Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (3283)
Mitä tuossa voi muutenkaan tehdä? Olen huomannut, että myös naisilla on paljon orgasmivaikeuksia. Myönnetään pieni muna, mutta on siinä rakenteissa eroja. Ensimmäinen avopuolisoni ei saanut vaginacentrisiä orgasmeja ollenkaan, siis normi yhdynnässä (ja me koitettiin kaikkea... parvekkeella, töllöä katsoessa koira-asennossa, keittiön pöydällä, autossa, jossain takapihan puskassa naapureilta suojassa... siis ihan kaikkea... ei ollut ainakaan häpeilystä kiinni). Sen tyttökaveri suositti perhosta klitoriksen päälle, mutta se 50-60egen toosa hajos jo toisella käyttökerralla, kun sen kiinnityshihna repes. Ainoa millä se sai orgasmin oli pitkillä suuseksisessioilla, kun mä painelin sitä sormenpäillä vaginan g-pisteeseen. Mulla oli silloin kielilävistys ja musta tuntu aina sen 30-45 minuutin jälkeen, että mun kieli on ihan vereslihalla, kun sillä on hinkattu niin pitkään kovalla ärsykkeellä. En mä varmaan ois jaksanut sitä, jos oisin joutunut joka toinen päivä elämässäni niihin pakkopulla harjoitteisiin. Mun nykyinen tulee normaalissa vaginayhdynnässä n. 4-5 minuutissa (jos mä jaksan pidättää niin kauan) ja mä tiedän ettei se feikkaa, kun sen supistukset tuntee.
Tässä ketjussa oli aikaisemmin kommentti, miten yksinäinen kokee itsensä vielä yksinäisemmäksi, vaikka olisi isommassa joukossa. Aina kun kehotetaan osallistumaan ja käymään tapahtumissa, jossa olisi sosiaalista kanssakäymistä. Kokeilin äskettäin tätä, mutta tunsin taas sen yksinäisyyden ja ulkopuolisuuden tunteen, kun kaikilla tuntui olevan tuttuja tai seuraa. Kuuntelin vain sivusta puheen sorinaa yksin siellä istuessani. Vaikka nautin itse esityksestä, jäi tunne taas kaihertamaan. Sitten kotiin takaisin ja tyhjä olo. Mietin, olenko vain masentunut ja pitäisikö pysytellä vaan omissa oloissaan poissa kaikesta.
Juoskaa! Ja kovaa!!!
Kovasta tykkään minäkin! Puolikova tai lerppu on hankala saada sisään. Miten juokseminen auttaa kullin kovuuteen?
Vierailija kirjoitti:
"Olen yli 60-kymppinen"
Siis yli 600-vuotias
Seksitautien takia dildo on kivempi.
Tämä näkyy myös tällä palstalla. Naiset sietävät täysin käsittämättömiä ääliöitä ja mieslapsia. Täällä sitten kysellään mitä pitäisi tehdä. Pitäisi jättää ne siat ja ottaa tilalle kunnollinen mies. Voi olla, että joutuu tinkimään vähän esim. ulkonäöstä mutta fiksut miehet osaavat yleensä pitää huolta myös ainakin fyysisestä kunnostaan vaikka eivät mitään Brad Pitteja (millenniaalit googlettakaa) olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä näkyy myös tällä palstalla. Naiset sietävät täysin käsittämättömiä ääliöitä ja mieslapsia. Täällä sitten kysellään mitä pitäisi tehdä. Pitäisi jättää ne siat ja ottaa tilalle kunnollinen mies. Voi olla, että joutuu tinkimään vähän esim. ulkonäöstä mutta fiksut miehet osaavat yleensä pitää huolta myös ainakin fyysisestä kunnostaan vaikka eivät mitään Brad Pitteja (millenniaalit googlettakaa) olisikaan.
Se ongelma on vaan siinä että jos ulkonäöstä tinkii ja itse on vetävän näköinen niin se mies alkaa kuvitella että sä petät sitä jokaisen kanssa joka on paremmin näköinen kuin hän. En uskaltaisi seukata sellaisen kanssa ellen olisi nähnyt että itsetunto on tyypillä vahvalla pohjalla.
Huomenta. Nämä joulun ja uuden vuoden jälkeiset päivät ottavat kyllä koville, kun on yksinäinen ilman kavereita, puolisoa ja lapsia. Tuossa joulun aikaan huomasin, että on eräs riippuvuus (ei sano mikä, mutta ei aineisiin). Olen sitten tässä kaiken lisäksi käynyt läpi vieroitusoireita. Oikea helvetti yksinäiselle ihmiselle, kun mieli on aivan maassa ja keho huutaa hosiannaa päälle. Vielä olen etätöissä. Nyt on 12. päivä menossa ja olo on normaalimpi. Kävin tuossa viikolla eräässä matalan kynnyksen sosiaalitapahtumassa ja oli todella mukava. Että sillai. Kunhan pääni saan parempaan kuntoon, aioin yrittää deittailua, kun haluan muijan ja mukuloita.
Kävin eilen kauppamatkalla ostarinbaarissa, niin siellä jo Irakilainen mies oli tulossa luokseni juomaan kaljaa ja tahtoi itselleen pusuja sinne itteensä. Tajusin, että nämä miehet luulevat jos nainen tulee yksin ravintolaan, niin ovat etsimässä seksiseuraa. Onneks oli siellä tuttu mies, ja vaihdoin pöytää. En minä enää tässä iässä mene etsimään seksiä baareista,N62v
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa oli aikaisemmin kommentti, miten yksinäinen kokee itsensä vielä yksinäisemmäksi, vaikka olisi isommassa joukossa. Aina kun kehotetaan osallistumaan ja käymään tapahtumissa, jossa olisi sosiaalista kanssakäymistä. Kokeilin äskettäin tätä, mutta tunsin taas sen yksinäisyyden ja ulkopuolisuuden tunteen, kun kaikilla tuntui olevan tuttuja tai seuraa. Kuuntelin vain sivusta puheen sorinaa yksin siellä istuessani. Vaikka nautin itse esityksestä, jäi tunne taas kaihertamaan. Sitten kotiin takaisin ja tyhjä olo. Mietin, olenko vain masentunut ja pitäisikö pysytellä vaan omissa oloissaan poissa kaikesta.
Juuri näin. Yksinäisyys oikein korostuu kaikissa aktiviteeteissa, joita joko suorastaan tarjotaan yksinäisille tai muissa aktiviteeteissa. Ei yksinäisyyttä voi niin vain laastaroida pois. Toisaalta voi tuntea olonsa ehdottomasti paremmaksi, kun sitten pääsee kuulemasta joukkioiden melko tylsää oman elämän yksioikoista hehkutusta tai juoruilua tai muuten mistään mitään tietämätöntä jonninjoutavaa keskustelua. .
Seksi jonkun randomin miehen kanssa saattaa vain pahentaa yksinäisyyttä. Tietää kuitenkin, että ei merkinnyt randomille muuta kuin reikää, jonne tyhjentää kassinsa. Yksinäisyyden lisäksi tulee vielä itseinho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Yksinäisyys oikein korostuu kaikissa aktiviteeteissa, joita joko suorastaan tarjotaan yksinäisille tai muissa aktiviteeteissa. Ei yksinäisyyttä voi niin vain laastaroida pois. Toisaalta voi tuntea olonsa eh
Näin se on, ihmiset kertovat siellä lapsistaan, lapdenlapsistaan, sisaruksistaan, ym. Minulla ei ole kenestäkään mitään puhuttavaa kun ei ole yksinkertaisesti sukuakaan elossa. Minulle tulee paha mieli ja vielä alan vielä enemmän häpeämään yksinäisyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Nämä joulun ja uuden vuoden jälkeiset päivät ottavat kyllä koville, kun on yksinäinen ilman kavereita, puolisoa ja lapsia. Tuossa joulun aikaan huomasin, että on eräs riippuvuus (ei sano mikä, mutta ei aineisiin). Olen sitten tässä kaiken lisäksi käynyt läpi vieroitusoireita. Oikea helvetti yksinäiselle ihmiselle, kun mieli on aivan maassa ja keho huutaa hosiannaa päälle. Vielä olen etätöissä. Nyt on 12. päivä menossa ja olo on normaalimpi. Kävin tuossa viikolla eräässä matalan kynnyksen sosiaalitapahtumassa ja oli todella mukava. Että sillai. Kunhan pääni saan parempaan kuntoon, aioin yrittää deittailua, kun haluan muijan ja mukuloita.
Naisen mt-ongelmat oli pidemmälle ajalle liikaa.
Yritän antaa miehelle mahdollisuuden, josta en ole lähtökohtaisesti kiinnostunut. Lämpenen hitaasti ja kestää aikaa ennen kuin voisin ihastua.
Mies kärttää seksiä ja suutelemista enkä ole valmis sellaiseen ihmisen kanssa, josta en tiedä mitään.
Yrittää saada minua lähtemään saunaan kanssaan, mutta en haluaisi olla heti missään näytillä kuten lihan pala arvioitavana.
Haluaisin tutustua ihmiseen ja siinä menee aikaa.
Vertailukohtana: olen ihastunut työkaveriini, josta valitettavasti kävi ilmi, että on varattu. Mutta ei olisi mitään ongelmaa suudella. Seksiäkin olisi aika nopeasti vaikka hänenkin kanssa yrittäisin pakottaa itseni ottamaan rauhallisesti, enkä heti hyppäämään sänkyyn. Ihan suhteen keston kannalta. Mutta olo on ihan kuin yö ja päivä. (Varallisuudella/koulutuksella ei tässä vaiheessa ole mitään merkitystä, koska ihastus on varaton amis, kun taas ensiksi mainittu on hyvin toimeentuleva ja koulutettu.)
Vierailija kirjoitti:
Seksi jonkun randomin miehen kanssa saattaa vain pahentaa yksinäisyyttä. Tietää kuitenkin, että ei merkinnyt randomille muuta kuin reikää, jonne tyhjentää kassinsa. Yksinäisyyden lisäksi tulee vielä itseinho.
Pitäähän ne kassit johonkin tyhjentää. Luonto kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Yritän antaa miehelle mahdollisuuden, josta en ole lähtökohtaisesti kiinnostunut. Lämpenen hitaasti ja kestää aikaa ennen kuin voisin ihastua.
Mies kärttää seksiä ja suutelemista enkä ole valmis sellaiseen ihmisen kanssa, josta en tiedä mitään.
Yrittää saada minua lähtemään saunaan kanssaan, mutta en haluaisi olla heti missään näytillä kuten lihan pala arvioitavana.
Haluaisin tutustua ihmiseen ja siinä menee aikaa.
Vertailukohtana: olen ihastunut työkaveriini, josta valitettavasti kävi ilmi, että on varattu. Mutta ei olisi mitään ongelmaa suudella. Seksiäkin olisi aika nopeasti vaikka hänenkin kanssa yrittäisin pakottaa itseni ottamaan rauhallisesti, enkä heti hyppäämään sänkyyn. Ihan suhteen keston kannalta. Mutta olo on ihan kuin yö ja päivä. (Varallisuudella/koulutuksella ei tässä vaiheessa ole mitään merkitystä, koska ihastus on varaton amis, kun taas ensiksi mainittu on hyvin toimeentuleva ja koulutettu
Mikä tuossa miehessä aiheuttaa sen, että romanttista kiinnostusta ei synny? Itse olen juuri tuollainen mies joka vaan treffailee ja treffailee saamatta seksiä ja parisuhdetta.
Mies jolla oli aika paksu ja mulla on ahtaat paikat, gynekin todennut että paikkani on pienet. Seksi sattui muhun kun mies ei ensinnäkään malttanut mitään kunnon esileikkiä ja toiseksi ei suostunut käyttämään liukkaria. Naureskeli että "täähän on kuin neitsyttä panis", mua ei naurattanut yhtään. Harastettiin kahdesti seksiä ja sitten sanoin että sori, ei enää. Mies vinkui kuin muksu jolta ei viety tikkari.
Näillä pakkasilla tämä voisi arktisten asioiden ketju, eikä arkisten.
Vierailija kirjoitti:
Näillä pakkasilla tämä voisi arktisten asioiden ketju, eikä arkisten.
Nerokasta kielellä leikkimistä. Tuli mieleen television Sananselittäjä-ohjelma. Olihan nokkela.
Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä.