Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (5724)

Vierailija
5721/5724 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nojaan tosi paljon ihan tavalliseen tekemiseen. Ulkoilen paljon ja marjastan. Kulutan aikaa. Välillä toimii ja välillä ei. Musiikki toinen tärkeä asia. Välillä seuraan urheilua. Tosi tavallista juttuja. Niihin tavallaan turvaan, että on edes jotain. 

Musiikista saa eniten, se vie joskus kauas pois, joskus se tulee niin tykö että se on kuin henkinen orgasmi kun kiihkeästi odottaa tuttua kertauskohtaa. Kielet on mahtava harrastus, uuden oppiminen antaa voimaa. Ymmärränhän minä että on aikoja jolloin uuden oppiminen ei tule edes mieleen, musiikki puolestaan antaa mielikuvitukselle vapaat kädet. Antaa mennä vaan, lempimusiikki soimaan äläkä tee mitään. Ole vai ahne ja itsekäs ottaja, tähän se sopii.

Musiikki on kyllä lapsesta asti ollut minulle tärkeää. Osaan soittaa paria soitinta (tai olen ainakin osannut) ja muutenkin tykkään kuunnella musiikkia. Kun voin tosi huonosti niin en edes musiikkia voinut kuunnella. Se jotenkin toi levottoman olon ja ahdisti. Nyt sitten, kun voin kuunnella niin kuuntelen paljon. Se auttaa kestämään elämää ja piristää. Joskus mietin jos kirjoittaisin tärkeimpiä kohtia biiseistä ylös ja lukisin niitä vaikeina hetkinä tai jopa kirjoittaisin johonkin tauluun ne ja kehyksiin pistäisin, jotta voisi välillä muistaa ne, kun on syytä muistaa. Sitten totesin, että miksi toisaalta ja onko turhaa jo tuokin. 

Tee se, tee ehdottomasti. Varmasti se antaa sinulle jotain. Olet ilmeisesti hyvin musikaalinen, sitä lahjaa kannattaa hyödyntää. Sano itsellesi päivittäin että olet tosi musikaalinen ja muutenkin hyvä tyyppi. Kauniskin. Hymyile itsellesi. Laula ja tanssi. Minä en ole musikaalinen mutta laulan mielelläni, tanssisinkin, mutta nyt olen toivottavasti väliaikaisesti pyörätuolissa.

Vierailija
5722/5724 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisia asioita tänään. Kuuma, hiostava päivä Helsingissä. Yksin ollut yli viikon koska olen kesälomalla. Nyt katson Hercule Poirottia, kaikkien aikojen paras sarja. Sitten yleisurheilun em kisojen viimeinen kisa ilta, aamulla katsoin jo Alisa Vainion kulta juoksun. Eli tvn puolesta erittäin hyvä päivä, jopa täydellinen minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/5724 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on voimabiisejä. Olen opetellut sanat ulkoa (etsin ne netistä).  Toinen on italiaksi enkä ymmärrä kaikkea, mutta laulan silti. Suomalaiset biisit melankolisia monesti.

Vierailija
5724/5724 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on voimabiisejä. Olen opetellut sanat ulkoa (etsin ne netistä).  Toinen on italiaksi enkä ymmärrä kaikkea, mutta laulan silti. Suomalaiset biisit melankolisia monesti.

Jos mietin omia voimabiisejä niin nekin ovat monesti synkkiä, mutta niissä on jokin kohta mihin samaistua ja mikä kuvaa juuri sitä tunnetta mikä on itselleni tärkeää. Pukee sanoiksi niitä ajatuksia. En viitsi alkaa tänne eri kohtia kirjoittaa, mutta moni on tärkeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi