Lääkeriippuvainen hoitaja
Hoitoalan ihmiset hoi!
Tunnetteko tai tiedättekö kollegoitanne, joilla on lääke/, huume- tai alkoholiongelma? Onko kolleganne ollut lääkkeissä/ aineissa töissä? Onko kukaan koskaan käräyttänyt kollegaansa?
Onko kovinkin yleistä että hoitoalalla käytetään paljon väärin lääkkeitä?
Kommentit (12)
Tiedän montakin lääkäriä ja näkyy ja haisee (hengitys alkoholille) potilastyössä.
Pari vuosikymmentä sitten olin hoitsuna psyk. puolella, ihan normia oli tulla iltavuoroon viikonloppuna lääkekaapin kautti että sai krapulaa helpotettua.
Nyt insinörttinä saa olla vaikka humalassa toissä.
Varmuutta ei ole mutta joskus on tullut vastaan vähän heikkokuntoisia ammattilaisia maanantaisin tai su aamuisin.
Käyttävät kyllä sen huomaa ja kuulee
Sotenistit alapeukuttaneet asiallista aloitusta.
Psykiatrian hoitajaa oon nähnyt aika taajaan alkoholiostoksilla ja ulkonäössäkin siitä viitteitä, että taitaapi maistua enempiki.. että samaa ongelmaa, ku monellaa asiaakaallakin..
Olen hoitaja ja aina, kun annetaan lääkkeet vietäväksi potilaalle, otan sieltä bentsot ja opiaatit omaan taskuun. Ei ne muistisairaat tajua, vaikkei olisi lääkkeitä saaneeeät.
Olihan se ex missi Jonna Kauppila nykyään Ziprus
Mitä sitten vaikka olisi? Jos hoitaa työnsä niin ihan sama vaikka olisi joka päivä 2 promillen humalassa töissä
Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä sellaista kannata kenestäkään odottaakaan.
Joo tunnen. Aika surkea tapaus.