Minä sain töitä!!!
Pari kk pätkän mutta töitä se on sekin! Muahhahhah! Olin jo luopunut toivosta!
Ihan perus hakemuksella ja cv:llä sain, ei videocvtä, ei maratonrekryä eikä tarvinnut kuin puhelinhaastattelun.
Mahtavuutta!
Kommentit (26)
Minä sain myös. Tuttu firman toimitusjohtaja soitti, että tule töihin. Heti vakituinen sopimus. Mitään hakemuksia en ole täytellyt 10 vuoteen. Nykyään pitää olla verkostot kunnossa. Olen ollut neljässä eri firmassa. Vain yhteen laitoin hakemuksen. Kaikki muut paikat ovat löytyneet naamatusten työnjohdon kanssa juttelemalla.
valehtelet.
Täältä on opittu että "ihan turha edes hakea kun ei työpaikkoja ole ja vaikka olisi ei niitä saa. "
Vierailija kirjoitti:
Minä sain myös. Tuttu firman toimitusjohtaja soitti, että tule töihin. Heti vakituinen sopimus. Mitään hakemuksia en ole täytellyt 10 vuoteen. Nykyään pitää olla verkostot kunnossa. Olen ollut neljässä eri firmassa. Vain yhteen laitoin hakemuksen. Kaikki muut paikat ovat löytyneet naamatusten työnjohdon kanssa juttelemalla.
Mulla ei ole mitään verkostoja, uudella alalla ja uudella paikkakunnalla olen joten en tunne tasan ketään, oman alan työtä tehnyt viimeksi pari vuotta sitten. Oon kuitenkin hyvä kehumaan itseäni ja jos vaan pääsen haastatteluun, sen paikan mitä todennäköisimmin saan.
Ap
Ei voi pitää paikkaansa. Täällä ovat sertifioidut palstahullut kuitenkin kertoneet, että työpaikkoja ei ole.
Onnea ! Minäkin sain töitä, tosin jo vuonna 1977 ja teinkin sitten putkeen vuoteen 2024 !
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Täällä ovat sertifioidut palstahullut kuitenkin kertoneet, että työpaikkoja ei ole.
No onhan niitä paikkoja, mutta vähän ja suurimmaksi osaksi ne on piilossa ja vain suhteiden kautta saatavilla. Mulla vaan kävi ihan käsittämätön munkki tämän paikan kaa!
Ap
Onnea. Toivottavasti saat jatkaa myös pätkän jälkeenkin.
Onnea!👍🏻 Toivottavasti poikii jatkossakin hyviä uutisia!😀
Minä kun olin hetken työttömänä niin laitoin kahteen työpaikkaan sähköpostia ja pääsin haastatteluihin vaikka avoimia paikkoja ei ollut esillä. Sain toisen työn ja olen ollut samassa paikassa nyt 10 vuotta.
Hyvä kuulla tämmoisia uutisia kun töitä hakee nyt moni. Työniloa.
Vierailija kirjoitti:
valehtelet.
Täältä on opittu että "ihan turha edes hakea kun ei työpaikkoja ole ja vaikka olisi ei niitä saa. "
Minäkin sain vakipaikan. Laitoin useamman hakemuksen ja tärppäsi. Työtön työnhakija en ollut. Omillani tulin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Toivottavasti saat jatkaa myös pätkän jälkeenkin.
Urakkahomma jatkuu sen mitä urakkaa kestää, mutta voihan se poikia muita urakoita jatkossa :)
Ap
Ja kyllä, palkkaa saan.
Onnittelut! Nyt vain hyvillä mielin kevättä kohti. 😊