miehelläkin. Mitä sitten?
En usko, että <40kg naisista kiinnostuvat miehet olisivat minusta kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v normipainossa oleva nainen, jos laihduttaa lyhyellä aikavälillä 15 kg, niin voi sitten näyttää sitten yli 60 vuotiaalta luurangolta. Tiedän kun olen vähemmillä kiloilla tämän nähnyt läheltä. Ei en usko sen lisäävän miesten kiinnostusta. Mies minulla kyllä on, että ei tarvi kyllä itse kokeillakaan.
Niin en tiedä, laihduin 8-9 kg 55-v, olin siis ennen n. 67 kg, pituutta 160. Miehet alkoi kiinnostumaan enenevässä määrin selkeästi, tiedä sitten johtuiko se tuosta laihtumisesta vai mistä.
Ei, olisin ihan liian laiha! Mulle täydellinen paino on 65kg
167cm/55kg
-15kg ja olisin niin langanlaiha ettei yksikään mies kiinnostuisi noin sairaalloisen laihasta naisesta.
En olisi yhtään haluttavampi. Olisin ruttuinen luuranko.
Olen onnellisesti parisuhteessa rakastamani miehen kanssa jo vuosikausien ajan. Joten en todellakaan kaipaa mitään "mielenkiintoisia miehiä" parisuhdemielessä vaan saavat pitää kaikki ajatuksensa aivan vapaasti itsellään.
Millä tavalla mielenkiintoisia? Timmejä miehiä sain lihavanakin, mutta ei sillä ulkonäöllä ole niin väliä loppupeleissä. Älykkyys ja hauskuus on paljon tärkeämpiä asioita.
Esim. yksi timmi mies oli pakkomielteinen minusta ja yksien treffien jälkeen puhui jo naimisiin menosta yms.
No sitten ehkä kuolisin aliravitsemukseen ja tapaisimme toisemme taivaassa tai seuraavassa elämässä.