Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (166)
Ei, vaan pinnallisemmat miehet. En ole kiinnostunut painnaööisista uloknäkökeskeisistä ihmisistä. Olomuotoni on vaihdellut terveyteni mukaan ja ihmissuhteissa sisältö merkkaa enemmän kuin olomuoto.
"Olen kanssasi, koska olet ihailtavan laiha" Ei, ei sellaiseen voi perustaa ihmissuhdetta.
Olen kanssasi, koska olet ihana ihminen ja meillä on kivaa yhdessä jne. Siinä on jo ihmissuhteen alku.
Painoindeksini olisi tuossa tapauksessa 15, eli en usko. Tai ehkä jotain narkkaria voisi kiinnostaakin. Sinällään ei väliä, kun en halua, enkä tarvitse miesten kiinnostusta tämänkään kokoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.
n48
Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa
Minkähän verran sä kuvittelet tämän kiinnostavan.
Ei kiinnosta kiinnostuneet miehet.
En usko, että haluan edes tietää miten mielenkiintoinen mies haluaa seurustella ja harrastaa seksiä 40 kiloa painavan aikuisen naisen kanssa 😳
Tod. näk. mutta valitse silt ruuan. Miehellä en tee mitään
En usko. Jotkut oudot ehkä kiinnostuisivat.
Varmasti, mutta minä en ole kuitenkaan kiinnostunut heistä.
Painaisin 42 kg, ja jos olisin hengissä näyttäisin narkkarilta. En usko, että haluaisin miestä, joka on kiinnostunut sellaisista naisista.
No hyi, en todellakaan haluaisi olla15kg laihempi saati miestä jonka mielestä sellainen olisi kaunista. Olen 170cm/57kg niin otappa kuule siitä 15kg pois ja mieti millainen pystyyn nostettu luuranko sellainen on. Yök!
En. Olisin siltikin valtavan lihava.🐽
Ei kuule kiinnosta pätkän vertaa miesten mielenkiinnot. Onko tämä joku nuorisopalsta.
Joo ei kiinnosta keitä kiinnostaisi, seinähulluja tai psykopaatteja korkeintaan, hengenvaarallisen lihava olisin edelleen.
Joku komea lääkäri tai psykiatri saattaisi kiinnostua. Valitettavasti kiinnostus olisi puhtaan ammatillista.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiinnostus on haitta, ei etu. Kuinkakohan paljon enemmän saisin olla miehiltä rauhassa, jos lihoisin 15 kiloa tai leikkaisin tukan siiliksi?
Et yhtään. Kokeilin.
Tykkääkö ne mielenkiintoiset miehet narkeista? Ne liikkuu varmaan sitten niissä piireissä. Onhan se varmaan mielenkiintoista kuunnella vankilatarinoita/ katutappelu nujakoita, mutta jätän väliin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin miesten kiinnostuvan minusta? Olen jo ollut naimisissa, saanut lapset ja eronnut, koska mies oli pahantuulinen taloudellinen ja kotityöllinen taakka.
Miksi haluaisin samaa p*skaa lisää?
Ei ihme että tämä viesti on saanut valtavasti kannustusta.
T: yksi jolla ero on vielä edessä kun en vauvanhoidolta saa aikaiseksi, mutta muuten allekirjoitan täysin.
Aika monet hullut myös.. kokemuksesta tiiän
Ovat nettimiesten makuun juu, kuten muutenkin naiset joilla menee huonosti ja ovat jotenkin suojattomia