Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako Temusta tilata?

Vierailija
24.11.2024 |

Vai voivatko varastaa korttitiedot?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siitä uskaltamisesta tiedä, mutta en koskaan tilaa mistään kiinalaisesta verkkokaupasta. Lisäksi jos suinkin voin välttää, niin en myöskään osta kivijalkakaupasta tuotetta, jossa lukee made in China. Tuen kotimaista ja vähintäänkin eurooppalaista valmistajaa. Se on meidän kaikkien hyväksi. 

Mutta se joka haluaa/uskaltaa tukea kiinalaista pääomaa ja kaupan herruutta, niin tekee sen. Muiden ostamisia en arvostele, minä toimin omatuntoni mukaan.

Vierailija
2/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siitä uskaltamisesta tiedä, mutta en koskaan tilaa mistään kiinalaisesta verkkokaupasta. Lisäksi jos suinkin voin välttää, niin en myöskään osta kivijalkakaupasta tuotetta, jossa lukee made in China. Tuen kotimaista ja vähintäänkin eurooppalaista valmistajaa. Se on meidän kaikkien hyväksi. 

Mutta se joka haluaa/uskaltaa tukea kiinalaista pääomaa ja kaupan herruutta, niin tekee sen. Muiden ostamisia en arvostele, minä toimin omatuntoni mukaan.

Olet jalo yksilö. Timantti rapakivien joukossa. Olet selvästi muita parempi, kunniallisempi ja tunnollisenpi. Olisipa kaikki kuten sinä. Kaiken lisäksi olet terve, hyvinvoima, kaunis, komea, rikas ja huumorintajuinen. Olemuksestasi huokuu lämpö, välittäminen ja ihmisten aito kohtaaminen. Olet luontainen johtaja, paimen kuka laumaansa johdattaa. Näytät muille valon ja osoitat meille mikä on elämän tarkoitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa temusta. 

Vierailija
4/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä kiinalaisia halpakauppoja. 

Vierailija
5/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi mennyt, meillä tilattiin jo töihinkin krääsää sieltä. Mites ne myrkyt? Joutuu työskentelemään sit siellä myrkkyilmassa.

Vierailija
6/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon ja kaikki on sujunut hyvin. Tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
7/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se myrkyllisyys ole vähän vakavampi asia 

Vierailija
8/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortinkin tiedot voidaan viedä mutta isompi riski on että tilaat ongelmajätettä. Heidän tuotteissa ei ole mitään tuoteturvaa kemikaalien, sähköturvallisuuden jne osalta + kukaan ei auditoi missä oloissa tuotteet valmistetaan ja käytetäänkö esim lapsityövoimaa ja lorotetaan kaikki kemikaalit suoraan samaan jokeen mistä otetaan käyttövesi...

Itse en ostaisi yhtään mitään suoraan kiina-kaupasta. 

Vierailija
9/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jalo yksilö. Timantti rapakivien joukossa. Olet selvästi muita parempi, kunniallisempi ja tunnollisenpi. Olisipa kaikki kuten sinä. Kaiken lisäksi olet terve, hyvinvoima, kaunis, komea, rikas ja huumorintajuinen. Olemuksestasi huokuu lämpö, välittäminen ja ihmisten aito kohtaaminen. Olet luontainen johtaja, paimen kuka laumaansa johdattaa. Näytät muille valon ja osoitat meille mikä on elämän tarkoitus. 

No kyllä ottaa koville. Sinä ainakin olet ihan idiootti. Meidän kaikkien tulisi välttää kiinalaisia halpatuotteita parhaamme mukaan. Todella kannattaisi suosia suomalaista työtä ja tuotantoa ja jos ei mikään muu kiinnosta, niin kannattaisi ajatella edes omaa turvallisuutta. Suoraan kiinasta tilatessa kukaan ei edes pistokokein tutki, millaista tavaraa sieltä saat. Mikään sähköinen ei ole turvallista ilman testausta ja tutkimuksia, puhumattakaan sitten valmistusmateriaaleista tai -tavoista. Teet hallaa itsesi lisäksi ainakin ympäristölle, noiden tehtaiden työntekijöille ja kotimaan taloudelle. 

Vierailija
10/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla eikä kannata ellet halua tyhjänpäiväistä roinaa joka hajoaa, ei hoida asemaansa tai johon kyllästyt kahden käyttökerran jälkeen. Lisäksi monissa tuotteissa vaarallisia määriä haitallisia kemikaaleja ja raskasmetalleja. 

mutta jos haluat kuolla nuorena syöpään ni osta pois

Vierailija
11/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä maksaa kortilla tietenkään vaan Klarnan kautta joko osamaksulla tai noin kuukauden maksuajalla kertasuorituksena. 

Vierailija
12/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse antaisi korttitietojani kiinalaisille ja toinen juttu, tavara on krääsää. 

Vierailija
13/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta Kiinasta mitään. Kiina tukee Venäjää Ukrainan sodassa ja katkoo meidän merikaapeleita Itämerellä.

Vierailija
14/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temun tuotteet ovat täydellisiä pettymyksiä, älä vaan tilaa. Lisäksi kun kerran tilaat, niin ne ovat perässä kuin rakkikoirat viesteineen. 

Vierailija
15/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Temusta monta kertaa ongelmitta. Vain muutama heikkolaatuinen tuote on osunut kohdalle. Se on selvästi vähemmän kuin suomalaisista kaupoista. Shitflation on täyttä totta Suomessa. Isot ketjut tilaavat halvinta ja huonointa tavaraa eikä sitä mitenkään tutkittu ole. Myrkkyjä on löytynyt hiljattain esim Marimekon, XS-lelujen ja Citymarketin tuotteista. Tukesin vaarallisten tuotteiden listalta löytää lähes kaikki isot ketjut.

Elokuussa ostin kolme pakettia sukkia, kaksi Suomesta ja yhden Temusta. Suomesta ostetut ovat jo roskiskunnossa kun taas Temusta tilatut edelleen kuin uusia. 

Vierailija
16/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Suomesta ja tuet työllisyyttä.

Vierailija
17/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kortilla, vaan klarnalla, ja sekin ilman niiden sovellusta. Voit maksaa vasta, kun olet nähnyt tavaran.

Vierailija
18/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut Temusta monta kertaa ongelmitta. Vain muutama heikkolaatuinen tuote on osunut kohdalle. Se on selvästi vähemmän kuin suomalaisista kaupoista. Shitflation on täyttä totta Suomessa. Isot ketjut tilaavat halvinta ja huonointa tavaraa eikä sitä mitenkään tutkittu ole. Myrkkyjä on löytynyt hiljattain esim Marimekon, XS-lelujen ja Citymarketin tuotteista. Tukesin vaarallisten tuotteiden listalta löytää lähes kaikki isot ketjut.

Elokuussa ostin kolme pakettia sukkia, kaksi Suomesta ja yhden Temusta. Suomesta ostetut ovat jo roskiskunnossa kun taas Temusta tilatut edelleen kuin uusia. 

Hienosti sumutettu. Tukes tutkii maahantuojien tuomat tutotteet ja kistalle päätyy vaaralliset. Tämä kertoo valvonnan toimivuudesta. Jos tilaat itse kiinalaisesta verkkokaupasta tutkit ja vastaat tuotteen turvallisuudesta itse.

Vierailija
19/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Suomesta ja tuet työllisyyttä.

Suomalainen ahne paskayrittäjä pistää rahat taskuun eikä työllistä ketään.

Kaikki ostokset ulkomailta, Suomesta vain minimi.

Vierailija
20/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaaksi mennyt, meillä tilattiin jo töihinkin krääsää sieltä. Mites ne myrkyt? Joutuu työskentelemään sit siellä myrkkyilmassa.

Kerro asiasta esihenkilöllesi tai työsuojeluvaltuutetulle. Kenenkään ei pitäisi joutua työssään tutkimattomien ja mahdollisesti vaarallisten laitteiden ja materiaalien kanssa.