Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3283)

Vierailija
3181/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan outoa että tähän ketjuun pesiytynyt nuo seksijankkaajat!!

Niille asioille löytyy kyllä muita ketjuja, eikö tämä olisi voinut pysyä yksinäisille otsakkeen mukaisesti?

Vierailija
3182/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille asioille löytyy kyllä muita ketjuja, eikö tämä olisi voinut pysyä yksinäisille otsakkeen mukaisesti?

Tuntuu, ettei nykyään hävetä enää mitään. Ei edes huonoa käytöstä. Sitä ajattelee väkisinkin, ettei ilkeilijöillä ole kyllä kaikki kohdallaan, kun sitä pahaa oloaan pitää kaataa aivan tuntemattomien niskaan. Varsinkin somessa on liiankin helppoa ladella törkeyksiä, ja sitten joutuu itse poistumaan joistain ketjuista jonkun halveksijan vihamielisyyden takia. Joskus olisi tosin ihan mielenkiintoista nähdä tuo ongelmallinen, että millaisesta ihmisestä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ketjun alkuvaiheessa näin tämän, osasin jo ennustaa, että tästä tulee riitaisa ketju.

Alku oli kivaa jakamista, sitten alkoi tappelu.

Voisiko tässä olla teille tappelijoille vähän vinkkiä, miksi olette yksinäisiä? 

Vierailija
3184/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee että nainen syttyy pelkästään siitä että penis jyystää vaginassa ja saa tästä orgasmin. *huokaus* 🙄

Vierailija
3185/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Jaoit siis joka treffiukolle paljaala, hyvä että hajusta huomaakin moiset.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.

Kyllä kondoomiakin käytettiin useamman kanssa. Jos tapailin pitempään miestä, niin en enää käyttänyt.

Vierailija
3186/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Kaikki tuo pitää paikkansa paitsi pillun hankaus saippualla. Luonnollinen ominaistuoksu on varsin kiihottava. Jos pimppa haisee niin sitten jossain on ongelma ja kannattaa hakeutua gynelle. Pitäähän jokin taso olla. Nuo vaatimukset ovat ihan normaaleja. Vähempi ei riitä eikä kelpaa. 

Vierailija
3187/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että itsensä yksinäisiksi mieltää ketjun perusteella pääasiassa ne jotka ei saa seksiä sekä ne jotka saa seksiä vääränlaisilta kumppaneilta. Ihan kuin seksittömyys / sinkkuus olisi synonyymi yksinäisyydelle.

Samoin näiden edellämainittujen arki vaikuttaa pyörivän seksin / seksittömyyden ympärillä eikä mitään muuta sisältöä ole.

Aika surkeaa, jos yksinäisyys ei vaikuta mihinkään muuhun eikä sitä yksinäisyyttään edes huomaa muusta kuin tuosta että seksiä ei ole tai sitä on vain jonkun haisulin kanssa. Muuten elämä on ihan normaalia ja mukavaa vaikka ikinä ei ole ketään kenen kanssa jutella, ei ketään kenelle kertoa murheitaan, ei ketään kenen kanssa tehdä mitään tai ketään kenen kanssa viettää aikaa. Nököttää vaan aina yksinään mykkänä ja murehtii kuinka sen yhden vehkeet haisi vuonna -97.

Vierailija
3188/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minun vehkeeni haluaisi käsittelyä joka päivä. Viime vuonna oli muutaman kerran mutta ei koskaan vaimon aloitteesta. Yhdessä on oltu jo liian kauan. Miksi enään kärsiä tässä suhteessa. Arki rullaa jotenkuten, mikään muu ei

Vierailija
3189/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minun vehkeeni haluaisi käsittelyä joka päivä. Viime vuonna oli muutaman kerran mutta ei koskaan vaimon aloitteesta. Yhdessä on oltu jo liian kauan. Miksi enään kärsiä tässä suhteessa. Arki rullaa jotenkuten, mikään muu ei

Sanopas sinä miehenä toiselle, että mitä se arjen rullaaminen tarkoittaa sinun mielestäsi? Minulla on ilmeisesti siinä jotain puutetta, mutta naisista ei saa irti että mitä se käytännössä tarkoittaa, mitä pitäisi korjata.

Vierailija
3190/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mun kohdalla ollut niin että olen ihan hyvä tyyppi, mutta ei kyllä mitään kemiaa ollut. Itse en todellakaan ymmärrä miten on parempi olla jonkun kanssa, ihan sama kenen, kunhan ei ole yksin. Tiedän kyllä että moni tyytyy tällaiseen. Itse en pystyisi.

Joo, kyllä täytyy päässä heittää jos ei osaa yksin olla mieluummin kuin jonkun paskan tai yhdentekevän tyypin kanssa.Joo, kyllä täytyy päässä heittää jos ei osaa yksin olla mieluummin kuin jonkun paskan tai yhdentekevän tyypin kanssa.

Vierailija
3191/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää tavallaan mutta itse en voisi asua talossa jossa on hiiriä ja pieniä lapsia samaan aikaan, hyi hitto. Siellä ne rapistelee seuraavina öinä seinien väleissä.

Vierailija
3192/3283 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Seksin jälkeen alapää todellakin kannattaa pestä niin, että kaivelee sormella kaikki miehen sotkut sieltä pois. Se kuuluisa silakan haju johtuu miehestä, eikä naisesta! Tai ainakaan mun alapää ei ole koskaan tuoksahtanut kalaisalle taikka muullekkaan pahalle kuin ainoastaan seksin jälkeen, jos on vaikka nukkunut iltaseksin jälkeen aamuun ilman peseytymistä. Kannattaa myös unohtaa ne höpöpuheet siitä, että alapäätä ei saa pestä sisältä, koska PH arvo. Useammankin kaverin hiivatulehdukset ovat loppuneet siihen, kun ovat alkaneet noudattaa mun neuvoa. Joka suihkun yhteydessä sormi pimppiin ja pohjaa myöten puhtaaksi - ei tietenkään saippuaa sisälle, mut kaikki valkovuoto ym. möhnä sieltä sisältä pois. Pysyy terveenä ja raikkaana.

Vierailija
3193/3283 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, ja nämä jankkaavat tulevat tänne kuin pakkomielteisinä. Haluavat tietysti ärsyttää vai lienevätkö häiriintyneitä trolleja.  Sitten niitä oikeita yksinäisten viestejä saa hakemalla hakea. 

Vierailija
3194/3283 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussi-janikii myy persetä heteromiehille kun on niin yksin.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011731490.html

Vierailija
3195/3283 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan näin, että ihmiset ajattelevat jatkuvasti seksiä? En tiedä mikä minussa on sitten nykyään vikana kun ei kiinnosta seksitouhut yhtään tai sitten ei ole sellaista ihmistä elämässäni joka saisi hormoonit hyrräämään.

Vierailija
3196/3283 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan näin, että ihmiset ajattelevat jatkuvasti seksiä? En tiedä mikä minussa on sitten nykyään vikana kun ei kiinnosta seksitouhut yhtään tai sitten ei ole sellaista ihmistä elämässäni joka saisi hormoonit hyrräämään.

Loppuu yksinäisyys kun lähtee edes etsimään kumppania  ja vielä sattuu se löytymään. Ilman etsimistä saa pysyä sitten yksinäisenä. Sohvalta ei kukaan tule hakemaan, olipa sitten seuraksi tai töihin.

Vierailija
3197/3283 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miehet ajattelee seksiä kuusi kertaa tunnissa, naiset vähän harvemmin. Tätä on oikein tutkittu. Kyllä minäkin, vaikka  olen jo melkein 70-vuotias mummo, ajattelen seksiä monta kertaa päivässä ja haluan monesti viikossa. Onkohan sun hormonitasot kohdallaan? Minä käytän estrogeeniä ja se pitää halut korkeina vieläkin. 

Vierailija
3198/3283 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko otsikon muuttaa sisältöön sopivaksi?

Näköjään sisältö kun ei vastaa otsikkoa :)

Vierailija
3199/3283 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko otsikon muuttaa sisältöön sopivaksi?

Näköjään sisältö kun ei vastaa otsikkoa :)

Miten niin? Kyllä seksin puute on yksinäisyyden surullinen osa.  Ja sitä surua pitää voida jakaa toisten kesken. 

Mitä olet puuhaillut? Kysytään otsikossa.  No surruuttanut satikkaa ja leikkinyt dildolla.  Sitä on yksinäisen naisen osa ja kuulumiset. Miten sä hoidat tämän puutteen? 

Vierailija
3200/3283 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoonitasot on varmaan huonolla tasolla kannattaisi käydä gynellä tai urologilla. Kannattaa selvittää kun hormoonitasot vaikuttavat moneen muuhunkin asiaan kuin libidoon.