Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4412)

Vierailija
4401/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sormeni jäi rutistuksiin kahden koneen väliin, kun toinen niistä kaatui. Tyyppi joka kaatoi koneen vaan nauroi mun kivulle. Ei ihan heti sormeni parane. Onneksi vasemman käden sormi niin voin käydä frisbeetä heittelee.

Tuli katsottua laatuelokuvat Fried green tomatoes ja Kevlarsjäl - Iskunkestävä sielu. Mä olin ainut katsomassa Kevlarsjäl leffaa. Molemmat olivat mielestäni todella hyviä.

Pitkä viikonloppu kyseessä, kun itseni kanssa vaan elän. En edes vanhempiani näe, kun lähtivät mökillensä. Se olisi illalla Euroviisujen toinen semifinaali katsottavana. Viisutietäjässä tiistaina kaksi meni vain väärin. En olisi uskonut Moldovan ja Belgian menevän jatkoon. Mä arvostan enemmän taiteellisia esityksiä.

Vierailija
4402/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi käydä veritesteissä, tuntuu kamalalta. Käyn niin vähän kodin ulkopuolella,  että maailma oven toisella puolella pelottaa. Olen alkanut käydä kaupassakin kolmen viikon välein. Joku aika sitten mietin, että voisin alkaa tilata ruoat kotiin. 

Vielä en tiedä miten huomisesta selviän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä mieleeni tuli Velvet - Fix me kappale. Vähänkö mieleni parani tuosta musiikista. Myös löysin sumeista muistoistani kappaleen Hi Tack - Say say say (waiting 4 U). Kesti aikaa löytää toi netistä, kun en muistanut esittäjää enkä nimeä. Vain musiikkivideo tuli mieleeni musiikkineen. Paljastui myös itselleni, että se on miksattu kappaleesta Michael Jackson ft. Paul McCartney - Say say say. 

Kaamea päivä ollut, mutta iltaa myöten parantunut.

Vierailija
4404/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on  jotain kun on röntgen aika, no perjantain jälkeen en olekkaan ollut kenenkään kanssa tekemisissä, ketään ei kiinnosta olenko elossakaan enää, itkua tulee välillä kun en enää ymmärrä miksi olen edes olemassa kun joka päivä on paha mieli tästä tlanteesta kun ei ole ketään, kenelle kertoa asioistaan edes.

Tuuhan kertomaan sitten tänne, miten meni röntgenissä.

Olkanivelessä nivelrikko, piikkrillä voidaan helpottaa, 6 kk seuranta, tekonivelen laitto jos haluaa, on iso leikkaus js pitkä kuntoutus. Ei kiitos.

Vierailija
4405/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävelyllä oli hauskaa. Ihmisiä meni ohitse ei mitään sanoneet. Sitten tulin kotiin

Luin kirjaa sen jälkeen söin ruokaa. Sitten katsoin you tubea . Sen jälkeen vein roska pussit roska laatikkoon.  Vähän satoi vettä. Nyt vielä enemmän sataa. Sitten viestitelin serkun kanssa watapissa . Parempi asua yksin nautin siitä. 

Vierailija
4406/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää vaan. Olen suurimman osan päivästä maannut sängyssä, ei suihkuunkaan jsksa mennä vaikka se kyllä piristäis. Masennustahan tämä on.

Näin epäilen omalla kohdallanikin, että masennukseen olen tainnut sairastua vaikka sinällään aika evvk. Muuttuisiko elämä tästä jotenkin paremmaksi jos en olisi masentunut. Tuskin ja miten voisikaan kun masennus on seuraus, ei syy.

Samaa mäkin mietin, ei sitä syytä masennuslääkkeet poista eli yksinäisyyttäni, tänäänkään en ole muuta kun istunut yksin kotona, joo en lähde yksin mihkään kahviloihin, olen kokeillut sitä ja vielä masentuneempana tulenn pois sieltä.

Vierailija
4407/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna pitäisi käydä veritesteissä, tuntuu kamalalta. Käyn niin vähän kodin ulkopuolella,  että maailma oven toisella puolella pelottaa. Olen alkanut käydä kaupassakin kolmen viikon välein. Joku aika sitten mietin, että voisin alkaa tilata ruoat kotiin. 

Kaikki lääkäri- ja labrakäynnit on jotenkin inhottavia yksin kun ei voi kertoa kenellekään että pelottaa/jännittää eikä kukaan myöskään vakuuta kaiken olevan hyvin tai muuten tsemppaa. Saati että lähtisi kaveriksi tai kysyisi jälkeenpäin miten meni. Eikä tietysti kenellekään voi kertoakaan sen paremmin hyviä kuin huonojakaan uutisia. Tosi monessa asiassa loppujen lopuksi olisi niin kivaa että olisi joku jonka kanssa ne voisi jakaa. 

Itsekin kävin aiemmin kaupassa tosi harvoin enkä yleensä edes kerran viikkoon, mutta sitten alkoi mökkihöperyys vaivaamaan siihen malliin että totesin olevan parempi että käyn edes siellä kaupassa. Nyt sitten käyn välillä jopa päivittäin tai teen sitä, että käyn yhtenä päivänä yhdessä kaupassa ja toisena sitten toisessa mikä onkin ihan toisessa suunnassa. Välillä jopa lähden ihan vaan huvikseen ja ajankuluksi käymään kävellen tuolla isommissa automarketeissa vaikka ei sieltä viitsi mitään kauhean raskasta kantaa. Tuntuu niin hölmöltä kun kirjoittaa tällaista koska onhan tämä elämä ihan tosi tyhmää ja tylsää kun suurin kohokohta on käydä maitokaupassa. En olisi ikinä uskonut että elämäni menee tällaiseksi ja varsinkaan että se on tällaista jo tässä iässä. Joskus eläkeikäisenä mummelina ihan normia varmaan, mutta ei vielä.

Toivottavasti menee hyvin se sinun labrakäynti. 

Vierailija
4408/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Miksi olet mökkiytynyt, viihdytkö yksin?

Vierailija
4409/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että masennus tavallaan saa monet hidastamaan elämäänsä ja sitten kun siitä alkaa parantua (jos siis paranee) niin monelle iskee juuri se ajatus, että mitä tekisi ja minne menisi yms. Sellainen fiilis, että tahtoisi tehdä jotain ja silti se elämä pysyy ennallaan. Ei ole edelleenkään ihmisiä elämässä tai paikkoja oikeastaan minne mennä. Näin elämä säilyy ennallaan siinä mielessä, vaikka sinulla olisikin energiaa tehdä paljon kaikkea. 

Vierailija
4410/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monena iltana nyt ollut ahdistunut ja sellainen epätoivo iskenyt. Mietin elämääni ja sitä, että miten aina jaksaa eteenpäin. Joskus tuntuu niin raskaalta kaikki. Tulee sellainen levoton ja hyvinkin rauhaton olo. Jotenkin, kun miettii menneitä vuosia niin monesti katson vuosilukuja ja mietin onko tuostakin noin paljon aikaa. Aika sinänsä ei monesti tunnu kuluvan millään ja silti vuodet menevät melko äkkiä. Sumussa ehkä niin kuin joku elämäänsä kuvasi. Eihän näissä viikoista aina paljon muista. Sama toistuu ja päivät melko samanlaisia. Lisääntynyt valoisuus ei oikein tunnu nyt hyvältä. Päätä särkee useammin ja unet häiriintyvät. Tämä, vaikka valosta pidänkin. 

Vierailija
4411/4412 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin maanantaina kaupungilla. Tuntui ihan seikkailulta kun viimeksi olen pyörähtänyt kylillä joskus viime vuoden puolella. Eipä ollut mikään muuttunut. Puolitoista tuntia sain matkoihin kulumaan. Oli kiva tulla kotiin.

Vierailija
4412/4412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että masennus tavallaan saa monet hidastamaan elämäänsä ja sitten kun siitä alkaa parantua (jos siis paranee) niin monelle iskee juuri se ajatus, että mitä tekisi ja minne menisi yms. Sellainen fiilis, että tahtoisi tehdä jotain ja silti se elämä pysyy ennallaan. Ei ole edelleenkään ihmisiä elämässä tai paikkoja oikeastaan minne mennä. Näin elämä säilyy ennallaan siinä mielessä, vaikka sinulla olisikin energiaa tehdä paljon kaikkea. 

Se on näin, tässä minunkn iässä  62 vkaupassa käynti on kohokohta päivässä ja just, ei oo ketään kelle kertoa lääkärikäynneistä tai mistään muustakaan. Itkua on jo tullut taas tänä aamuna, pitäis saada rauhottavia lääkkeitä, et ei miettis tätä yksinäisyyttä liikaa ja olis vaan, kun en edes odota mitään elämän minulle antavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi