Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4823)

Vierailija
4821/4823 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi se on pienikin harmi. Olen ankaran ja muuttumattoman elämäntilanteeni lievittämiseksi takonut yhden iltapäivälehden yksinkertaista ilmaispeliä koko kevättalven aina, kun ahdistus lyö yli. Nyt tein puolivahingossa tuloksen, jota on varmaankin mahdoton ylittää, eli pelistä meni maku. Mitä yhtä tyhjänpäiväistä ajankäyttöä minä nyt keksisin?

Mä pelaan korttia siskojen kanssa, leikisti. Jaan kortit kolmelle. Usein häviän.

Onko sisaresi menehtyneet kun olet nyt yksin? Minun on jo nuorena eikä ketään ole jäljellä.

Ei toki. Asuvat kaukana.

Vierailija
4822/4823 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on mulle vaikeampi kuin vaikka vappu tai joulu. Mikäköhän siinäkin on. Toivoin itsekkäästi koleaa ja pilvistä säätä niin ei olisi niin orpo olo kököttää yksin kotona. Käyn siis kävelyllä normaaliin tapaan mutta eipä siinä mene kuin tunti. 

Varmaan se perinnekin syynä, että juhannus ois yhtä juhlaa grillaten ja juhlien porukan kanssa. Tietysti hieno järvimaisema taustalla, jossa pakko jaksaa oleskella auringon laskuun saakka kaulakkain kumppanin kanssa.  Ainakin tällaisia mielikuvia luodaan, eikä se ole edes kaikille mahdollistakaan. 

Sen sijaan kävin kirjastossa ja vietän juhannusta lukien vaikka kiven päällä istuen.  Lenkin teen vaikka keskelle metsää, ehkä evästä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/4823 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tuosta norjan mette-maritin keuhkosiirtoleikkauksesta ja siitä kuinka haakon perui ja peruu jatkossakin menojaan ja velvollisuuksia, jotta voi olla vaimonsa rinnalla sairaalassa. Jäin sitten miettimään, että tuollainen tuntuu varmaan ihan hurjan hienolta ja ihanalta olla noin tärkeä ja rakas, että aviomies on valmis istumaan siinä vuoteen vierellä ja varsinkin tuollaisessa asemassa oleva mies. Tosin sekin varmaan tuntuu ihanalta että on ylipäätään aviomies tai ihan vaan seurustelukumppani joka oikeasti tykkäisi. Oma kokemus rajoittuu aika tasan päinvastaiseen eli olen ollut melkoisen yhdentekevä ja tavallaan kuka vaan kunhan on ollut joku vaan vaikka ei silläkään niin väliksi olisi ollut vaikken olisi ollutkaan. Aika kauheaa tajuta millaista sitä onkaan kokenut ja suostunut sietämään.

Minusta olisi ärsyttävää jos ukko häärisi vuoteen ympärillä, kaikkia töitä ei voi kyllä peruakaan. Kruununprinssin siltojen vihkimiset ym voidaan siirtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi