Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (3283)
Kyllä on ollut vaikea aamupäivä, purskahtanut välillä itkuun kun ei ole ketään kenelle edes soittaisi, viimeks perjantaina kaupassa jonkun sanan vaihtanut ihmisen kanssa. En tiedä kauan enää jaksaa, tätä on se todellinen yksinäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin on satanut koko päivän, on ollut vähän tylsää, yleensä tykkään ulkoilla lapsen kanssa. Oon tehnyt ruokaa aika paljon tänään, nyt pistin lapsen kylpyyn leikkimään, onneksi viihtyy siellä, saan vähän taukoa.
Tämä ketjun aloittaja on 65-v lapseton eläkeläinen, hän huutelee tuon Erikoismiehen perään. Koittais päättää, kumpaa haluaa: feikkilapsen vai Erikoismiehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin on satanut koko päivän, on ollut vähän tylsää, yleensä tykkään ulkoilla lapsen kanssa. Oon tehnyt ruokaa aika paljon tänään, nyt pistin lapsen kylpyyn leikkimään, onneksi viihtyy siellä, saan vähän taukoa.
Tämä ketjun aloittaja on 65-v lapseton eläkeläinen, hän huutelee tuon Erikoismiehen perään. Koittais päättää, kumpaa haluaa: feikkilapsen vai Erikoismiehen!
Ei ihme, että jätkä poistaa sen viestit. Harhainen vanhus on raskas!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikki yksinäiset ja yksin olevat.
Haista sinä paska!
Täällä poikkeaa Erikoismies Piilaaksossa sekoilemassa, tiedätte kai tyypin?
Sanoma tunnistaa kyllä, hän poistaa viestini heti.
Muista omanarvontunne, älä jää itkemään yhden perään. Uusia miehiä tulee, usko pois! Jos hän ei enää halua sua, ei voi mitään, jos hän ei vastaa viesteihin, anna olla. Etsi uusi.
Voit kutsua seuraavaa Erikoiserikoismieheksi erotuksena tähän kaipaamaasi.
Antoiko tää Erikoismies erikoisen hyvät orkut sulle, vai mikä hänestä tekee niin himottavan?
Ainakin Doris juoksi sen perässä ja huusi: kovaa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ollut vaikea aamupäivä, purskahtanut välillä itkuun kun ei ole ketään kenelle edes soittaisi, viimeks perjantaina kaupassa jonkun sanan vaihtanut ihmisen kanssa. En tiedä kauan enää jaksaa, tätä on se todellinen yksinäisyys.
Miten niin yksin? Kirjoitathan tännekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yksin? Kirjoitathan tännekkin.
Niin kirjoitan tänne koska olen yksin, jos oiskin joku jonka kanssa jutella en tänne kirjottaisi.
Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5
Ymmärrän hyvin, kun ajattelee että seksielämä olisi pelkkää vaginan jyystämistä niin kyllä jää paljosta paitsi.
Mielestäni ihanneseksiä on se, että et voi ikinä etukäteen tietää onko vaginaa vai oraalia vai anaalia, pysyy monipuolisena ja kiinnostavana seksi kun on 3 vaihtoehtoa 1 sijasta.
Totesin rakastuneeni. Ja seuraava mahis tavata kasvokkain on vasta syyskuussa. Niin tässä nyt sitten huokailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, kun ajattelee että seksielämä olisi pelkkää vaginan jyystämistä niin kyllä jää paljosta paitsi.
Mielestäni ihanneseksiä on se, että et voi ikinä etukäteen tietää onko vaginaa vai oraalia vai anaalia, pysyy monipuolisena ja kiinnostavana seksi kun on 3 vaihtoehtoa 1 sijasta.
Otatko itse anaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko itse anaaliin?
Otan joo, olen antanut naisen sormettaa minua kun hän halusi kokeilla ja kodista löytyy jo dildokin jota käytän välillä ihan vapaaehtoisesti.
En täten ymmärrä miten se on niin monille naisille niin kamala juttu..
Hän avasi ketjun yh-äitinä ja nyt luulee voivansa terrorisoida täälläkin kuten muissakin ketjuissaan on tehnyt. Eipä onnistu. Täällä on vastassa samat tyypit kuin kuulumisketjussakin ja hanttiin pannaan loppuun asti. Eli kunnes Doris katoaa tai ketju lukitaan. Nytkin hän on jo aloittanut ja poistaa sormet verillä näitä, joissa kerrotaan hänen tavoistaan ja entisistä kiusaamisista.
Se on hyvä. Jatkakaa taistelua. Tämä muuten ei ole dn aloittama ketju, mutta häärää tietenkin täällä. Nyt se jankuttaa lumitöistä Mitäpä sinulle tänään mahtaa kuulua ketjussa.
Onpa typerä nimi ketjulle keksitty! Kiitos, menen sinnekin ilostuttamaan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Hän avasi ketjun yh-äitinä ja nyt luulee voivansa terrorisoida täälläkin kuten muissakin ketjuissaan on tehnyt. Eipä onnistu. Täällä on vastassa samat tyypit kuin kuulumisketjussakin ja hanttiin pannaan loppuun asti. Eli kunnes Doris katoaa tai ketju lukitaan. Nytkin hän on jo aloittanut ja poistaa sormet verillä näitä, joissa kerrotaan hänen tavoistaan ja entisistä kiusaamisista.
Se on hyvä. Jatkakaa taistelua. Tämä muuten ei ole dn aloittama ketju, mutta häärää tietenkin täällä. Nyt se jankuttaa lumitöistä Mitäpä sinulle tänään mahtaa kuulua ketjussa.
Onpa typerä nimi ketjulle keksitty! Kiitos, menen sinnekin ilostuttamaan heitä.
Se on aloitettu jonkun lukituksen aikana. Siellä se jakaa tsemppejään ja keksii tarinaa.
Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko itse anaaliin?
Otan joo, olen antanut naisen sormettaa minua kun hän halusi kokeilla ja kodista löytyy jo dildokin jota käytän välillä ihan vapaaehtoisesti.
En täten ymmärrä miten se on niin monille naisille niin kamala juttu..
Mitä mielihyvää nainen saa sun peräreiän jyystämisestä? Niin, ei yhtään mitään. Tule jo kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos ukko on koko ajan peräreikää kinuamassa, niin väkisinkinkin tulee mieleen että mahtaako tyyppi olla edes hetero.
Jos mies haluaisi olla miehen kanssa niin sitten varmaan olisi.
Unohdatte myös sen seikan, että moni nainen oikeasti nauttii anaaliseksistä.
Olen omin silmin livenä todistanut sitä kun nainen pyytää tulemaan peppuun ja saa voimakkaan orgasmin pelkällä anaaliseksillä niin että koko kroppa tärisee ilman mitään klitoriksen koskettelua. Kiitti vielä aktin jälkeen. Tuo ei ole miehen kinuamista vaan naisen omaa halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ukko on koko ajan peräreikää kinuamassa, niin väkisinkinkin tulee mieleen että mahtaako tyyppi olla edes hetero.
Jos mies haluaisi olla miehen kanssa niin sitten varmaan olisi.
Unohdatte myös sen seikan, että moni nainen oikeasti nauttii anaaliseksistä.
Olen omin silmin livenä todistanut sitä kun nainen pyytää tulemaan peppuun ja saa voimakkaan orgasmin pelkällä anaaliseksillä niin että koko kroppa tärisee ilman mitään klitoriksen koskettelua. Kiitti vielä aktin jälkeen. Tuo ei ole miehen kinuamista vaan naisen omaa halua.
Olen itsekin inhonnut anaalia, mutta oppinut nauttimaan siitä nykyisen rakastajani kanssa. Hänellä on suuri penis, joten aluksi sanoin, ettei tule tapahtumaan, minkä hän hyväksyi, koska haluaa minulle vain nautintoa. Minulla oli kuitenkin muusta syystä kaapissani puuduttavaa voidetta. Tulin uteliaaksi ja pyysin, että kokeiltaisi voiteen (ja toki öljyn) kanssa varovasti. Löysin aivan uuden nautinnon tason ja nyt, vuosi myöhemmin, olen itse se, joka anaalia silloin tällöin pyytää. Joskus laitan voidetta etukäteen ennen tapaamistamme varalta, jos vaikka molemmilla tulee sellainen halu.
Ensimmäinen avomieheni (jolla oli liian suuri penis tavalliseenkaan seksiin minun kanssani) teki sen minulle aikanaan ilman puudutusta ja välittämättä yhtään, kuinka kivuliasta se minulle oli. Siitä minulle jäi kammo anaaliseksiin aivan liian pitkäksi aikaa. Hän oli muutenkin sellainen, joka vain käänteli ja väänteli minua eri asentoihin kuin pumpattavaa nukkea. Seksimme oli hänen mielestään niin mahtavaa ja hän pyysi sitä vielä erotessammekin. Seksi, kuten kaikki muukin hänen kanssaan, oli hänen palvelemistaan. Mutta se on ihan toinen, pitkä tarina.
Rakastajani on myös aivan mahtavan avoin ja antaa minun antaa hänelle nautintoa lukemattomin eri tavoin. Vasta hänen kanssaan olen oppinut, kuinka hyvä toisen ihmisen kanssa voi olla. Henkinen yhteytemme on uskomaton. Olemme usein kokeneet seksin enemmän henkisenä yhteytenä, olleet pitkiä hetkiä liikkumatta sisäkkäin, kyyneleet silmissä toisiamme katsoen, kun ykseyden ja onnellisuuden tunne on niin ylitsevuotava. Siitäkin voisin kirjoittaa vaikka kirjan.
Harmikseni voin todeta, että kaikista paremmin tuntemistani ihmisistä vain muutama on pystynyt oppimaan tuntemaan itsensä ja tunnistamaan omat tunteensa niin hyvin, että kykenee tällaiseen suhteeseen toisen ihmisen kanssa. Ja kun siihen tarvitaan juuri se oikea ihminen, joka tuntee myös itsensä yhtä hyvin. Rakastajani on oppinut sen minun kanssani vapauduttuaan entisen elämänsä kahleista, jotka entinen vaimo oli luonut. En edes muista, miten aloimme puhua kaikesta niin vapautuneesti, mutta yhtäkkiä huomasimme, että nautimme ja haluamme kokeilla samoja asioita. Seksi on ollut uskomattoman nautinnollista, mutta johtanut myös rakkauteen, kun kaikki alkoi vitsistä, että pitäisi varmaan panna, kun kuulemma yhteiset tutut luulivat meidän jo tehneen niin. Elämä on ihmeellistä.
Miehellä oli todella iso kalu ja vaikka olen nelikymppinen, kolme lasta synnyttänyt niin seksi sattui ellei mies edennyt alussa hyvin hitaasti. Eikä mies useinkaan malttanut hidastella, vaan koetti runtata samantien pohjaan asti. Monesti olin todella kipeä seksin jälkeen, tihkuin verta ja pissaaminen kirveli. Kroppani päätti puolustaa minua ns emätinkouristuksella, yläpää halusi mutta alapää meni lukkoon kun mies lähestyi ilman housuja. Mies ei saanut enää edes sormea sisään.
Ilmeisesti kostoksi puutteessa olemisesta mies alkoi uhitella ja kehuskella miten kaikki naiset katsoo häntä, että kyllä pi""ua saisi jos ottaisi! Oli ihan fantasioidensa vallassa. Ja tavallisen näköinen 45v mies kyseessä.
Joskus miehen kanssa ei vaan löydy fiilistä. Henkilökemiat ei kohtaa. Voi olla ihan hyvin kaikki, mutta juttu ei sytytä. Sitten joku toinen voi heti tuntua läheiseltä ja oikealta. Vaikea selittää.