Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (5724)
Arkisia asioita tänään. Kuuma, hiostava päivä Helsingissä. Yksin ollut yli viikon koska olen kesälomalla. Nyt katson Hercule Poirottia, kaikkien aikojen paras sarja. Sitten yleisurheilun em kisojen viimeinen kisa ilta, aamulla katsoin jo Alisa Vainion kulta juoksun. Eli tvn puolesta erittäin hyvä päivä, jopa täydellinen minulle.
Mullakin on voimabiisejä. Olen opetellut sanat ulkoa (etsin ne netistä). Toinen on italiaksi enkä ymmärrä kaikkea, mutta laulan silti. Suomalaiset biisit melankolisia monesti.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on voimabiisejä. Olen opetellut sanat ulkoa (etsin ne netistä). Toinen on italiaksi enkä ymmärrä kaikkea, mutta laulan silti. Suomalaiset biisit melankolisia monesti.
Jos mietin omia voimabiisejä niin nekin ovat monesti synkkiä, mutta niissä on jokin kohta mihin samaistua ja mikä kuvaa juuri sitä tunnetta mikä on itselleni tärkeää. Pukee sanoiksi niitä ajatuksia. En viitsi alkaa tänne eri kohtia kirjoittaa, mutta moni on tärkeä.
Tee se, tee ehdottomasti. Varmasti se antaa sinulle jotain. Olet ilmeisesti hyvin musikaalinen, sitä lahjaa kannattaa hyödyntää. Sano itsellesi päivittäin että olet tosi musikaalinen ja muutenkin hyvä tyyppi. Kauniskin. Hymyile itsellesi. Laula ja tanssi. Minä en ole musikaalinen mutta laulan mielelläni, tanssisinkin, mutta nyt olen toivottavasti väliaikaisesti pyörätuolissa.