Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (166)
Mielenkiintoinen mies ei ole minusta sellainen jonka mieltymykset ovat niinkin sterotyyppisiä kuin että naisen täytyy olla hoikka. Kaikkihan noin ajattelevat, mitä mielenkiintoista siinä on.
Itse kysymykseen: en halua miesten kiinnostuvan minusta, ei ole innostusta parisuhteeseen enää.
En koskaan haluaisi seurustella miehen kanssa, joka hyväksyy minut vain tietyn kokoisena.
Eli vaikka kiinnostuisi, niin en minä kiinnostuisi heistä.
Olisin silloin 45kg ja pituus 163cm, eli vaarallisen alipainoinen.
Tuskin, olisin aika reilusti alipainoinen
En ole ikinä havainnut mitään korrelaatiota, suuntaan tai toiseen, miehen mielenkiintoisuuden ja hänen ulkonäköpreferenssiensä välillä.
En. Olin nuorena alipainoinen ja silloin minusta kiinnostuivat sadistiset ja naiesn kärsimyksestä nauttivat miehet. Nykyään kun olen hyväkuntoinen ja sopusuhtainen, terveyden perikuva, karkotan sadisteja jo pelkällä loistavalla olemuksellani.
Ehkä, minussa tuo ei kyllä näy missään sillä kokoa löytyy. Ja ihan oma mieskin. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ukko tai akka jossain minusta tai painostani ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.
n48
Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa
Kuten hoikat narkomaanit ja rappioalkoholistit?
Hmm..eli painaisin 170cm pitkänä n. 45kg. Ja mulla on vielä leveä luusto.
Näyttäisin varmaan anorektikolta.
Painaisin 35kg joten en kiinnostaisi enää ketään. Paitsi hautausurakoitsijaa.
Minulla on jo mielenkiintoinen, mukava ja komea mies. Ja tämä yksi riittää, en tarvitse enempää.
En.
Nyt kun en näytä missiltä, tapaan paljon kiinnostavampia miehiä kuin silloin kun näytin missiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa
Mutta naisiahan saa vain laatikkoleukakirurgit eikä kukaan kaunis nainen lähde palstavinkujan matkaan, vaikka olisi kuinka haluttu.
45 kg ja 175 cm ei minusta kuulosta kovin houkuttelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Ai kun luut törröttää eikä ole tissejä eikä persettä.
Hyvin olen elänyt elämäni, kun musta ei nyt nelikymppisenä kiinnostu enää kukaan muu kuin oma puolisoni.
Ei se tilanne kyllä vakavaan anoreksiaan laihduttamalla muuttuisi mitenkään. Varmaan muut muutokset voisi vaikuttaa, mutta ei kiinnosta sellaiset.
Enkä halua tilanteen muuttuvan. Olisi ankeaa, jos saisi jotain näkyvää huomiota miehiltä. Mitä minä sillä tekisin? Vähän kiusallista, mutta ainoa järkevä reaktio olisi tonnin seteli -ilme.
Heh, painaisin alle 45 kg. Moni voisi huolestua terveydentilastani.
Kuinka paljon ap miehet kiinnostuisivat sinusta enemmän, jos 15 kiloa rasvakerroksestasi olisikin lihaksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Lähinnä huonojen miesten. 51kg on vaikkapa 173 senttisellekin pahan näköinen, ellei ole todella kapealuinen ja sirorakenteinen.
Tuskin. Olisin silloin niin reilusti alipainoinen pituuteen nähden.